P臋kaj膮ce MacBooki
#351
Napisano 04 lipca 2009 - 20:55
#352
Napisano 07 lipca 2009 - 09:39
#353
Napisano 10 lipca 2009 - 19:34
#354
Napisano 10 lipca 2009 - 19:48
#355
Napisano 11 lipca 2009 - 10:46
#356
Napisano 11 lipca 2009 - 11:00
6. Po 2-3 dniach powinna nadej艣膰 odpowied藕 z iSource o nadaniu "wyj膮tku serwisowego" dla naszego MacBooka. W moim przypadku pracownik iSource zadzwoni艂 do mnie z t膮 informacj膮.
WA呕NE! "Wyj膮tek" jest wa偶ny przez 30dni. po tym terminie zg艂oszenie przepada.
Jeden szczeg贸艂. iSource nie ma nic wsp贸lnego z infolini膮 Apple. Ludzie z kt贸rymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsy艂a te偶 do r贸偶nych serwis贸w.
Gdyby to by艂 iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Ci臋 odes艂a艂 ;-)
I jeszcze jeden wa偶ny szczeg贸艂: top case wymieniaj膮 we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.
#357
Napisano 22 lipca 2009 - 12:27
#358
Napisano 22 lipca 2009 - 12:34
Jeden szczeg贸艂. iSource nie ma nic wsp贸lnego z infolini膮 Apple. Ludzie z kt贸rymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsy艂a te偶 do r贸偶nych serwis贸w.
Gdyby to by艂 iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Ci臋 odes艂a艂 ;-)
I jeszcze jeden wa偶ny szczeg贸艂: top case wymieniaj膮 we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.
i jeszcze jeden szczeg贸艂 mac musi by膰 zakupiony na osob臋 prywatn膮, jak macie paragony i faktury vat to do servisu oddajcie kompy z paragonami
je偶eli apple Polska zobaczy faktur臋 vat to nici z wymiany topcase po gwarancji
sam tak mia艂em ostatnio
wi臋c mi nie pisa膰, 偶e to nie prawda
#359
Napisano 29 lipca 2009 - 12:29
#360
Napisano 29 lipca 2009 - 12:41
#361
Napisano 29 lipca 2009 - 12:52
Ciekawe czy naprawi膮 tego z USA. Rownie偶 mam blacka sprowadzonego, ale z UK. M贸j ma ju偶 2 lata i nic z topcase si臋 nie dzieje, ale dobrze mie膰 艣wiadomo艣膰 偶e gdyby p臋k艂 to mam darmow膮 wymian臋
.
Darmo do trzeciego roku od daty zakupu.
#362
Napisano 29 lipca 2009 - 12:55
---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 13:57 ----
Mo偶na gdzie艣 sprawdzi膰 kiedy by艂 kupiony? Wg sprzedaj膮cego(kupi艂em na allegro) by艂 kupiony rok temu, a to model mid 2007.
#363
Napisano 29 lipca 2009 - 13:06
#364
Napisano 29 lipca 2009 - 13:17
#365
Napisano 29 lipca 2009 - 13:29
W艂a艣nie dzwoni艂em do Apple PL.. nie ma problemu, 偶eby wys艂a膰 do Cortlandu.. Mojego white, kt贸ry jest jeszcze na gwarancji wymieni膮 od r臋ki, (Top Case, ramka ekranu, bottom case).. MacBook'a black z USA mojej partnerki, kt贸ry jest po gwarancji, nie ma problemu z napraw膮 tylko wys艂a膰 musz臋 zdj臋cia i dadz膮 "wyj膮tek serwisowy".. Pyta艂em r贸wnie偶 o HDD, oczywi艣cie mo偶emy go sobie przed wysy艂k膮 wyci膮gn膮膰, aby nie narazi膰 go na uszkodzenia podczas transportu.. No to dzia艂amy
witam,
w艂a艣nie dzwoni艂em do iSpot w Galerii i mi艂y Pan powiedzia艂 偶e NIE prowadz膮 wymiany, jedynie serwis w Warszawe. Trzeba wys艂a膰 kompa. Podstaw膮 wymiany jest dow贸d zakupu, wi臋c je偶eli kupi艂em Mac'a na Allegro to kicha....nic ju偶 nie rozumiem...
#366
Napisano 29 lipca 2009 - 17:08
---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 18:56 ----
Nowe aktualno艣ci..
Z jednej strony rozumiem Cortland, 偶e nie wymieni膮 mi nic za free skoro Apple im kasy za to nie odda.. Czekam, a偶 ode艣l膮 czarnego i wysy艂am swojego.. Z serwisu top case jestem zadowolony, bo wszystko szybko i sprawnie posz艂o..
Tak wi臋c przestroga dla innych.. Nawet je艣li macie gwarancj臋 na sw贸j sprz臋t, a chcecie wymieni膰 co艣 wi臋cej ni偶 top case, lepiej zadzwo艅cie do Apple PL i popro艣cie o nadanie w/w nr sprawy, bo na gwarancji Wam tego nie uwzgl臋dni膮.. C.D.N.
#367
Napisano 04 sierpnia 2009 - 22:10
#368
Napisano 04 sierpnia 2009 - 23:00
#369
Napisano 05 sierpnia 2009 - 09:08
Pytali o paragon do tego Blacka?
Serwis o nic nie pyta艂 i nie prosi艂.. mieli w "systemie" wyj膮tek serwisowy, kt贸ry wklepa艂a Pani z Apple.. wype艂ni艂em tylko wniosek ze strony cortlandu, poda艂em nr tego wyj膮tku, zapakowa艂em i wys艂a艂em bez 偶adnego problemu kurierem na ich koszt z ubezpieczeniem na kwot臋 6.000 z艂..
#370
Napisano 05 sierpnia 2009 - 11:02
#371
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:14
Poczytaj jeszcze raz wszystko od pocz膮tku a zrozumiesz..
W tym w膮tku wyja艣niano ju偶 ka偶dy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie b臋dziesz mia艂 w膮tpliwo艣ci..
zrobi艂em wszystko jak w tym w膮tku, krok po kroku i....pe艂en sukces !!
Przy okazji podzi臋kowania dla serwisu USE w Gda艅sku, super obs艂uga, mili ludzie, wszytko wyja艣nione i za艂atwione szybko i sprawnie
#372
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:45
#373
Napisano 12 sierpnia 2009 - 08:45
#374
Napisano 12 sierpnia 2009 - 09:59
czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi.
rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga
jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny.
to jest mniej wiecej tresc maila
Szanowni Pa艅stwo,
...
proponuje nie omija膰 zg艂oszenia na infolinii apple
wtedy nie b臋dzie si臋 trzeba zastanawia膰
to Apple nadaje wyj膮tek serwisowy - nie Cortland
pozdrawiam
#375
Napisano 12 sierpnia 2009 - 10:14
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1
0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych











