Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Pękające MacBooki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
582 odpowiedzi w tym temacie

#351 Konrado

Konrado

  • 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 04 lipca 2009 - 20:55

U mnie trzymają się od dnia przyklejenia :) Już parę miesięcy :)

#352 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 lipca 2009 - 09:39

a ja nic nie przyklejam po tym jak wymienili mi za free top caase wraz z kalwiaturą i gładzikiem to w sumie moze i dobrze że pęka bo raz na rok czy na dwa będe miał odśweżony komputerek;]a trwało cała ta wymiana niecały tydzień:]

#353 austar

austar
  • 92 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 10 lipca 2009 - 19:34

Muszę się pochwalić, bo dziś po 5-ciu dniach odebrałem swojego czarnego macbooka z wymienionym na nowy topcase'em. Komputerek ponad 2 latka po gwarancji i kupiony w Wlk.Brytanii. Gdyby wszystkie serwisy w Polsce funkcjonowały tak jak nasz:) to świat byłby lepszy......

#354 Net

Net
  • 95 postów
  • SkądSopot

Napisano 10 lipca 2009 - 19:48

Moj bialy rowniez dzisaij wrocil z cortlandu po wymianie topcase wraz z klawiatura i touchpadem : ))))))) Moj byl przywieziony z Niemiec jakies 25/26 miesiecy temu, a ja kupilem go z allegro.. A teraz wyglada jak nowy : DDDDD

#355 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lipca 2009 - 10:46

dlatego jeszcze bardziej uttwierdzam się w przekonaniu ze nie ma co się bawić w jakieś "gumy odbijaki" tylko oddać lapa do cortlandu czy też gdzie indziej i mieć odświerzony komputerek

#356 nicomsw

nicomsw
  • 728 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 11 lipca 2009 - 11:00

6. Po 2-3 dniach powinna nadejść odpowiedź z iSource o nadaniu "wyjątku serwisowego" dla naszego MacBooka. W moim przypadku pracownik iSource zadzwonił do mnie z tą informacją.
WAŻNE! "Wyjątek" jest ważny przez 30dni. po tym terminie zgłoszenie przepada.


Jeden szczegół. iSource nie ma nic wspólnego z infolinią Apple. Ludzie z którymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsyła też do różnych serwisów.

Gdyby to był iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Cię odesłał ;-)

I jeszcze jeden ważny szczegół: top case wymieniają we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.

#357 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 22 lipca 2009 - 12:27

Czy wiadomo cos na temat wymian po gwarancji bottom casow pekajacych? To bylby juz moj trzeci bottom case...

#358 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 22 lipca 2009 - 12:34

Jeden szczegół. iSource nie ma nic wspólnego z infolinią Apple. Ludzie z którymi rozmawiasz na infolinii to pracownicy Apple. Apple odsyła też do różnych serwisów.

Gdyby to był iSource, zgadnij do jakiego serwisu by Cię odesłał ;-)

I jeszcze jeden ważny szczegół: top case wymieniają we wszystkich MacBookach ALE do trzech lat od daty zakupu.


i jeszcze jeden szczegół mac musi być zakupiony na osobę prywatną, jak macie paragony i faktury vat to do servisu oddajcie kompy z paragonami
jeżeli apple Polska zobaczy fakturę vat to nici z wymiany topcase po gwarancji
sam tak miałem ostatnio
więc mi nie pisać, że to nie prawda

#359 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 29 lipca 2009 - 12:29

White MB na gwarancji zakupiony w Cortlandzie i tam pojechał na wymianę we środę w zeszłym tygodniu.. wrócił wczoraj z nowym top casem, klawiaturą i touch padem.. niestety ramki i bottom case w ramach gwarancji nie wymieniono (uszkodzenie mechaniczne) - potrzebna mi chyba będzie interwencja apple PL.. Dzisiaj wysłałem MB black zakupionego w USA po gwarancji już.. Dam znać jak wróci..

#360 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1 492 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 lipca 2009 - 12:41

Ciekawe czy naprawią tego z USA. Rownież mam blacka sprowadzonego, ale z UK. Mój ma już 2 lata i nic z topcase się nie dzieje, ale dobrze mieć świadomość że gdyby pękł to mam darmową wymianę ;).

#361 chris.zurada

chris.zurada
  • 3 977 postów
  • SkądTychy, Poland

Napisano 29 lipca 2009 - 12:52

Ciekawe czy naprawią tego z USA. Rownież mam blacka sprowadzonego, ale z UK. Mój ma już 2 lata i nic z topcase się nie dzieje, ale dobrze mieć świadomość że gdyby pękł to mam darmową wymianę ;).


Darmo do trzeciego roku od daty zakupu.

#362 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1 492 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 lipca 2009 - 12:55

A paragon trzeba jakiś mieć?

---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 13:57 ----
Można gdzieś sprawdzić kiedy był kupiony? Wg sprzedającego(kupiłem na allegro) był kupiony rok temu, a to model mid 2007.

#363 chris.zurada

chris.zurada
  • 3 977 postów
  • SkądTychy, Poland

Napisano 29 lipca 2009 - 13:06

Coconut Battery Ci powie jak starego masz maczka. Na tej podstawie dowiesz sie kiedy byl wyprodukowany. Zakup widnieje tylko na paragonie/fakturze, no chyba ze kupowany w Apple Store wiec prawdopodobnie jest gdzies ten nr seryjny i jego data zakupu w systemie.

#364 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1 492 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 lipca 2009 - 13:17

Prowdopodobnie był kupiony w promocji, jako leżak magazynowy. Wyprodukowany był dwa lata temu(model mid 2007). Gdybym chciał wymienić topcase to potrzebny mi jest paragon/faktura?

#365 Bukaj

Bukaj
  • 37 postów
  • SkądGdynia

Napisano 29 lipca 2009 - 13:29

Właśnie dzwoniłem do Apple PL.. nie ma problemu, żeby wysłać do Cortlandu.. Mojego white, który jest jeszcze na gwarancji wymienią od ręki, (Top Case, ramka ekranu, bottom case).. MacBook'a black z USA mojej partnerki, który jest po gwarancji, nie ma problemu z naprawą tylko wysłać muszę zdjęcia i dadzą "wyjątek serwisowy".. Pytałem również o HDD, oczywiście możemy go sobie przed wysyłką wyciągnąć, aby nie narazić go na uszkodzenia podczas transportu.. No to działamy :)


witam,

właśnie dzwoniłem do iSpot w Galerii i miły Pan powiedział że NIE prowadzą wymiany, jedynie serwis w Warszawe. Trzeba wysłać kompa. Podstawą wymiany jest dowód zakupu, więc jeżeli kupiłem Mac'a na Allegro to kicha....nic już nie rozumiem...

#366 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 29 lipca 2009 - 17:08

Poczytaj jeszcze raz wszystko od początku a zrozumiesz.. ;) W tym wątku wyjaśniano już każdy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie będziesz miał wątpliwości..

---- Dodano 29-07-2009 o godzinie 18:56 ----
Nowe aktualności.. :) Dzwoniłem zaś do Apple PL.. niestety miły Pan powiedział mi, że takie usterki jak ramka ekranu i bottom case nie podlegają wymianie (trochę się podirytowałem bo za pierwszym razem pewna Pani powiedziała, że skoro jest na gwarancji to nie ma żadnego problemu z wymianą).. Po 36 min (!) oczekiwania na linii i słuchaniu muzyczki Pan połączył mnie z jakąś kobietą mówiącą po ang, której wytłumaczyłem sprawę, że serwis w PL odmówił wymiany ramki i bottom case, a ta z kolei nadała nr customer satisfaction ważny 30 dni (czyli tak samo jak w przypadku top case w PL) i mam znowu wysłać białasa do Cortlandu i mają obowiązek wymienić.. Cieszę się z rozwiązania i mam nadzieję, że tym razem się uda..

Z jednej strony rozumiem Cortland, że nie wymienią mi nic za free skoro Apple im kasy za to nie odda.. Czekam, aż odeślą czarnego i wysyłam swojego.. Z serwisu top case jestem zadowolony, bo wszystko szybko i sprawnie poszło..

Tak więc przestroga dla innych.. Nawet jeśli macie gwarancję na swój sprzęt, a chcecie wymienić coś więcej niż top case, lepiej zadzwońcie do Apple PL i poproście o nadanie w/w nr sprawy, bo na gwarancji Wam tego nie uwzględnią.. C.D.N.

#367 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 04 sierpnia 2009 - 22:10

Wrócił MB black z serwisu.. Naprawa trwała taki sam okres czasu, czyli 6 dni.. oba wysłane we środy.. i we wtorki odebrane.. MB black jest z USA i taki też top case z US układem klawiszy dostał (poziomy enter).. W poniedziałek jeszcze raz wysyłam białego ws. ramki i bottom case.. więc znów c.d.n. Pozdrawiam!

#368 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1 492 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 sierpnia 2009 - 23:00

Pytali o paragon do tego Blacka?

#369 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 05 sierpnia 2009 - 09:08

Pytali o paragon do tego Blacka?


Serwis o nic nie pytał i nie prosił.. mieli w "systemie" wyjątek serwisowy, który wklepała Pani z Apple.. wypełniłem tylko wniosek ze strony cortlandu, podałem nr tego wyjątku, zapakowałem i wysłałem bez żadnego problemu kurierem na ich koszt z ubezpieczeniem na kwotę 6.000 zł..

#370 Hlehle

Hlehle
  • 32 postów
  • Skądz za szafy

Napisano 05 sierpnia 2009 - 11:02

wymiana w ramach customer- dobry papier? czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi. rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny. to jest mniej wiecej tresc maila Szanowni Państwo, W załączniku znajduje się potwierdzenie przyjęcia zlecenia naprawy na numer zgloszenia RMA 1453 Prosimy o wydrukowanie, podpisanie i dołączenie do przesyłki. Prosimy o przeslanie sprzętu wraz z kopia faktury zakupu (w przypadku napraw gwarancyjnych) na nasz koszt wyłącznie kurierem DHL, na adres: Cortland Sp. z o.o. Dział Reklamacji RMA (numer rma ktory dostalem) ul. Zgoda 38 60-122 Poznań tel. 061 66 90 200 a tu mniej wiecej co bylo w rma ZLECENIE NAPRAWY nazwa produktu MacBook Black model produktu A1181 numer seryjny 4H6*************M konfiguracja 2.0/2x512/120/SD-DL:Black konfiguracja systemu akcesoria brak data zakupu 2006-12-12 opis uszkodzenia Uszczerbek w topcase. Proszę o wymianę w ramach Customer Satisfaction. Komputer wysyłam bez baterii, zasilacz i dysku twardego. Rodzaj naprawy Inne miejsce naprawy Serwis Cortland Numer Faktury zakupu brak zakupiony w Cortland Tak Nie REGULAMIN SERWISU

#371 Bukaj

Bukaj
  • 37 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:14

Poczytaj jeszcze raz wszystko od początku a zrozumiesz.. ;) W tym wątku wyjaśniano już każdy przypadek.. Przeczytaj post nr 334 od domeen to nie będziesz miał wątpliwości..


zrobiłem wszystko jak w tym wątku, krok po kroku i....pełen sukces !! :D w poniedziałek dostałem mojego MacBooka, wymieniony Top i BottomCase. Z serwisu dzwonili jeszcze z pytaniem jaką klawiaturę sobie życzę!!! Miałem jakąś duńską, została wymieniona na QWERTY :)
Przy okazji podziękowania dla serwisu USE w Gdańsku, super obsługa, mili ludzie, wszytko wyjaśnione i załatwione szybko i sprawnie :P

#372 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 12 sierpnia 2009 - 07:45

Cieszymy się z waszego szczęścia. Myślę, że gdybyśmy siedzieli cicho, to było by tak, jak rok temu. Czyli wysyłali by was na drzewo!

#373 jaco88

jaco88
  • 781 postów

Napisano 12 sierpnia 2009 - 08:45

o takie podejście do klienta napawa optymizmem :)

#374 domeen

domeen
  • 270 postów
  • Skądja to znam?

Napisano 12 sierpnia 2009 - 09:59

czesc postanowilem zglosic sie do cortlandu w sprawie peknietej obudowy i dostalem odpowiedz ale nie weim czy dokladnie o to mi chodzi.
rzecz sie ma tak ze chce to zglosic w ramach darmowego customer satisfaction, a nie jako naprawa pogwarancyjna ktora jest dosyc droga
jesli ktos moglbym mi powiedziec czy wzor ktory otrzymalem jest poprawny bylbym wdzieczny.


to jest mniej wiecej tresc maila

Szanowni Państwo,

...


proponuje nie omijać zgłoszenia na infolinii apple
wtedy nie będzie się trzeba zastanawiać
to Apple nadaje wyjątek serwisowy - nie Cortland

pozdrawiam

#375 nicomsw

nicomsw
  • 728 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 12 sierpnia 2009 - 10:14

Cortland bezpośrednio też*może nadać wyjątek serwisowy poprzez swój kanał.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych