

Zaloguj lub Zarejestruj si臋 aby uzyska膰 pe艂ny dost臋p do forum.
Napisano 04 lipca 2009 - 20:55
Napisano 07 lipca 2009 - 09:39
Napisano 10 lipca 2009 - 19:34
Napisano 10 lipca 2009 - 19:48
Napisano 11 lipca 2009 - 10:46
Napisano 11 lipca 2009 - 11:00
6. Po 2-3 dniach powinna nadej艣膰 odpowied藕 z iSource o nadaniu "wyj膮tku serwisowego" dla naszego MacBooka. W moim przypadku pracownik iSource zadzwoni艂 do mnie z t膮 informacj膮.
WA呕NE! "Wyj膮tek" jest wa偶ny przez 30dni. po tym terminie zg艂oszenie przepada.
Napisano 22 lipca 2009 - 12:27
Napisano 22 lipca 2009 - 12:34
Jeden szczeg贸艂. iSource nie ma nic wsp贸lnego z infolini膮 Apple. Ludzie z kt贸rymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsy艂a te偶 do r贸偶nych serwis贸w.
Gdyby to by艂 iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Ci臋 odes艂a艂 ;-)
I jeszcze jeden wa偶ny szczeg贸艂: top case wymieniaj膮 we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.
Napisano 29 lipca 2009 - 12:29
Napisano 29 lipca 2009 - 12:41
Napisano 29 lipca 2009 - 12:52
Ciekawe czy naprawi膮 tego z USA. Rownie偶 mam blacka sprowadzonego, ale z UK. M贸j ma ju偶 2 lata i nic z topcase si臋 nie dzieje, ale dobrze mie膰 艣wiadomo艣膰 偶e gdyby p臋k艂 to mam darmow膮 wymian臋
.
Napisano 29 lipca 2009 - 12:55
Napisano 29 lipca 2009 - 13:06
Napisano 29 lipca 2009 - 13:17
Napisano 29 lipca 2009 - 13:29
W艂a艣nie dzwoni艂em do Apple PL.. nie ma problemu, 偶eby wys艂a膰 do Cortlandu.. Mojego white, kt贸ry jest jeszcze na gwarancji wymieni膮 od r臋ki, (Top Case, ramka ekranu, bottom case).. MacBook'a black z USA mojej partnerki, kt贸ry jest po gwarancji, nie ma problemu z napraw膮 tylko wys艂a膰 musz臋 zdj臋cia i dadz膮 "wyj膮tek serwisowy".. Pyta艂em r贸wnie偶 o HDD, oczywi艣cie mo偶emy go sobie przed wysy艂k膮 wyci膮gn膮膰, aby nie narazi膰 go na uszkodzenia podczas transportu.. No to dzia艂amy
Napisano 29 lipca 2009 - 17:08
Napisano 04 sierpnia 2009 - 22:10
Napisano 04 sierpnia 2009 - 23:00
Napisano 05 sierpnia 2009 - 09:08
Pytali o paragon do tego Blacka?
Napisano 05 sierpnia 2009 - 11:02
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:14
Poczytaj jeszcze raz wszystko od pocz膮tku a zrozumiesz..
W tym w膮tku wyja艣niano ju偶 ka偶dy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie b臋dziesz mia艂 w膮tpliwo艣ci..
Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:45
Napisano 12 sierpnia 2009 - 08:45
Napisano 12 sierpnia 2009 - 09:59
czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi.
rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga
jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny.
to jest mniej wiecej tresc maila
Szanowni Pa艅stwo,
...
Napisano 12 sierpnia 2009 - 10:14
0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych