RageSpace Online
#126
Napisano 27 marca 2009 - 16:40
musza to poporawiac wszystko...trzeba to zglosic gdzies tam na forum...
---- Dodano 27-03-2009 o godzinie 19:24 ----
a tak btw endrju napisalbys rezencja tego ragespaca...przydaloby sie wiecej ludzi sciagnac do gry^^
#127
Napisano 27 marca 2009 - 17:30
#128
Napisano 27 marca 2009 - 18:00
---- Dodano 27-03-2009 o godzinie 20:05 ----
mi nie dziala...moze dlatego ze mam 2 sloty zajete na floty...przetestuje jak przyleci transport
#129
Napisano 27 marca 2009 - 18:06
a tak btw endrju napisalbys rezencja tego ragespaca...przydaloby sie wiecej ludzi sciagnac do gry^^
Napiszę napiszę, ale dopiero jak lepiej poznam grę, tyle, że z tym poznawaniem muszę poczekać kilka dni, bo mi router padł i posiłkuję się jakimś modemem słabiutkim. Mam nadzieję, że lada dzień uda mi się go naprawić, a jak nie to zdobyć nowy. No nic, na razie musicie sobie radzić beze mnie (wiem, będzie Wam ciężko
A na razie podbijajcie staty naszego ally
#130
Napisano 27 marca 2009 - 18:34
#131
Napisano 27 marca 2009 - 19:34
#132
Napisano 27 marca 2009 - 19:39
tak jak myslalem sam syf...+2 kolesi na ktorych trzeba juz cos miec zeby sie do nich dobrac...
pytanie czy warto dla 6k surowki...eeeh;/
byle do kolonizacyjnego i lece gdzies dalej-.-
---- Dodano 27-03-2009 o godzinie 22:36 ----
pytanko mam...macie takiego goscia ktorego mordujecie caly czas?...dorwalem w sumie takiego jednego
kopalnie ma nawet rozwiniete a obrony zera...i lataja te transporterki ciagle...duzo nie przywoza ale i tak wiecej niz od innych..i tak sie zastanawiam czy fair jest mu tam latac caly czas i psuc gre?...
za duzo w ogame nie gralem i nie wiem jakie byly zwyczaje...
#133
Napisano 27 marca 2009 - 20:53
#134
Napisano 27 marca 2009 - 21:02
#135
Napisano 27 marca 2009 - 21:09
#136
Napisano 27 marca 2009 - 21:44
#137
Napisano 27 marca 2009 - 22:07
#138
Napisano 27 marca 2009 - 22:58
#139
Napisano 27 marca 2009 - 23:25
#140
Napisano 27 marca 2009 - 23:47
---- Dodano 28-03-2009 o godzinie 03:12 ----
Odnosnie Epsionage bug,o ktorym piszecie...
A wiec ta sonda dziala tak,ze lata sobie po orbicie waszej planety.Im wyzszy macie lvl tym bedziecie otrzymywac wiecej danych o flocie,ktora leci was zaatakowac.
To nie jest bug,to poprostu tak dziala-sonda skanuje wroga z pozycji orbity waszej planety.
Oczywiscie mozna sonda poleciec na misje,ale nie jedt uzbrojona,nie ma oslony,ma tylko 5 jednostek ladownosci,a wyslanie jej gdziekolwiek kosztuje 100 deuterium-wiec jest to zupelnie bez sensu.No chyba ze macie juz kolejna planete,wtedy mozna wyslac tam sonde-i to chyba jedyny uzasadniony przypadek aby leciec gdzies sonda.
#141
Napisano 28 marca 2009 - 07:57
#142
Napisano 28 marca 2009 - 08:12
#143
Napisano 28 marca 2009 - 08:34
#144
Napisano 28 marca 2009 - 13:08
W sumie to nie wiem na jakiej podstawie liczone są te punkty (coś mi sie wydaje, że na podstawie upgradów kopalni i baterii słonecznych - bo mam słabiutki ich poziom).
Może porównamy nasze imperia ?
Ja mam tak:
Budynki:
Metal Mine, Crystal Mine, Deuterium Mine - wszystko ma lvl 6
Solar Plant - 10 lvl
Fusion Reactor - lvl 1 (nie używam tego i tak i tak - myślałem,ze będzie bardziej wydajny)
Robotics Factory - lvl 2
Shipyard - lvl 3
Research Lab - lvl 3
Technologie:
Espionage Technology - lvl 2
Computer Technology - lvl 2
Armour Technology - lvl 2
Energy Technology - lvl 3
Combusion Drive - lvl 3
Laser Technology - lvl 3
Flota:
Espionage probe: 2
Solar Satelite: 1
Small Cargo: 3
Light Fighter: 1
Defense:
Rocket launcher: 3
Light Laser: 4
Moja taktyka jest taka,że mało wydaje na kopalnie - jak widać raptem lvl 6 ... za to zaoszczędzoną kase ładuje w transportowce i farmie - znacznie bardziej sie to opłaca (właśnie lece trzema transportowcami na typa, co ma ponad 6k metalu i 6k kryształu i 3k deuterium ... zero obrony
Nie wiem na co zbierać w następnej kolejności ... czy na Recykler (nie wiem czy nie za wszcześnie...w pobliżu widziałem tylko jeden ZŁOM i mało go było).
---- Dodano 28-03-2009 o godzinie 15:15 ----
TIP: Nowi gracze są umieszczani w dalszych układach słonecznych, więc Ci co mają DUŻO surowców są we wcześniejszych układach... ten jegomość co ma po 6k surowców jest oddalony ode mnie o 5 układów - w jedną stronę lece 2,5h ... ale i tak się opłaca
#145
Napisano 28 marca 2009 - 16:29
potem ci moge wypisac swoje...tyle ze sa podobne...
jedyna roznica...masz slabo rozwiniete kopalnie
---- Dodano 28-03-2009 o godzinie 18:58 ----
Budynki:
Metal Mine-10
Crystal Mine-9
Deuterium Mine -7
Solar Plant - 13
Robotics Factory - 2
Shipyard - 3
Research Lab -3
Technologie:
Espionage Technology - 2
Computer Technology -1
Armour Technology - 2
Energy Technology - 2
Combusion Drive -3
Laser Technology -3
Flota:
Espionage probe: 1
Small Cargo: 2
Light Fighter: 4
Defense:
Rocket launcher: 4
Light Laser: 3
#146
Napisano 28 marca 2009 - 17:57
#147
Napisano 28 marca 2009 - 18:01
chociaz juz chyba bym mogl go przejechac...ale z ekonomicznego punktu widzenie nie warto...
mi brakuje 3k deuteru do impulsowego;// takze dopiero jutro
---- Dodano 28-03-2009 o godzinie 20:02 ----
BTW NIE MOGE WYSYLAC WIADOMOSCI W ALLY... BUG? CZY BRAK JAKIS UPRAWNIEN?
#148
Napisano 28 marca 2009 - 19:27
#149
Napisano 28 marca 2009 - 20:14
ktos mowil cos ogolnie 1 missle launcher skasuje 2 transportery?...
sadze ze jak wyslesz z 4/5 lightow to rozwalisz...
---- Dodano 28-03-2009 o godzinie 22:23 ----
zachwile przyleci transport i przeskanuje sobie dokladnie okolice a tak btw reaper jakie ty masz koordy?
daleko odemnie jestes?
---- Dodano 28-03-2009 o godzinie 22:37 ----
jeszcze jedno sprawdzam kalkulatory ogame
z tego co widze formuly w ragespace np o zuzyciu pradu sa skichane
---- Dodano 28-03-2009 o godzinie 22:39 ----
reaper ty tam duzo piszesz na forum napisz im ze koplania deuteru bierze o 1/3 wiecej pradu
#150
Napisano 28 marca 2009 - 20:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych












