

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 04 lipca 2009 - 20:55
Napisano 07 lipca 2009 - 09:39
Napisano 10 lipca 2009 - 19:34
Napisano 10 lipca 2009 - 19:48
Napisano 11 lipca 2009 - 10:46
Napisano 11 lipca 2009 - 11:00
6. Po 2-3 dniach powinna nadejść odpowiedź z iSource o nadaniu "wyjątku serwisowego" dla naszego MacBooka. W moim przypadku pracownik iSource zadzwonił do mnie z tą informacją.
WAŻNE! "Wyjątek" jest ważny przez 30dni. po tym terminie zgłoszenie przepada.
Napisano 22 lipca 2009 - 12:27
Napisano 22 lipca 2009 - 12:34
Jeden szczegół. iSource nie ma nic wspólnego z infolinią Apple. Ludzie z którymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsyła też do różnych serwisów.
Gdyby to był iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Cię odesłał ;-)
I jeszcze jeden ważny szczegół: top case wymieniają we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.
Napisano 29 lipca 2009 - 12:29
Napisano 29 lipca 2009 - 12:41
Napisano 29 lipca 2009 - 12:52
Ciekawe czy naprawią tego z USA. Rownież mam blacka sprowadzonego, ale z UK. Mój ma już 2 lata i nic z topcase się nie dzieje, ale dobrze mieć świadomość że gdyby pękł to mam darmową wymianę
.
Napisano 29 lipca 2009 - 12:55
Napisano 29 lipca 2009 - 13:06
Napisano 29 lipca 2009 - 13:17
Napisano 29 lipca 2009 - 13:29
Właśnie dzwoniłem do Apple PL.. nie ma problemu, żeby wysłać do Cortlandu.. Mojego white, który jest jeszcze na gwarancji wymienią od ręki, (Top Case, ramka ekranu, bottom case).. MacBook'a black z USA mojej partnerki, który jest po gwarancji, nie ma problemu z naprawą tylko wysłać muszę zdjęcia i dadzą "wyjątek serwisowy".. Pytałem również o HDD, oczywiście możemy go sobie przed wysyłką wyciągnąć, aby nie narazić go na uszkodzenia podczas transportu.. No to działamy
Napisano 29 lipca 2009 - 17:08
Napisano 04 sierpnia 2009 - 22:10
Napisano 04 sierpnia 2009 - 23:00
Napisano 05 sierpnia 2009 - 09:08
Pytali o paragon do tego Blacka?
Napisano 05 sierpnia 2009 - 11:02
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:14
Poczytaj jeszcze raz wszystko od początku a zrozumiesz..
W tym wątku wyjaśniano już każdy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie będziesz miał wątpliwości..
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:45
Napisano 12 sierpnia 2009 - 08:45
Napisano 12 sierpnia 2009 - 09:59
czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi.
rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga
jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny.
to jest mniej wiecej tresc maila
Szanowni Państwo,
...
Napisano 12 sierpnia 2009 - 10:14
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych