Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jakiej gry Wam brakuje? Co byście chcieli mieć na iPhone?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
154 odpowiedzi w tym temacie

#26 Mixersky

Mixersky
  • 424 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 listopada 2008 - 21:48

cos a'la Medal of honor call of duty ale najbardziej ubolwam ze nie ma jakiejs powaznej strategii albo rpg'a;/

#27 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 listopada 2008 - 22:01

The Curse of Monkey Island ;) ale to nierealne, tak samo jak Neverhood (chyba że przez ScummVM na iPhone, ale to jaibreak potrzebny) Wormsy X-wing (tak, wiem że jest trochę takich gierek ale nie star wars) plasma pong :D

#28 rybek

rybek
  • 186 postów

Napisano 18 listopada 2008 - 22:03

Zdecydowanie jakieś mmorpg, nawet takie najprostsze:)

#29 pejas123

pejas123
  • 175 postów
  • SkądWielkopolska

Napisano 18 listopada 2008 - 23:19

Wg mnie iphone z dotykowym ekranem najlepiej radził by sobie( jesli chodzi o sterowanie) ze strategiami rts np 1 czesc C&C tak samo jak juz ktos pisal Heroes of Might & Magic tez mile widziane by było :) a istny szczyt marzen dla mnie to chyba fallout 2 aczkoliek w cuda nie wierze :D

#30 tasman

tasman
  • 77 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 listopada 2008 - 01:31

Taaa, wormsy i robbo by mi wystarczyło w zupełności :)

#31 dew

dew
  • 26 postów

Napisano 19 listopada 2008 - 02:30

Klasyków: Eye of Beholder, Might and Magic V-VIII, Prince of Persia, Superfrog, Może jakies Cannon Foddery. Generalnie gier, ktorych nie przechodzi sie w 6 godzin...

#32 MDW

MDW
  • 653 postów
  • SkądPolska

Napisano 19 listopada 2008 - 08:12

Dziękuję za garść pomysłów. Generalnie widzę, że iPhonowcy chętnie by pograli na swoich maszynach w normalne gry z dużych komputerów. :) Wiele z tych tytułów załatwiłyby emulatory (Amigi Classic, coś w stylu DOSBox, Atari XL/XE, C64, klasycznego MacOS). Widzę, że ludzie tutaj raczej mają dosyć małych szybkich "casuali". Ciekawe jak to wygląda na świecie. Czy rzeczywiście jak pojawia się większa produkcja wymagająca bardziej "kumatego" gracza to sprzedaje się lepiej. Niestety wiele gier, które wymieniliście wymaga dużo większego nakładu pracy więc i późniejszy zysk powinien być większy. Jeżeli nie będzie to prawdę mówiąc czarno widzę przyszłość tego typu gier dla iPhone. Poza tym do długogodzinnych rozgrywek chyba lepszy jest stacjonarny sprzęt z dużym ekranem. No a ręczna konsolka jest raczej do popykania sobie w coś w pociągu, autobusie, na lekcji/wykładzie/przerwie. :)

#33 sandwolf

sandwolf
  • 103 postów

Napisano 19 listopada 2008 - 08:45

Jednak jak pokazują przykłady starych gier przekonwertowanych na iphona - da się to zrobić.

YouTube - Transport Tycoon on iPhone - MacSiden.dk

YouTube - Quake For iPhone Quick Demo

#34 MMAniak

MMAniak
  • 344 postów
  • Skądz domu

Napisano 19 listopada 2008 - 21:50

Football manager moglby byc na iPhone :)

#35 MDW

MDW
  • 653 postów
  • SkądPolska

Napisano 19 listopada 2008 - 22:00

Jednak jak pokazują przykłady starych gier przekonwertowanych na iphona - da się to zrobić.

YouTube - Transport Tycoon on iPhone - MacSiden.dk

YouTube - Quake For iPhone Quick Demo


Oczywiście, że się da. iPhone to przecież maszyna lepsza niż komputery na których te gry powstawały.

Ja miałem raczej na myśli coś nowego, oryginalnego, tworzonego od podstaw. Porty to swoją drogą. Niestety często nawet jeżeli powstaną to z różnych względów natury prawno-licencyjnej nie pojawią się na AppStore.

#36 Grzela

Grzela
  • 950 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 listopada 2008 - 22:02

Quake podobno ma wyjść w AppStore tylko nie wiadomo czy na pewno i jak już to kiedy.

#37 MMAniak

MMAniak
  • 344 postów
  • Skądz domu

Napisano 19 listopada 2008 - 22:06

Quake podobno ma wyjść w AppStore tylko nie wiadomo czy na pewno i jak już to kiedy.


i tak pewnie beda chcieli pesos za niego :) no a nie kazdy ma karte:P

#38 Grzela

Grzela
  • 950 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 listopada 2008 - 22:09

Właśnie że za darmo. Był jakiś temat o tym na forum i tam wszystko było napisane i był link do strony twórcy Quake4iPhone.:D

#39 Stewie Griffin

Stewie Griffin
  • 960 postów
  • Płeć:

Napisano 19 listopada 2008 - 22:55

Settlers II :D i jakieś jRPG :D

#40 MMAniak

MMAniak
  • 344 postów
  • Skądz domu

Napisano 19 listopada 2008 - 23:06

Właśnie że za darmo. Był jakiś temat o tym na forum i tam wszystko było napisane i był link do strony twórcy Quake4iPhone.:D


Cudownie w takim razie bedzie mialo troche pobrań :P

#41 Mixersky

Mixersky
  • 424 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 listopada 2008 - 20:17

Cudownie w takim razie bedzie mialo troche pobrań :P


Ale to juz jest ten quake od dluuzszego czasu bo ja go mialem przeszlo miesiac temu;/ bodajze z cydii jest do sciagniecia..?

#42 Grzela

Grzela
  • 950 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 listopada 2008 - 20:20

Z Cydi tak ale w AppStore jeszcze nie ma. Mam nadzieje że się w końcu pojawi.:D

#43 Mixersky

Mixersky
  • 424 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 listopada 2008 - 23:39

a no tak "nie robimy" jailbrake ;/

#44 ^(gK.)^_V.1.z.^.V

^(gK.)^_V.1.z.^.V
  • 332 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 listopada 2008 - 13:48

Mi brakuje Anader World tytuł legenda w swoich czasach był tym czym dziś jest little big planet
No i Fallout by się przydał może być dwójka bez żadnych nowych questów marzeniem był by rpg post nuklear online z wykorzystaniem gps-a :) ale to kwestia czasu aż ktoś mądry na to wpadnie.


A może chodzi Ci o Another World ? Mała literówka, a cieszy/śmieszy. Starzy wyjadacze powinni dobrze znać nazwy klasycznych gierek. ^^ I zdecydowanie 'Anader World' nie był tym, czym dzisiaj jest "Little Big Planet'.

#45 MDW

MDW
  • 653 postów
  • SkądPolska

Napisano 23 listopada 2008 - 19:09

Jak wyszedł Another World to był reklamowany takim hasłem: "Świat powstawał sześć dni, Another World dwa lata." To była gra, która naprawdę zapisała się w historii gier. Dla mnie jest bardzo istotna czego wyrazem jest między innymi mój avatar. :)

#46 zaq81

zaq81
  • 19 postów

Napisano 23 listopada 2008 - 21:37

Się czepialski znalazł ... wnieś coś do tematu poza uszczypliwością ^(gK.)^_V.1.z.^.V

#47 jethro1

jethro1
  • 290 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 grudnia 2008 - 11:31

Więcej gier typu Touch Grind :) Chciał bym także zagrać na moim Iphonie coś utrzymanego w klimacie gry My Little Big Planet na ps3 :P

#48 hoo

hoo
  • 373 postów

Napisano 02 grudnia 2008 - 11:49

Więcej gier interakcyjnych takich jak w nintendo ds, a także rpg. I mniej gier takich jak Bugdom 1 i 2, niewiem kto w to w ogóle gra, ale nie dość, że wygląda tandetnie, to w dodatku granie w tą grę nie zalicza się do przyjemności.
Uważam, że nie ma najmniejszego sensu przenoszenia tego typu gier z PC na iphone. Mimo takiej reklamy wokół tej gry(bugdom), gra jest tandetna, co także widać w opiniach graczy na itunes...

Gry 3d muszą być przemyślane takie jak np. Kroll, żeby sterowanie naprawdę było przyjemne, jeżeli nie jest to nie ma sensu wyprowadzać takiej gry na rynek.

Uważam, też, że powinien pojawić się jak najszybciej dodatkowy gamepad , który byłby załączany do iphone'a/ipod touch'a, jak narazie granie w platformówki czy gry akcji nie ma sensu, bo naciskanie emulowanych przycisków i strzałek na ekranie jest w ogóle nie przyjemne, więc takie gry(arcade, platformówki) jak dla mnie narazie odpadają kompletnie.

---- Dodano 02-12-2008 o godzinie 11:57 ----
A i zapomniałem dodać co najważniejsze gry typu TOWER DEFENSE!!!

#49 MDW

MDW
  • 653 postów
  • SkądPolska

Napisano 02 grudnia 2008 - 12:28

Sterowanie shooterem Dziękuję za taki las odpowiedzi. W kilku postach wyszedł temat sterownia. Rzeczywiście sterowanie grami w iPhone czasem jest rewelacyjne a czasem jest zupełną pomyłką. Brak joysticka/pada/klawiatury czasem jest przekleństwem, a ekran dotykowy czasem jest błogosławieństwem i daje możliwości zrobienia czegoś co było niemożliwe na komputerach i innych konsolach. Po prostu tworząc grę dla iPhone trzeba zupełnie inaczej popatrzeć na sterowanie. Spróbować czegoś zupełnie nowego zamiast emulować przyciski, które przez to, że są na ekranie przyciski których pod palcem nie da się wyczuć, bo są narysowane. Wygoda jest żadna, bo zamiast obserwować grę to trzeba patrzeć czy trafia sie palcami w przyciski. :( W związku z tymi wywodami chciałbym Was o coś zapytać. Czy macie jakiś ciekawy pomysł na rozwiązanie sterowania na przykład szybkimi grami typu shooter z widokiem z góry, albo lekko pochylonym od tyłu (w 3D). Coś w stylu Super Stardust robiącego karierę teraz na PS3 i PSP (a wieki temu na Amidze Classic). Jak sterować grą żeby można było się skupić na polu walki, a nie trafianiu w klawisze? :) Graliście pewnie w setki różnych gier na iPhone. Może ktoś ma jakiś ciekawy przykład?

#50 hoo

hoo
  • 373 postów

Napisano 02 grudnia 2008 - 12:46

MDW może popatrz jak tu [url=http://www.youtube.com/watch?v=eAYfieW9liU]YouTube - Brothers in Arms iPhone Game[/url] zostało rozwiązane sterowanie, to najnowsza gra na iphone brothers in arms, wg mnie wygląda nieźle ;)

A i jeszcze brakuje mi gier z Nintendo, takich legend jak Arkanoid, Contra w odświeżonej wersji na iphone'a/ipod touch'a , tak jak została przeniesiona formula 1 z nintendo na iphone [url=http://www.youtube.com/watch?v=Cbk0fz625yg]YouTube - Pole Position: Remix for iPhone[/url]

---- Dodano 02-12-2008 o godzinie 12:50 ----
Tylko nie jakieś klony Arkanoida typu Block Breaker, tylko Arkanoid z Nintendo w odświeżonej wersji, żeby były te same kolory, dźwięk, jedynie sterowanie zmienione, w sumie jest to trochę roboty, bo taką grę trzeba praktycznie od nowa robić, ale takie gry miałyby duże wzięcie, z tego względu, że te emulowane nie mają dobrego sterowania no i sam fakt, korzystając z emulatora, spada wydajność gry, łatwo można porównać gry emulowane z ps1 na iphone/ipod touch, a ich odpowiedniki napisane od podstaw pod SDK, różnica jest KOLOSALNA!!!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych