Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

RageSpace Online


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
243 odpowiedzi w tym temacie

#176 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 kwietnia 2009 - 17:11

nie sadze zeby ja nazwac nawet beta....beta dziala ale ma bugi... ten ragespace to jeden wielki bug..i prawie nic nie dziala dobrze

#177 sAYo

sAYo
  • 33 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 07:23

Maintenance! Temporary closed. Oto hasło jakie pojawia się przy wejściu... i nic się nie dzieje. Toż to jeden wielki niewypał :/

#178 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 03 kwietnia 2009 - 07:29

@sAYo: pewnie jakiś update robią, albo coś w tym stylu, dlatego serwer leży na razie, ale zapewne niedługo wstanie ;)

#179 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 08:36

Już działa.

No ciekawe, wysłałem 3 floty .. powinienem wygrać.

Swoją drogą, ciężko ostatnio kogoś dobrze ofarmić, wydają kolesie siano na bieżąco i max 3k surowca da się ukraść :(

---- Dodano 03-04-2009 o godzinie 10:02 ----
Shivan masz juz 6planet?Skad wziales 60k deuterium na 6 colony ship?

#180 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 09:59

nie 6...poprostu lece na 6 planete moje ukladu za jakis 40 minut^^^ przeciez to nierealne na tym poziomie gry tyle colony zrobic^^^ btw reaper zdaj sprawozdanie szybko jak wyglada systema taku...siedze w robocie a tu wifi siadlo surowce bez atakaowania innych ida jak krew z nosa....

#181 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 11:18

System dziala bez zarzutu.Bardzo fajny raport z misji. Juz 3 ataki przeprowadzilem..wszystkie wygrane i surowce zdobyte.

#182 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 14:09

colony ship z misja kolonizacji dolatuje a potem wraca...tzn nie dziala reaper zglos to tam na forum prosze...

#183 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 14:32

Zgłoszone.

#184 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 14:56

wkurzylem sie...to wygladalo tak "to wielk krok dla...eee...ale tu nic nie ma...i zimno jak chu...wracamy do domu"

#185 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 15:37

Wybrales rodzaj misji:Colonizate ?

#186 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 15:47

tak ...juz mam planete

a bug jest taki

statek sie tam nie rozklada i nie zostawia ci surowcow

jest napisane ze wraca

jak wroci planeta sie pojawia ale bez transportu surowki nic nie zaczniesz budowac

btw moja farma ma 12 rocket luncherow;]

wyslalem tam 88 lf 5cs i 3 hf jak myslicie jaki wynik bedzie?;]

---- Dodano 03-04-2009 o godzinie 16:56 ----
TUTAJ KALKULATOR

DragoSim 2 wersja 0.9.2b (OGame 0.83)

---- Dodano 03-04-2009 o godzinie 17:21 ----
facet mial 20 k metalu nagle zostalo mu 4...czyli 8 nowych rocket luncherow co daje w sumie 20

rozjechany w 2 turach zamiast 1....eeh biedak;]

#187 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 16:34

I co,zostalo mu 4k czyli zabrales 2k.. oplacalo sie?

#188 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 18:27

no zuzyl metal...ale 15k krysztalu i 10k deuteru wciaz tam bylo;]

btw...deploy nie dziala...dobrze

cokolwiek sie ustawi statek musi wrocic ...tzn wyslasz statek na planete

a zeby tam stacjonowal to i tak musi przeleciec 2 strony...totalny bezsens

przydaloby sie to tez zgloscic

---- Dodano 03-04-2009 o godzinie 19:28 ----
tak btw to farmy dookola mi sie oblowily kosmicznie...caly dzien by mi chyba zajelo zebranie tego...

matolki...zamiast inwestowac w male fightery to wola robic solar plant lvl 15...eeeh

dla mnie dobrze;]

#189 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 18:39

Masz farta,ze zdublowales flote tyle razy.Inaczej nie mialbys tak kolorowo.

#190 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 19:01

gdybym nie zdublowal to tez bym ich jechal^^ mialem 22 male...doszedlbym do 30 i jazda^^ looknij ten kalkulator ktory tam dalem i zobacz jak wydajne sa rocket luchery-.- o wiele lepiej juz zrobic maly mysliwiec..

#191 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 19:13

Ja mam kalkulator speedsim i teraz nie wiem ktory bedzie lepszy do ragespace.W helpie jest mowa o speedsim wlasnie.

#192 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 19:29

to chyba jeden pies zaraz oblookam spedsima...

---- Dodano 03-04-2009 o godzinie 20:31 ----
wyglada na to samo...

#193 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 19:38

Twoja strona pokazuje,ze powinienem przegrac gdy zaatakowalo mnie 10LF i 4HF a ja mialem 2rakiety,3SL i 2HL Mozesz zobaczyc co na to speedsim?Nie mam teraz dostepu do kompa.

#194 maciekp

maciekp
  • 131 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 19:44

Ta gra z tego co widzę to 100% klon ogame.Fajnie by było pograć gdyby tak jak i ogame było za darmo a nie za 5$.


Na razie jest promocja za 2.99

#195 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 19:51

ja kupilem za 4.99...zlodziejstwo^^

sprawdzilem powinienes zostac zniszczony w 3/4 turach...

chyba zero strat u agresora


aaaa speedsim...zaraz lookne i edit

---- Dodano 03-04-2009 o godzinie 20:53 ----

Bitwa na: Walcz z [0:0:0]
Rezultat | Atakujący wygrał (100%) | po ~ 3 rundach
Pole zniszczeń 8.100 Metalu (135%), 3.900 Kryształu (195%) ~ 1 Recykler(ów)
Szansa na księżyc Za mało odpadków
Straty agresora 6.000 Metalu, 2.000 Kryształu i 0 Deuteru
Straty obrońcy 25.000 Metalu, 11.000 Kryształu i 0 Deuteru
Teoretyczny zysk 0 Metalu, 0 Kryształu i 0 Deuteru ~ 0 Duży transporter
Rzeczywisty zysk 0 Metalu, 0 Kryształu i 0 Deuteru (100% łupu)
Potrzebny deuter 0 Deuter
Czas lotu 00:00:00 h



nie wzialem pod uwage techniki wojennej i obronnej ...nie pamietam jaki lvl miales...ale to nieduzo zmienia

#196 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 03 kwietnia 2009 - 20:05

No to dziwne...oba programy pokazuja,ze powinienem przegrac,a byl remis. Dodatkowo atakujacy potwierdzil,ze zostaly mi 2HF (pozostale dzialka odbudowaly sie po bitwie-tak ma byc,mamy 70% szans na odbudowanie),wiec jeszcze wieksza flota mogl mnie atakowac i tez bylby remis. Wniosek:nie ufac do konca tym kalkulatorom.

#197 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2009 - 20:16

moj wniosek: kalkulatory sa jak najbardziej ok

system walk ragespace byl lewy...

a teraz cos poprawili wiec chyba powinno sie zgadzac

---- Dodano 04-04-2009 o godzinie 09:41 ----
impuls engin lvl 5 on board...buhahahah teraz sc beda sobie latac z dwa razy szybciej;DD

btw reaper ja wiem ze zrobienie planetki gdzies daleko ma swoje zalety...
ale pierwszej koloni bym tak nie odsuwal...po 1 nie masz floty zeby ja uzbroic na farme
po 2 stworzenie kopaln wymaga transportu surowca z macierzystej....

chyba ze cie to anty gravity tam meczy...to w sumie tez bym pomyslal nad przeniesieniem sie w spokojniejsze miejsce

---- Dodano 04-04-2009 o godzinie 13:57 ----
kolejny bug...impuls engine lvl 5 wogole nie przyspiesza sc...juz ci wyslalem w grze wiadomosc reaper...
jakbys mogl to zglosic byloby super-.-

#198 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 04 kwietnia 2009 - 16:10

No i jest planeta gotowa w drugim układzie słonecznym :D 5h zajmuje podróż :P Ale za to rozbuduje się tam i będę farmił wszystkich dookoła :P

#199 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 kwietnia 2009 - 17:17

ja 3 walne gdzies tam...ale to juz jak bede mial duze transportery...

wysle z 5 z surowcem zeby juz tam nie latac...

kupe kasy idzie w taka kolonie zeby to rozkrecic...za to w 2 dni robisz tyle co macierzysta sie robilo w tydzien;D

---- Dodano 05-04-2009 o godzinie 11:17 ----
ale sie nadzialem...gosc mi zezlomil transportery...lac na taki system walki-.-

#200 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 05 kwietnia 2009 - 10:31

Jak dla mnie system walki jest poprawny. 5HF, 2SF i 5SC ... rozwaliłem 9SL i 1 missile launcher :D Zbieram na combusion drive lvl 6




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych