



Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 24 lipca 2006 - 20:12
Napisano 24 lipca 2006 - 20:20
Napisano 24 lipca 2006 - 20:21
pomysly? sugestie? trafne uwagi?
Napisano 24 lipca 2006 - 20:23
Napisano 24 lipca 2006 - 20:24
Napisano 24 lipca 2006 - 20:30
Napisano 24 lipca 2006 - 20:36
Tak, dla mnie to rozsądny schemat:
1. studia, polskie uczelnie - legalny soft + dokształcenie w domu
2. w trakcie studiów lub tuż po - praca w jakiejś firmie, by zarobić na własny hardware i soft
3. zakup legalnego softu i start działalności
4. zostać w Polsce, przyczynić się do rozwoju kraju i kształcić kolejne pokolenia
Napisano 24 lipca 2006 - 20:40
Napisano 24 lipca 2006 - 20:46
Napisano 24 lipca 2006 - 22:14
Napisano 24 lipca 2006 - 22:27
Napisano 24 lipca 2006 - 22:29
moim zdaniem cel uświeca środki
i uważam że student do nauki(nie zarabiania $$) może poużywac pirackiego softu. bo przeciez czego sam sie czlowiek nauczy przez 30 dni darmowego trialu lub okrojonej wersji edu?
Napisano 24 lipca 2006 - 22:29
Napisano 24 lipca 2006 - 22:52
A jakich funkcji Ci brakuje w SW EDU >??Dostawaliśmy na Wydziale wersje EDU, niektóre są bardzo przykre.
Np. SolidWorks 2006 albo 2005 (nie pamiętam) EDU ma dostępne ok. 20% normalnie używanych funkcji, nauka na takiej wersji jest bardzo uciążliwa i naprawdę mało daje.
Oczywiście nie zawsze tak jest.
Faktycznie, mieszanie w to kradzieży muzyki jest niezręczne.
db, może faktycznie jestem nieobiektywny, bo mówię z perspektywy studenta IV roku ASP.
W kursy też nie wierzę, najwięcej daje nauka na realnych zadaniach.
Myślę jednak, że szkół jest trochę więcej - chyba dobrą renomę ma w tym zakresie choćby Warszawska Szkoła Reklamy
Napisano 24 lipca 2006 - 23:01
Napisano 24 lipca 2006 - 23:05
Napisano 24 lipca 2006 - 23:21
Napisano 24 lipca 2006 - 23:24
Skorupa, żebro..., nawet brakowało całego z pasków narzędzi modelowania powierzchniowego.A jakich funkcji Ci brakuje w SW EDU >??
Napisano 24 lipca 2006 - 23:28
Kradzież Mercedesa sąsiadowi to złe porównanie, kradzieże są społecznie szkodliwe.Rozumiem, że jak chce się nauczyć jeździć samochodem to mogę ukraść mercedesa sąsiadowi, byle bym później swojego kupił?
Napisano 24 lipca 2006 - 23:30
Cenny tekst, ale na dłuższy wieczór.albo zaczynamy od lektury Kinselli (uwaga: prawicowe
):
N. Stephan Kinsella: Przeciw własności intelektualnej
http://www.mises.pl/...d=255&view=full
i zaczynamy mieć powoli poukładany stosunek do tego wszystkiego
Napisano 24 lipca 2006 - 23:34
Uczący się studenci, którzy chcą posiąść jak największą wiedzę i umiejętności są społecznie znacznie mniej szkodliwi, a może wręcz pożyteczni.
short wersja: http://www.miasik.ne...s/kinsella.htmlCenny tekst, ale na dłuższy wieczór.
Napisano 25 lipca 2006 - 01:04
EEEEE nie wiem jak ty ale ja to mam tyle że nie jest to wyjęte na pasek zadań i trzeba wziąść z dostosuj >operacje i tam wybierasz skorupe podobnie z żebremSkorupa, żebro..., nawet brakowało całego z pasków narzędzi modelowania powierzchniowego.
I było to potrzebne, do wstępnego zamodelowania karoserii samochodu - zupełnie normalne studenckie zadanie.
Napisano 25 lipca 2006 - 01:29
Napisano 25 lipca 2006 - 07:37
A czy społecznie szkodliwą będzie kradzież artykułów szkolnych przez ucznia? A czy student AWF może ukraść profesjonalne buty sportowe i inny osprzęt?Kradzież Mercedesa sąsiadowi to złe porównanie, kradzieże są społecznie szkodliwe.
Uczący się studenci, którzy chcą posiąść jak największą wiedzę i umiejętności są społecznie znacznie mniej szkodliwi, a może wręcz pożyteczni.
Napisano 25 lipca 2006 - 07:38
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych