Pękające MacBooki
#351
Napisano 04 lipca 2009 - 20:55
#352
Napisano 07 lipca 2009 - 09:39
#353
Napisano 10 lipca 2009 - 19:34
#354
Napisano 10 lipca 2009 - 19:48
#355
Napisano 11 lipca 2009 - 10:46
#356
Napisano 11 lipca 2009 - 11:00
6. Po 2-3 dniach powinna nadejść odpowiedź z iSource o nadaniu "wyjątku serwisowego" dla naszego MacBooka. W moim przypadku pracownik iSource zadzwonił do mnie z tą informacją.
WAŻNE! "Wyjątek" jest ważny przez 30dni. po tym terminie zgłoszenie przepada.
Jeden szczegół. iSource nie ma nic wspólnego z infolinią Apple. Ludzie z którymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsyła też do różnych serwisów.
Gdyby to był iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Cię odesłał ;-)
I jeszcze jeden ważny szczegół: top case wymieniają we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.
#357
Napisano 22 lipca 2009 - 12:27
#358
Napisano 22 lipca 2009 - 12:34
Jeden szczegół. iSource nie ma nic wspólnego z infolinią Apple. Ludzie z którymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsyła też do różnych serwisów.
Gdyby to był iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Cię odesłał ;-)
I jeszcze jeden ważny szczegół: top case wymieniają we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.
i jeszcze jeden szczegół mac musi być zakupiony na osobę prywatną, jak macie paragony i faktury vat to do servisu oddajcie kompy z paragonami
jeżeli apple Polska zobaczy fakturę vat to nici z wymiany topcase po gwarancji
sam tak miałem ostatnio
więc mi nie pisać, że to nie prawda
#359
Napisano 29 lipca 2009 - 12:29
#360
Napisano 29 lipca 2009 - 12:41
#361
Napisano 29 lipca 2009 - 12:52
Ciekawe czy naprawią tego z USA. Rownież mam blacka sprowadzonego, ale z UK. Mój ma już 2 lata i nic z topcase się nie dzieje, ale dobrze mieć świadomość że gdyby pękł to mam darmową wymianę .
Darmo do trzeciego roku od daty zakupu.
#362
Napisano 29 lipca 2009 - 12:55
---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 13:57 ----
Można gdzieś sprawdzić kiedy był kupiony? Wg sprzedającego(kupiłem na allegro) był kupiony rok temu, a to model mid 2007.
#363
Napisano 29 lipca 2009 - 13:06
#364
Napisano 29 lipca 2009 - 13:17
#365
Napisano 29 lipca 2009 - 13:29
Właśnie dzwoniłem do Apple PL.. nie ma problemu, żeby wysłać do Cortlandu.. Mojego white, który jest jeszcze na gwarancji wymienią od ręki, (Top Case, ramka ekranu, bottom case).. MacBook'a black z USA mojej partnerki, który jest po gwarancji, nie ma problemu z naprawą tylko wysłać muszę zdjęcia i dadzą "wyjątek serwisowy".. Pytałem również o HDD, oczywiście możemy go sobie przed wysyłką wyciągnąć, aby nie narazić go na uszkodzenia podczas transportu.. No to działamy
witam,
właśnie dzwoniłem do iSpot w Galerii i miły Pan powiedział że NIE prowadzą wymiany, jedynie serwis w Warszawe. Trzeba wysłać kompa. Podstawą wymiany jest dowód zakupu, więc jeżeli kupiłem Mac'a na Allegro to kicha....nic już nie rozumiem...
#366
Napisano 29 lipca 2009 - 17:08
---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 18:56 ----
Nowe aktualności.. Dzwoniłem zaś do Apple PL.. niestety miły Pan powiedział mi, że takie usterki jak ramka ekranu i bottom case nie podlegają wymianie (trochę się podirytowałem bo za pierwszym razem pewna Pani powiedziała, że skoro jest na gwarancji to nie ma żadnego problemu z wymianą).. Po 36 min (!) oczekiwania na linii i słuchaniu muzyczki Pan połączył mnie z jakąś kobietą mówiącą po ang, której wytłumaczyłem sprawę, że serwis w PL odmówił wymiany ramki i bottom case, a ta z kolei nadała nr customer satisfaction ważny 30 dni (czyli tak samo jak w przypadku top case w PL) i mam znowu wysłać białasa do Cortlandu i mają obowiązek wymienić.. Cieszę się z rozwiązania i mam nadzieję, że tym razem się uda..
Z jednej strony rozumiem Cortland, że nie wymienią mi nic za free skoro Apple im kasy za to nie odda.. Czekam, aż odeślą czarnego i wysyłam swojego.. Z serwisu top case jestem zadowolony, bo wszystko szybko i sprawnie poszło..
Tak więc przestroga dla innych.. Nawet jeśli macie gwarancję na swój sprzęt, a chcecie wymienić coś więcej niż top case, lepiej zadzwońcie do Apple PL i poproście o nadanie w/w nr sprawy, bo na gwarancji Wam tego nie uwzględnią.. C.D.N.
#367
Napisano 04 sierpnia 2009 - 22:10
#368
Napisano 04 sierpnia 2009 - 23:00
#369
Napisano 05 sierpnia 2009 - 09:08
Pytali o paragon do tego Blacka?
Serwis o nic nie pytał i nie prosił.. mieli w "systemie" wyjątek serwisowy, który wklepała Pani z Apple.. wypełniłem tylko wniosek ze strony cortlandu, podałem nr tego wyjątku, zapakowałem i wysłałem bez żadnego problemu kurierem na ich koszt z ubezpieczeniem na kwotę 6.000 zł..
#370
Napisano 05 sierpnia 2009 - 11:02
#371
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:14
Poczytaj jeszcze raz wszystko od początku a zrozumiesz.. W tym wątku wyjaśniano już każdy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie będziesz miał wątpliwości..
zrobiłem wszystko jak w tym wątku, krok po kroku i....pełen sukces !! w poniedziałek dostałem mojego MacBooka, wymieniony Top i BottomCase. Z serwisu dzwonili jeszcze z pytaniem jaką klawiaturę sobie życzę!!! Miałem jakąś duńską, została wymieniona na QWERTY
Przy okazji podziękowania dla serwisu USE w Gdańsku, super obsługa, mili ludzie, wszytko wyjaśnione i załatwione szybko i sprawnie
#372
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:45
#373
Napisano 12 sierpnia 2009 - 08:45
#374
Napisano 12 sierpnia 2009 - 09:59
czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi.
rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga
jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny.
to jest mniej wiecej tresc maila
Szanowni Państwo,
...
proponuje nie omijać zgłoszenia na infolinii apple
wtedy nie będzie się trzeba zastanawiać
to Apple nadaje wyjątek serwisowy - nie Cortland
pozdrawiam
#375
Napisano 12 sierpnia 2009 - 10:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych