Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przeliczniki dolara (u rodzimego dystrybutora iSource) zaskakuje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#26 loly

loly
  • 961 postów
  • Płeć:
  • SkądLongIsland, JuEsEndEj

Napisano 27 lutego 2009 - 01:36

oto kopia orginalnej odpowiedzi


Witam Pana,
Nie wiem skąd ma Pan taką informację.
Różnica wynosi 300 zł.

nowe macbooki pro 17"
17" glossy 12 199 pln (jeszcze niedostepna)
17" mat (na zamówienie) 12499 pln (jeszcze niedostepna)

dotychczasowy model macbooków pro 17"
17" 9499 glossy
matów już nie ma i nie można zamówić

---- Dodano 26-02-2009 o godzinie 18:44 ----
a na stronei nawet nei ma takich cen :)

#27 KuboX

KuboX
  • 2 119 postów
  • SkądPolandia

Napisano 27 lutego 2009 - 02:05

Jednym słowem niepoważni ludzie, chyba, że w tej metodzie jest jakiś cel. Zauważyłem, że ostatnio żeby coś załatwić, trzeba najpierw samemu się wszystkiego dowiedzieć - w tym przypadku napisać do nich. Miałem podobny przypadek złego informowania klientów - znajoma poszła do Orange zdjąć simlock z iPhone'ea. Dostała informację, że niestety, ale oni nie ściągają simlocków - napisała do mnie, a ja podałem jej stronę z oficjalną wypowiedzią prezesa TP, gdzie mówił, że takie rzeczy wykonują. Chwila na zapleczu i nagle okazuje się, że wszystko można - teraz pytanie jest takie: robią klientów w bambuko, czy są niedoinformowani. Normalny klient nie przyjdzie do nich z teczką dokumentów i wypowiedzi ich prezesów, żeby udowadniać swoich racji. Klient bez własnej wiedzy jest skazany na pastwę losu - nie można już ufać sprzedawcom, gdyż są niekompetentni. Powrócę tutaj do przykładu iSpotów - jeżeli ktoś nie jest obeznany to zostaje obdarty z pieniędzy i przepłaca za sprzęt jedną trzecią ceny. My na forum śmiejemy się z tego, ale w tym momencie następny kupujący jest naciągany.

#28 loly

loly
  • 961 postów
  • Płeć:
  • SkądLongIsland, JuEsEndEj

Napisano 27 lutego 2009 - 02:24

wiec napisalem drugiego maila z zalacznikiem zdjecia ich strony i z pytaniem jaka jest roznica miedzy jednym mbp a drugim i czemu roznica jest az 1700pln :)

---- Dodano 27-02-2009 o godzinie 16:43 ----
dzisiaj dostalem odpowiedz :


Witam Pana

W iSpotach ta różnica wynosi 300 zł.

nowe macbooki pro 17"
17" glossy 12 199 pln (jeszcze niedostepna)
17" mat (na zamówienie) 12499 pln (jeszcze niedostepna)

dotychczasowy model macbooków pro 17"
17" 9499 glossy
matów już nie ma i nie można zamówić.


wiec czemu cena na stronei jest inna czy to nie jest wprowadzanie klientra w blad ??

#29 KuboX

KuboX
  • 2 119 postów
  • SkądPolandia

Napisano 28 lutego 2009 - 00:04

Dobra sprawa dla UOKiK.

#30 loly

loly
  • 961 postów
  • Płeć:
  • SkądLongIsland, JuEsEndEj

Napisano 28 lutego 2009 - 00:19

wyslalem maila do isource jesli dostane podabna odpowiedz jeszscze raz to wysle maila do UKOKiK

#31 RobAndzik

RobAndzik
  • 365 postów
  • SkądIngolstadt DE

Napisano 28 lutego 2009 - 06:07

ISOURCE NIE JEST SKLEPEM INTERNETOWYM DLA KLIENTA KONCOWEGO. Wiec nie wiem nad czym wy tu dyskutujecie, jaki urzad ochrony konsumenta skoro nawet nie mozesz tam nic kupic.

#32 loly

loly
  • 961 postów
  • Płeć:
  • SkądLongIsland, JuEsEndEj

Napisano 03 marca 2009 - 16:21

oto jakiego wczoraj dostalem maila od source: Szanowny Panie, Dziękujemy za czujność. Różnica w cenie w kwocie 1700 PLN wynika tylko i wyłącznie z faktu, że publikując kolejną wersję cennika na ten nowy model (którego pierwsze dostawy będą wkrótce) niechcący nie została zmieniona cena w systemie. Teraz z godnie z informacją, którą dostał Pan poniżej różnica w cenie wynosi 300 PLN i wynika ona z konieczności zmiany pokrycia na wyświetlaczu na wersję matową, która jest droższa w produkcji. Zmiany już zostały naniesione. Pozdrawiam, patrol obywatelski myapple czuwa ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych