Skocz do zawarto艣ci

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj si臋 aby uzyska膰 pe艂ny dost臋p do forum.

Zdj臋cie
* * * * * 1 g艂osy

P臋kaj膮ce MacBooki


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
582 odpowiedzi w tym temacie

#351 Konrado

Konrado

  • 1聽844 post贸w
  • Sk膮d艢widnica

Napisano 04 lipca 2009 - 20:55

U mnie trzymaj膮 si臋 od dnia przyklejenia :) Ju偶 par臋 miesi臋cy :)

#352 qubuch

qubuch
  • 989 post贸w
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 07 lipca 2009 - 09:39

a ja nic nie przyklejam po tym jak wymienili mi za free top caase wraz z kalwiatur膮 i g艂adzikiem to w sumie moze i dobrze 偶e p臋ka bo raz na rok czy na dwa b臋de mia艂 od艣we偶ony komputerek;]a trwa艂o ca艂a ta wymiana nieca艂y tydzie艅:]

#353 austar

austar
  • 92 post贸w
  • Sk膮dGda艅sk

Napisano 10 lipca 2009 - 19:34

Musz臋 si臋 pochwali膰, bo dzi艣 po 5-ciu dniach odebra艂em swojego czarnego macbooka z wymienionym na nowy topcase'em. Komputerek ponad 2 latka po gwarancji i kupiony w Wlk.Brytanii. Gdyby wszystkie serwisy w Polsce funkcjonowa艂y tak jak nasz:) to 艣wiat by艂by lepszy......

#354 Net

Net
  • 95 post贸w
  • Sk膮dSopot

Napisano 10 lipca 2009 - 19:48

Moj bialy rowniez dzisaij wrocil z cortlandu po wymianie topcase wraz z klawiatura i touchpadem : ))))))) Moj byl przywieziony z Niemiec jakies 25/26 miesiecy temu, a ja kupilem go z allegro.. A teraz wyglada jak nowy : DDDDD

#355 qubuch

qubuch
  • 989 post贸w
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 11 lipca 2009 - 10:46

dlatego jeszcze bardziej uttwierdzam si臋 w przekonaniu ze nie ma co si臋 bawi膰 w jakie艣 "gumy odbijaki" tylko odda膰 lapa do cortlandu czy te偶 gdzie indziej i mie膰 od艣wierzony komputerek

#356 nicomsw

nicomsw
  • 728 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dWarszawa, Polska

Napisano 11 lipca 2009 - 11:00

6. Po 2-3 dniach powinna nadej艣膰 odpowied藕 z iSource o nadaniu "wyj膮tku serwisowego" dla naszego MacBooka. W moim przypadku pracownik iSource zadzwoni艂 do mnie z t膮 informacj膮.
WA呕NE! "Wyj膮tek" jest wa偶ny przez 30dni. po tym terminie zg艂oszenie przepada.


Jeden szczeg贸艂. iSource nie ma nic wsp贸lnego z infolini膮 Apple. Ludzie z kt贸rymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsy艂a te偶 do r贸偶nych serwis贸w.

Gdyby to by艂 iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Ci臋 odes艂a艂 ;-)

I jeszcze jeden wa偶ny szczeg贸艂: top case wymieniaj膮 we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.

#357 piotrus313

piotrus313
  • 19 post贸w

Napisano 22 lipca 2009 - 12:27

Czy wiadomo cos na temat wymian po gwarancji bottom casow pekajacych? To bylby juz moj trzeci bottom case...

#358 Therioon

Therioon
  • 4聽281 post贸w
  • Sk膮dZ brzucha:)

Napisano 22 lipca 2009 - 12:34

Jeden szczeg贸艂. iSource nie ma nic wsp贸lnego z infolini膮 Apple. Ludzie z kt贸rymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsy艂a te偶 do r贸偶nych serwis贸w.

Gdyby to by艂 iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Ci臋 odes艂a艂 ;-)

I jeszcze jeden wa偶ny szczeg贸艂: top case wymieniaj膮 we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.


i jeszcze jeden szczeg贸艂 mac musi by膰 zakupiony na osob臋 prywatn膮, jak macie paragony i faktury vat to do servisu oddajcie kompy z paragonami
je偶eli apple Polska zobaczy faktur臋 vat to nici z wymiany topcase po gwarancji
sam tak mia艂em ostatnio
wi臋c mi nie pisa膰, 偶e to nie prawda

#359 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 post贸w
  • Sk膮dBielsko-Bia艂a

Napisano 29 lipca 2009 - 12:29

White MB na gwarancji zakupiony w Cortlandzie i tam pojecha艂 na wymian臋 we 艣rod臋 w zesz艂ym tygodniu.. wr贸ci艂 wczoraj z nowym top casem, klawiatur膮 i touch padem.. niestety ramki i bottom case w ramach gwarancji nie wymieniono (uszkodzenie mechaniczne) - potrzebna mi chyba b臋dzie interwencja apple PL.. Dzisiaj wys艂a艂em MB black zakupionego w USA po gwarancji ju偶.. Dam zna膰 jak wr贸ci..

#360 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1聽492 post贸w
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 29 lipca 2009 - 12:41

Ciekawe czy naprawi膮 tego z USA. Rownie偶 mam blacka sprowadzonego, ale z UK. M贸j ma ju偶 2 lata i nic z topcase si臋 nie dzieje, ale dobrze mie膰 艣wiadomo艣膰 偶e gdyby p臋k艂 to mam darmow膮 wymian臋 ;).

#361 chris.zurada

chris.zurada
  • 3聽977 post贸w
  • Sk膮dTychy, Poland

Napisano 29 lipca 2009 - 12:52

Ciekawe czy naprawi膮 tego z USA. Rownie偶 mam blacka sprowadzonego, ale z UK. M贸j ma ju偶 2 lata i nic z topcase si臋 nie dzieje, ale dobrze mie膰 艣wiadomo艣膰 偶e gdyby p臋k艂 to mam darmow膮 wymian臋 ;).


Darmo do trzeciego roku od daty zakupu.

#362 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1聽492 post贸w
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 29 lipca 2009 - 12:55

A paragon trzeba jaki艣 mie膰?

---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 13:57 ----
Mo偶na gdzie艣 sprawdzi膰 kiedy by艂 kupiony? Wg sprzedaj膮cego(kupi艂em na allegro) by艂 kupiony rok temu, a to model mid 2007.

#363 chris.zurada

chris.zurada
  • 3聽977 post贸w
  • Sk膮dTychy, Poland

Napisano 29 lipca 2009 - 13:06

Coconut Battery Ci powie jak starego masz maczka. Na tej podstawie dowiesz sie kiedy byl wyprodukowany. Zakup widnieje tylko na paragonie/fakturze, no chyba ze kupowany w Apple Store wiec prawdopodobnie jest gdzies ten nr seryjny i jego data zakupu w systemie.

#364 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1聽492 post贸w
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 29 lipca 2009 - 13:17

Prowdopodobnie by艂 kupiony w promocji, jako le偶ak magazynowy. Wyprodukowany by艂 dwa lata temu(model mid 2007). Gdybym chcia艂 wymieni膰 topcase to potrzebny mi jest paragon/faktura?

#365 Bukaj

Bukaj
  • 37 post贸w
  • Sk膮dGdynia

Napisano 29 lipca 2009 - 13:29

W艂a艣nie dzwoni艂em do Apple PL.. nie ma problemu, 偶eby wys艂a膰 do Cortlandu.. Mojego white, kt贸ry jest jeszcze na gwarancji wymieni膮 od r臋ki, (Top Case, ramka ekranu, bottom case).. MacBook'a black z USA mojej partnerki, kt贸ry jest po gwarancji, nie ma problemu z napraw膮 tylko wys艂a膰 musz臋 zdj臋cia i dadz膮 "wyj膮tek serwisowy".. Pyta艂em r贸wnie偶 o HDD, oczywi艣cie mo偶emy go sobie przed wysy艂k膮 wyci膮gn膮膰, aby nie narazi膰 go na uszkodzenia podczas transportu.. No to dzia艂amy :)


witam,

w艂a艣nie dzwoni艂em do iSpot w Galerii i mi艂y Pan powiedzia艂 偶e NIE prowadz膮 wymiany, jedynie serwis w Warszawe. Trzeba wys艂a膰 kompa. Podstaw膮 wymiany jest dow贸d zakupu, wi臋c je偶eli kupi艂em Mac'a na Allegro to kicha....nic ju偶 nie rozumiem...

#366 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 post贸w
  • Sk膮dBielsko-Bia艂a

Napisano 29 lipca 2009 - 17:08

Poczytaj jeszcze raz wszystko od pocz膮tku a zrozumiesz.. ;) W tym w膮tku wyja艣niano ju偶 ka偶dy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie b臋dziesz mia艂 w膮tpliwo艣ci..

---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 18:56 ----
Nowe aktualno艣ci.. :) Dzwoni艂em za艣 do Apple PL.. niestety mi艂y Pan powiedzia艂 mi, 偶e takie usterki jak ramka ekranu i bottom case nie podlegaj膮 wymianie (troch臋 si臋 podirytowa艂em bo za pierwszym razem pewna Pani powiedzia艂a, 偶e skoro jest na gwarancji to nie ma 偶adnego problemu z wymian膮).. Po 36 min (!) oczekiwania na linii i s艂uchaniu muzyczki Pan po艂膮czy艂 mnie z jak膮艣 kobiet膮 m贸wi膮c膮 po ang, kt贸rej wyt艂umaczy艂em spraw臋, 偶e serwis w PL odm贸wi艂 wymiany ramki i bottom case, a ta z kolei nada艂a nr customer satisfaction wa偶ny 30 dni (czyli tak samo jak w przypadku top case w PL) i mam znowu wys艂a膰 bia艂asa do Cortlandu i maj膮 obowi膮zek wymieni膰.. Ciesz臋 si臋 z rozwi膮zania i mam nadziej臋, 偶e tym razem si臋 uda..

Z jednej strony rozumiem Cortland, 偶e nie wymieni膮 mi nic za free skoro Apple im kasy za to nie odda.. Czekam, a偶 ode艣l膮 czarnego i wysy艂am swojego.. Z serwisu top case jestem zadowolony, bo wszystko szybko i sprawnie posz艂o..

Tak wi臋c przestroga dla innych.. Nawet je艣li macie gwarancj臋 na sw贸j sprz臋t, a chcecie wymieni膰 co艣 wi臋cej ni偶 top case, lepiej zadzwo艅cie do Apple PL i popro艣cie o nadanie w/w nr sprawy, bo na gwarancji Wam tego nie uwzgl臋dni膮.. C.D.N.

#367 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 post贸w
  • Sk膮dBielsko-Bia艂a

Napisano 04 sierpnia 2009 - 22:10

Wr贸ci艂 MB black z serwisu.. Naprawa trwa艂a taki sam okres czasu, czyli 6 dni.. oba wys艂ane we 艣rody.. i we wtorki odebrane.. MB black jest z USA i taki te偶 top case z US uk艂adem klawiszy dosta艂 (poziomy enter).. W poniedzia艂ek jeszcze raz wysy艂am bia艂ego ws. ramki i bottom case.. wi臋c zn贸w c.d.n. Pozdrawiam!

#368 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1聽492 post贸w
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 04 sierpnia 2009 - 23:00

Pytali o paragon do tego Blacka?

#369 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 post贸w
  • Sk膮dBielsko-Bia艂a

Napisano 05 sierpnia 2009 - 09:08

Pytali o paragon do tego Blacka?


Serwis o nic nie pyta艂 i nie prosi艂.. mieli w "systemie" wyj膮tek serwisowy, kt贸ry wklepa艂a Pani z Apple.. wype艂ni艂em tylko wniosek ze strony cortlandu, poda艂em nr tego wyj膮tku, zapakowa艂em i wys艂a艂em bez 偶adnego problemu kurierem na ich koszt z ubezpieczeniem na kwot臋 6.000 z艂..

#370 Hlehle

Hlehle
  • 32 post贸w
  • Sk膮dz za szafy

Napisano 05 sierpnia 2009 - 11:02

wymiana w ramach customer- dobry papier? czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi. rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny. to jest mniej wiecej tresc maila Szanowni Pa艅stwo, W za艂膮czniku znajduje si臋 potwierdzenie przyj臋cia zlecenia naprawy na numer zgloszenia RMA 1453 Prosimy o wydrukowanie, podpisanie i do艂膮czenie do przesy艂ki. Prosimy o przeslanie sprz臋tu wraz z kopia faktury zakupu (w przypadku napraw gwarancyjnych) na nasz koszt wy艂膮cznie kurierem DHL, na adres: Cortland Sp. z o.o. Dzia艂 Reklamacji RMA (numer rma ktory dostalem) ul. Zgoda 38 60-122 Pozna艅 tel. 061 66 90 200 a tu mniej wiecej co bylo w rma ZLECENIE NAPRAWY nazwa produktu MacBook Black model produktu A1181 numer seryjny 4H6*************M konfiguracja 2.0/2x512/120/SD-DL:Black konfiguracja systemu akcesoria brak data zakupu 2006-12-12 opis uszkodzenia Uszczerbek w topcase. Prosz臋 o wymian臋 w ramach Customer Satisfaction. Komputer wysy艂am bez baterii, zasilacz i dysku twardego. Rodzaj naprawy Inne miejsce naprawy Serwis Cortland Numer Faktury zakupu brak zakupiony w Cortland Tak Nie REGULAMIN SERWISU

#371 Bukaj

Bukaj
  • 37 post贸w
  • Sk膮dGdynia

Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:14

Poczytaj jeszcze raz wszystko od pocz膮tku a zrozumiesz.. ;) W tym w膮tku wyja艣niano ju偶 ka偶dy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie b臋dziesz mia艂 w膮tpliwo艣ci..


zrobi艂em wszystko jak w tym w膮tku, krok po kroku i....pe艂en sukces !! :D w poniedzia艂ek dosta艂em mojego MacBooka, wymieniony Top i BottomCase. Z serwisu dzwonili jeszcze z pytaniem jak膮 klawiatur臋 sobie 偶ycz臋!!! Mia艂em jak膮艣 du艅sk膮, zosta艂a wymieniona na QWERTY :)
Przy okazji podzi臋kowania dla serwisu USE w Gda艅sku, super obs艂uga, mili ludzie, wszytko wyja艣nione i za艂atwione szybko i sprawnie :P

#372 Iro

Iro
  • 6聽955 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dKatowice

Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:45

Cieszymy si臋 z waszego szcz臋艣cia. My艣l臋, 偶e gdyby艣my siedzieli cicho, to by艂o by tak, jak rok temu. Czyli wysy艂ali by was na drzewo!

#373 jaco88

jaco88
  • 781 post贸w

Napisano 12 sierpnia 2009 - 08:45

o takie podej艣cie do klienta napawa optymizmem :)

#374 domeen

domeen
  • 270 post贸w
  • Sk膮dja to znam?

Napisano 12 sierpnia 2009 - 09:59

czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi.
rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga
jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny.


to jest mniej wiecej tresc maila

Szanowni Pa艅stwo,

...


proponuje nie omija膰 zg艂oszenia na infolinii apple
wtedy nie b臋dzie si臋 trzeba zastanawia膰
to Apple nadaje wyj膮tek serwisowy - nie Cortland

pozdrawiam

#375 nicomsw

nicomsw
  • 728 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dWarszawa, Polska

Napisano 12 sierpnia 2009 - 10:14

Cortland bezpo艣rednio te偶*mo偶e nada膰 wyj膮tek serwisowy poprzez sw贸j kana艂.




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych