Jakiej gry Wam brakuje? Co byście chcieli mieć na iPhone?
#51
Napisano 02 grudnia 2008 - 13:10
Dzięki za linki. Zwłaszcza link z Brothers in Arms. Faktycznie są to ciekawe sposoby sterowania.
Niedawno kupiłem na AppStore Asphalt 4 i tam też jedno z trzech sterowań jest zrobione właśnie w ten sposób co w Pole Position. Prawdę mówiąc nie wiem który sposób wolę. Pół na pół z dotykaniem lewej i prawej krawędzi ekranu. Sterowanie akcelerometrem zupełnie mi nie odpowiada więc trzeciego sposobu nie biorę zupełnie pod uwagę.
Co do sterowania w Brothers in Arms to przyznam się, że dokładnie taki sposób sobie wykombinowałem. Dzięki Twojemu linkowi utwierdziłem się w przekonaniu, że taki sposób ma sens. To taki niby-joystick analogowy. Dodatkowo pomyślałem sobie, że można byłoby wprowadzić jeszcze taki drobiazg do tego sposobu. Mianowicie żeby nie patrzeć czy trafia się w kółko to kółko pojawiałoby się w tym miejscu w którym się dotknie ekranu. Po prostu dotyka się ekranu i w tym miejscu pojawia się kółko tak ustawione, że palec jest w środku kółka. W ten sposób nie trzeba patrzeć gdzie się dotyka i zmieniać rękę. Chce iść do przodu to nie patrzę tylko po prostu dotykam ekranu i przesuwam palca w górę ekranu. Wyjście poza kółko oczywiście nie spowoduje puszczenia joysticka tylko przyjęcie maksymalnej wartości i odpowiedniego kąta. Ten ruchomy joystick można byłoby zrobić opcjonalnie.
#52
Napisano 02 grudnia 2008 - 17:43
1. Dobrego managera piłki nożnej, przecież sterowanie nie byłoby trudne, a taki football manager byłby na pewno dochodowy ;]
2. Dobrej gry mmo (oczywiście bez żadnych opłat co miesiąc, czyt. abonamentu), bo właśnie na takie gry jest chyba największe zapotrzebowanie
3. dobrej strategii, typu Age of Empires
4. Dobrego RPG-a, typu Gothic... Zresztą seria Gothic, to moja ulubiona saga gier na pecety (od G1 do G2:NK) i jakby ktoś wydał Gothica na iPhona to kupiłbym go nawet za 50$, bo nigdy nie powstała gra, która miałaby taki klimat, jak właśnie Gothic i wątpie by kiedykolwiek jeszcze powstało coś takiego (niestety G3, to moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto)...
#53
Napisano 02 grudnia 2008 - 23:11
#54
Napisano 03 grudnia 2008 - 11:23
YouTube - Advance Wars: Days of Ruin Trailer
#56
Napisano 03 grudnia 2008 - 16:19
Advance Wars - gra idealna dla urzadzenia przenosnego (dla tej jednej gry kupilem Nintendo DS) i przystosowana do obslugi palcem. Kocham ta serie i oddal bym wszystko za gre na jej poziomie na iPhone. Niestety aktualnie dostepne na AppStore strategie turowe nie dorastaja jej do piet.
YouTube - Advance Wars: Days of Ruin Trailer
Możesz zawsze zainstalować emulator GBA i pograć w Advance Wars na tę konsole Graficznie dużo gorzej nie jest
#57
Napisano 03 grudnia 2008 - 17:17
2. North and South
3. Another World, Flashback YouTube - Amiga Longplay [071] Flashback
#58
Napisano 03 grudnia 2008 - 18:13
Nie jestem fanem emulatorow i mam NDS chodz milo by bylo miec emulator NDS zeby miec moje kochane AW: Dark Conflict (aka Days of Ruin) przy sobieMożesz zawsze zainstalować emulator GBA i pograć w Advance Wars na tę konsole Graficznie dużo gorzej nie jest
#59
Napisano 03 grudnia 2008 - 21:23
Nie jestem fanem emulatorow i mam NDS chodz milo by bylo miec emulator NDS zeby miec moje kochane AW: Dark Conflict (aka Days of Ruin) przy sobie
Jak to mówią, jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma (albo można mieć)
Jak dla mnie wersja na GBA też dostarcza mnóstwo frajdy, sam ją przeszedłem w 90%.
YouTube - Advance Wars (GBA) - B-Roll Gameplay
PS: Na GBA są dwie cześci: Advance Wars i Advance Wars 2: Black Hole Rising
#60
Napisano 05 grudnia 2008 - 00:17
Wiem obie posiadam chodz nie posiadam juz GBA Mialem tez kiedys niestety tylko pozyczone wszystkie czesci GameBoy Wars (seria zmienila nazwe na Advance Wars po pojawieniu sie GBA) Na NDS tez sa 2 czesci - Dual Strike i Dark Conflict (znany jako Days of Ruin w USA) Chodz nadal kocham cala serie to jednak lepsze zbalansowanie jednostek (np w Dual Strike to juz przegiecie), mroczniejszy klimat i rozrywka online sprawiaja ze Dark Conflict nie opuszcza mojego NDS od miesiecy.JPS: Na GBA są dwie cześci: Advance Wars i Advance Wars 2: Black Hole Rising
#61
Napisano 08 grudnia 2008 - 15:09
#62
Napisano 08 grudnia 2008 - 23:06
#63
Napisano 08 grudnia 2008 - 23:30
#64
Napisano 08 grudnia 2008 - 23:32
Armagetron i Wormsy (zdecydowanie 2D, od boku).
Z boku - zgadzam się. Ale może być 3D. Użycie 3D daje nieobraniczone możliwości. Przykład takiego 3D z boku - Little Big Planet. Ja to nazywam 2,5D.
#65
Napisano 08 grudnia 2008 - 23:38
#66
Napisano 08 grudnia 2008 - 23:43
#67
Napisano 08 grudnia 2008 - 23:44
Swietnosc wormsow skonczyla sie po wyjsciu pierwszej wersji 3D, wiec zdecydowanie optuje za wypuszczeniem wersji dwuwymiarowej.
Trzeba odróżnić 3D od 3D z boku (czyli 2,5D). Też uważam, że Worms w 3D to chory pomysł, który psuje całą zabawę. Ale 2D z boku rysowane przy pomocy obiektów 3D jest idealnym rozwiązaniem (Little Big Planet). Daje to niesamowite możliwości, a gra nadal dzieje się w 2D.
#68
Napisano 09 grudnia 2008 - 07:16
#69
Napisano 09 grudnia 2008 - 11:32
#70
Napisano 09 grudnia 2008 - 23:58
#71
Napisano 10 grudnia 2008 - 00:14
#72
Napisano 10 grudnia 2008 - 09:56
#73
Napisano 11 grudnia 2008 - 18:17
#74
Napisano 11 grudnia 2008 - 19:18
#75
Napisano 13 grudnia 2008 - 11:42
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych