Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

RageSpace Online


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
243 odpowiedzi w tym temacie

#151 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 marca 2009 - 06:54

pisz oni to wiedza przeciez;]

aha druga wazna sprawa naped impulsowy powinen kosztowac 600 deuterium nie 6000

bo niestety z taka cena samemu zeby dojsc do colony shipa zajmie sporo czasu...

---- Dodano 29-03-2009 o godzinie 14:31 ----
wysylam 13 malych mysliwcow i 2 transportery vs 1 mysliwiec jak znowu bedzie tie...zaczne zalowac 5 zl wydanych na ta gre-.-

---- Dodano 29-03-2009 o godzinie 16:33 ----
ok taka przewaga ognia pozwolila mi ograbic goscia

---- Dodano 29-03-2009 o godzinie 19:34 ----
poprawka przyspieszenie malych transporterow nastepuje gdy impulse engine jest na 5 lvlu...wyobrazcie sobie ile to kosztuje z tym zbugowanym deuterem

#152 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 30 marca 2009 - 10:56

Myśle,że nie ma sensu wogóle budować obrony, bo wystraczy mieć tyle transporterów żeby zmieścił się na nie cały surowiec i w razie ataku odlecieć z tym całym surowcem i wrócić po ataku. Biorę przykład od kumpla, który gra w Space Pioniers. On ma o tyle gorzej, że nie może co chwile sprawdzać czy ktoś go atakuje, bo nie ma non-stop dostępu do kompa...MY mamy z iPhone'a dostęp non stop, więc mamy lepiej. Poza tym obca flota jedyne co moze nam zniszczyc, to obronę (no i moze ukraść surowiec), więc gdy przyleci na nas nawet cały sojusz...nic nam nie zrobi, bo nic nie zastanie :D

#153 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 marca 2009 - 17:08

ja jakos lubie miec defence...narazie 10 malych laserow 6 wyrzutni i 18 mysliwcow ma mi zapewnic to ze nikt sie nie pokwapi sam na moj deuter...

---- Dodano 30-03-2009 o godzinie 19:21 ----
lipa jest taka ze musze juz latac o 9 ukladow dalej...zeby cos wyrwac...
wszyscy dookola albo wyssani albo przezbrojeni bo ich wymeczylem^^

#154 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 30 marca 2009 - 18:26

No wlasnie mam to samo...dobrze,ze nakradlem wczesniej sporo,wiec za 5h impulse drive lvl 2 :D

#155 imbackingame

imbackingame
  • 640 postów

Napisano 30 marca 2009 - 20:06

łojezulku, 2 dni nie mam internetu i co sie narobiło :-) ja tam mam 1maly transportowiec 1 lekki mysliwiec 1 lekki laser i inwestuje w kopalnie :-) a impulse drive nie robie az naprawia buga :/ moze na poczatek 6->12->24k to malo ale tpotem kosmicznie to bedzie roslo

#156 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 marca 2009 - 20:23

dla mnie 12 k to juz bardzo duzo...ale coz...jak sie spreze to w tydzien zrobie 3 lvl z tego co widze to oni sie wogole nie kwapia do naprawiania poniewaz moja planetka jest na 4....dzisiaj zaczalem bawic sie w satelity sloneczne... nie wyrobie z 14k metalu na elektrownie... a jak ktos je rozwali to olac to... powtorze jeszcze raz...trza nam ludzi...wieeecej ludzi;D

#157 imbackingame

imbackingame
  • 640 postów

Napisano 30 marca 2009 - 22:48

no ja sobie dzis strzelilem ta elektrownie za 14k metalu :-)

---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 00:37 ----
no dobra kupilem impulsowy 1.. krazowniki mnie przekonaly :]

#158 sAYo

sAYo
  • 33 postów

Napisano 30 marca 2009 - 23:59

Sorry chłopaki może wyjdę na nooba ale co mam rozbudować aby moc wysłać dwa transportowce w dwa różne miejsca naraz? Grałem w ogame ale to było jakiś czas temu a angielski qmam o tyle o ile i w pomocy nie mogę doszukać odpowiedzi na moje pytanie. Dlatego proszę o pomoc bo marnuje mi sie transportowiec a w okolicy kilka farm czeka :P

#159 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 marca 2009 - 05:59

computer technology na lvl 1....

#160 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 31 marca 2009 - 06:18

Antygravity mnie atakuje :) Strasznych szkod mi narobili niszczac 1 satelite solarna :P 3 transportery i 1LF nienaruszone Rakiety,light lasers i heavy lasers (2x) daja rade :D

#161 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 marca 2009 - 06:37

ile kosztuje ciezki laser? ...moze sie chapne na kilka sztuk;]]... btw skanowali was juz?...mi jeszcze nikt epsionage nie zapuscil...

#162 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 31 marca 2009 - 08:00

Heavy Laser: 6000 metalu i 2000 kryształów

Co za głupota, system walki jest totalnie spierniczony.

Zostałem zaatakowany kolejno przez:

1. 1LF i 2 SC - Attacker Destroyed but I had lost the battle (to co, zniszczyłem go, ale przegrałem?)
2. 10LFi 4HF (Heavy Fighters) - remis (tu to dopiero powinienem przegrać skoro pierwszą bitwe przegrałem)
3. 2SC i 4LF (znów Attacker Destroyed ale przegrałem)
4. 3SC i 2LF (i znówzniszczyłem wroga ale przegrałem)

Nic nie zostało u mnie zniszczone i żaden surowiec zabrany.

PS.Obrona chyba też się nie niszczy wogóle ... tylko to, co lata.

---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 09:06 ----
Po ataku straty w obronie są odbudowywane automatycznie (istnieje 70% szansy na automatyczne odbudowanie),w pozostałych 30% obrona może ulec zniszczeniu i trzeba poprostu wybudować nową.

W moim przypadku wszystko stoi jak stało czyli zmieściłem się w tych 70% :D

---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 09:14 ----
Jeszcze 2 ataki na mnie lecą, ciekawe czy wkońcu coś zdziałają.

Przypominam, że byłem atakowany przez flotę z AntiGravity, która jest na pierwszym miejscu w rankingu i m.in. przez samego Wis3crack69, który jest adminem tego ally.

---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 10:02 ----
W sumie atakowali mnie 7x (jednego ataku nie opisalem) i 0 strat w obronie i zasobach.

#163 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 marca 2009 - 15:53

Dołączona grafika

mmm codzienna porcja swiezych surowcow;]...

---- Dodano 31-03-2009 o godzinie 17:04 ----
szukuje mi sie ciekawa bitwa wysylam na goscia 44 male mysliwce i 4 transportery vs 5 rocket luncher...
dam screena z walki potem^^

#164 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 31 marca 2009 - 18:30

Ha,tez takiego typa kroje,lece wlasnie trzeci raz,po 5k zbieram za jednym razem...niestety bez deuterium :(

#165 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 marca 2009 - 18:34

no o deuter ciezko...najwiecej co mi sie przytrafilo to 3k ten chlop z 5 rakietami pojechany w 1 turze...sadze ze flota 50 malych + kilka heavy... jak na taki rozwój uni to dobry atak;D

#166 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 31 marca 2009 - 20:45

Skad masz 50 LF,stac cie bylo?Wszystko z farmienia?

#167 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 marca 2009 - 21:29

polowa z buga-.-...coz ...przeciez ich nie zezlomuje

#168 imbackingame

imbackingame
  • 640 postów

Napisano 31 marca 2009 - 21:35

jakiego buga?

#169 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 marca 2009 - 21:39

jakos wczoraj ludzia powracalo wiecej floty niz wyslali...pisza o tym na forum ragespace...

---- Dodano 01-04-2009 o godzinie 19:33 ----
ddialer powrocil!!!miejmy nadzieje ze wszystko zostanie naprawione;]

#170 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 01 kwietnia 2009 - 21:49

Jednym nalotem na gościa i zabrałem mu metal:10200, kryształ:6525 i deu:2704 :D

---- Dodano 02-04-2009 o godzinie 08:43 ----
No ależ się teraz wkur***. Zmniejszyli ilość potrzebnego deutorium do upgradowania impulse drive.

Jeśli chce ktoś się wymienić , to proponuje moje 5000 deuterium za 5000 kryształów i 5000 metalu albo 10k metalu lub 10k kryształów.

Pisać w grze poprzez cilular message.

---- Dodano 02-04-2009 o godzinie 10:02 ----
Oto moje imperium:

Budynki:
Metal: 8
Crystal: 7 chce je upgradowac i przestac juz farmic, bo to męczące jest.
Deuterium: 7
Solar plant: 13
Fusin Reactor: 1
Robotics factory: 3
Shipyard: 4
Research Lab: 4

Researches:

Espionage: 3
Computer: 2
Weapons: 2
Armour 3
Energy: 3
Combusion drive: 3
Impulse drive: 2 (kupione po tej zajebiście wysokiej cenie ... ciekawe czy admini oddadzą surowiec)
Laser tech.: 6

statki:

SC: 15
LF:2 (miałem 2x tyle, ale straciłem atakując gości którzy byli uzbrojeni...dlatego już nie farmię, bo się nie opłaca)
HF:3

obrona:

Rocket launcher: 2
Light Laser: 3
Heavy Laser: 3

#171 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 kwietnia 2009 - 09:36

cos nie gra 60 malych mysliwcoc przegralo z 5 rocket luncher...przegiecie?

#172 imbackingame

imbackingame
  • 640 postów

Napisano 02 kwietnia 2009 - 09:53

No, lekkie... Ja właśnie zbudowałem 15lm

#173 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 02 kwietnia 2009 - 09:59

cos nie gra 60 malych mysliwcoc przegralo z 5 rocket luncher...przegiecie?



No nawet mi nie mów, bo ja wtopiłem z 5 rocket misiles atakując 6LF i 3HF ... dlatego pierdziele to, gra nie warta świeczki... zbieram surowiec z kopalni i tyle.

edit: poprawka...atakowałem kolesia 3HF, 6LF i 10SC ... był remis i wracałem tym wszystkim na swoją planetę...jednak tak naprawdę spowrotem dotarły tylko 10 SC ... reszta przepadła.

Niech inni tracą floty na zgłaszanie bugów ... mam to gdzieś.

#174 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 kwietnia 2009 - 16:19

ddialer napisal ze zmieniaja system walk i ze moge byc bugi dzisiaj... wiec ja sobie spokojnie poczekam...moje faremki akurat troche surowki uzbieraja;D... a dzis w nocy....6 planeta moje ukladu will by mine buhahahah a teraz porownanie...chetnie poczytam jak wy sie rozwijacie co by bledow nie robic Budynki: Metal: 11 Crystal: 10 Deuterium:8 Solar plant: 14 Robotics factory:2 Shipyard: 4 Research Lab: 4 Researches: Espionage: 2 Computer: 2 Weapons: 3 Armour 3 Energy: 2 Combusion drive: 3 Impulse drive: 4 Laser tech.: 3 statki: SC: 7 LF:88 HF:3 obrona: Rocket launcher:14 Light Laser: 20 tak to wyglada u mnie

#175 imbackingame

imbackingame
  • 640 postów

Napisano 02 kwietnia 2009 - 17:08

ja tez to chrzanie, ta gra to najwyzej beta -.-




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych