Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes się nie uruchamia & nie włącza mi się itunes... dlaczego?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#101 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 grudnia 2012 - 18:35

Sam nie mogę znaleźć na stronie Apple wersji 32 bit. Tyle że może być tak, że ja szukam z z wersji 64o-bitowej.

Tutaj masz z tucows wersje poprzednią:
iTunes 32-bit - Free Download - Tucows Downloads

Spróbuj z nią.

#102 thoughtssound

thoughtssound
  • 6 postów

Napisano 12 grudnia 2012 - 18:50

Niestety.. dalej nic. Ten sam problem, włączyła się akceptacja licencji i nic...

#103 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 grudnia 2012 - 19:33

Nie jestem w stanie powtórzyć Twojego problemu. U mnie działa bez zarzutu na obu wersjach Win 7. Jeszcze jedno, to jest ta pierwsza akceptacja, która odpala się w trakcie instalacji? Czy już po instalacji? Bo zastanawiam się nad prawami w systemie, czy masz prawa administratora.

#104 thoughtssound

thoughtssound
  • 6 postów

Napisano 12 grudnia 2012 - 21:11

Już po instalacji. Kiedy pojawia mi się skrót na pulpicie, wszystko niby powinno już działać, włączam program i wtedy wyskakuje akceptacja licencji daje 'akceptuj' i na tym się kończy.

#105 SilverApple

SilverApple
  • 2 postów

Napisano 09 stycznia 2013 - 20:48

Po aktualizacji nie mogę uruchomić iTunes

Witam,

Niedawno zaktualizowałem iTunes do najnowszej wersji, aktualizacja przeszła pomyślnie jednak nie mogę teraz uruchomić programu. Kiedy próbuję otworzyć iTunes on wcale nie reaguje, komputer przez chwilę coś wczytuje jednak po chwili o wszystkim ''zapomina''. Mój komputer pracuje na windowsie jednak nie sądzę aby to było powodem tych problemów, ponieważ mam pobraną wersię dla windowsów. Odinstalowywałem już program i instalowałem na nowo, ale to nic nie pomaga. Wiecie może jak rozwiązać ten problem bo przyznam że im dłużej to trwa tym bardziej mnie to irytuje. Z góry dzięki za wszystkie pomocne odpowiedzi.


[URL="http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store-92/announcement-przeczytaj-zasady-obowiazujace-w-dziale-ipod-itunes-itunes-store-_.html"]Przeniosłem do właściwego wątku. [/URL]eualex.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych