
RageSpace Online
#151
Napisano 29 marca 2009 - 06:54
aha druga wazna sprawa naped impulsowy powinen kosztowac 600 deuterium nie 6000
bo niestety z taka cena samemu zeby dojsc do colony shipa zajmie sporo czasu...
---- Dodano 29-03-2009 o godzinie 14:31 ----
wysylam 13 malych mysliwcow i 2 transportery vs 1 mysliwiec jak znowu bedzie tie...zaczne zalowac 5 zl wydanych na ta gre-.-
---- Dodano 29-03-2009 o godzinie 16:33 ----
ok taka przewaga ognia pozwolila mi ograbic goscia
---- Dodano 29-03-2009 o godzinie 19:34 ----
poprawka przyspieszenie malych transporterow nastepuje gdy impulse engine jest na 5 lvlu...wyobrazcie sobie ile to kosztuje z tym zbugowanym deuterem
#152
Napisano 30 marca 2009 - 10:56

#153
Napisano 30 marca 2009 - 17:08
---- Dodano 30-03-2009 o godzinie 19:21 ----
lipa jest taka ze musze juz latac o 9 ukladow dalej...zeby cos wyrwac...
wszyscy dookola albo wyssani albo przezbrojeni bo ich wymeczylem^^
#154
Napisano 30 marca 2009 - 18:26

#155
Napisano 30 marca 2009 - 20:06
#156
Napisano 30 marca 2009 - 20:23
#157
Napisano 30 marca 2009 - 22:48
---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 00:37 ----
no dobra kupilem impulsowy 1.. krazowniki mnie przekonaly :]
#158
Napisano 30 marca 2009 - 23:59

#159
Napisano 31 marca 2009 - 05:59
#160
Napisano 31 marca 2009 - 06:18



#161
Napisano 31 marca 2009 - 06:37
#162
Napisano 31 marca 2009 - 08:00
Co za głupota, system walki jest totalnie spierniczony.
Zostałem zaatakowany kolejno przez:
1. 1LF i 2 SC - Attacker Destroyed but I had lost the battle (to co, zniszczyłem go, ale przegrałem?)
2. 10LFi 4HF (Heavy Fighters) - remis (tu to dopiero powinienem przegrać skoro pierwszą bitwe przegrałem)
3. 2SC i 4LF (znów Attacker Destroyed ale przegrałem)
4. 3SC i 2LF (i znówzniszczyłem wroga ale przegrałem)
Nic nie zostało u mnie zniszczone i żaden surowiec zabrany.
PS.Obrona chyba też się nie niszczy wogóle ... tylko to, co lata.
---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 09:06 ----
Po ataku straty w obronie są odbudowywane automatycznie (istnieje 70% szansy na automatyczne odbudowanie),w pozostałych 30% obrona może ulec zniszczeniu i trzeba poprostu wybudować nową.
W moim przypadku wszystko stoi jak stało czyli zmieściłem się w tych 70%

---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 09:14 ----
Jeszcze 2 ataki na mnie lecą, ciekawe czy wkońcu coś zdziałają.
Przypominam, że byłem atakowany przez flotę z AntiGravity, która jest na pierwszym miejscu w rankingu i m.in. przez samego Wis3crack69, który jest adminem tego ally.
---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 10:02 ----
W sumie atakowali mnie 7x (jednego ataku nie opisalem) i 0 strat w obronie i zasobach.
#163
Napisano 31 marca 2009 - 15:53

mmm codzienna porcja swiezych surowcow;]...
---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 17:04 ----
szukuje mi sie ciekawa bitwa wysylam na goscia 44 male mysliwce i 4 transportery vs 5 rocket luncher...
dam screena z walki potem^^
#164
Napisano 31 marca 2009 - 18:30

#165
Napisano 31 marca 2009 - 18:34
#166
Napisano 31 marca 2009 - 20:45
#167
Napisano 31 marca 2009 - 21:29
#168
Napisano 31 marca 2009 - 21:35
#169
Napisano 31 marca 2009 - 21:39
---- Dodano 01-04-2009 o godzinie 19:33 ----
ddialer powrocil!!!miejmy nadzieje ze wszystko zostanie naprawione;]
#170
Napisano 01 kwietnia 2009 - 21:49

---- Dodano 02-04-2009 o godzinie 08:43 ----
No ależ się teraz wkur***. Zmniejszyli ilość potrzebnego deutorium do upgradowania impulse drive.
Jeśli chce ktoś się wymienić , to proponuje moje 5000 deuterium za 5000 kryształów i 5000 metalu albo 10k metalu lub 10k kryształów.
Pisać w grze poprzez cilular message.
---- Dodano 02-04-2009 o godzinie 10:02 ----
Oto moje imperium:
Budynki:
Metal: 8
Crystal: 7 chce je upgradowac i przestac juz farmic, bo to męczące jest.
Deuterium: 7
Solar plant: 13
Fusin Reactor: 1
Robotics factory: 3
Shipyard: 4
Research Lab: 4
Researches:
Espionage: 3
Computer: 2
Weapons: 2
Armour 3
Energy: 3
Combusion drive: 3
Impulse drive: 2 (kupione po tej zajebiście wysokiej cenie ... ciekawe czy admini oddadzą surowiec)
Laser tech.: 6
statki:
SC: 15
LF:2 (miałem 2x tyle, ale straciłem atakując gości którzy byli uzbrojeni...dlatego już nie farmię, bo się nie opłaca)
HF:3
obrona:
Rocket launcher: 2
Light Laser: 3
Heavy Laser: 3
#171
Napisano 02 kwietnia 2009 - 09:36
#172
Napisano 02 kwietnia 2009 - 09:53
#173
Napisano 02 kwietnia 2009 - 09:59
cos nie gra 60 malych mysliwcoc przegralo z 5 rocket luncher...przegiecie?
No nawet mi nie mów, bo ja wtopiłem z 5 rocket misiles atakując 6LF i 3HF ... dlatego pierdziele to, gra nie warta świeczki... zbieram surowiec z kopalni i tyle.
edit: poprawka...atakowałem kolesia 3HF, 6LF i 10SC ... był remis i wracałem tym wszystkim na swoją planetę...jednak tak naprawdę spowrotem dotarły tylko 10 SC ... reszta przepadła.
Niech inni tracą floty na zgłaszanie bugów ... mam to gdzieś.
#174
Napisano 02 kwietnia 2009 - 16:19
#175
Napisano 02 kwietnia 2009 - 17:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych