Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dla dobrodusznych ludzi...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
178 odpowiedzi w tym temacie

#1 czosnek112

czosnek112
  • 62 postów

Napisano 12 marca 2009 - 23:23

Witam wszystkich forumowiczów, a szczególnie tych z dobrą duszą ! Postaram się krótko przedstawić moją aktualną sytuację, ale pierw krótko o sobie parę zdań. Nazywam się Maks(ymilian), mam 14 lat , mieszkam na wiosce i jestem uczniem gimnazjum, a dokładniej drugiej klasy angielsko-niemieckiej. Moje zainteresowania, krążą wogół wszystkiego co jest związane z fotografią , komputerami i językiem angielskim. Fotografuję od niedawna, hobbystycznie i lubię porobić kilka interesujących landszaftów, często eksperymentuję próbując się w różnych dziedzinach. Chętnych do obejrzenia galerii mojej proszę o napisanie mi a na pewno umieszczę stosowny link, tudzież lojalnie ostrzegam,że nie jest to jakieś dzieło sztuki pokroju Michael’a Freeman’a a jedynie moje pstryku-pstryku ( co nie oznacza,ze jestem maniakiem tzw. Cyfrowej rozpusty.) Pomagam ludziom, którzy są całkowicie zieloni w temacie , uczę ich jak mniej a więcej aparat funkcjonuje i jak obsługiwać kreatywne tryby pracy. To tyle jeżeli chodzi o fotograficzne mle mle. Pierwszy komputer dostałem jak miałem 7 lat, wtedy służył mi on raczej do grania niżeli do pracy. W ciągu kolejnych lat zdobywałem co raz większe doświadczenie w tej dziedzinie życia. Kończąc podstawówke zaczęła się moja fasynacja systemami różnymi od windowsa, zacząłem od najprostszej Mandrivy, potem przerzucałem się na co raz to bardziej zaawansowane dystrybucje. W każdym Linuksie brakowało mi szczypty programów znanych z windowsa, a w samym systemie od wujka z Redmond chciałem prawdziwej konsoli , której cmd nie potrafi nawet imitować. W końcu wpadłem na to OS X’a , przeczytałem kilka recenzji , specyfikacji itd. To jest to ! – Pomyślałem , mój ukochany photoshop , windowsowa prost