Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Piski w słuchawce czyli kolejne problemy z iPhone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
186 odpowiedzi w tym temacie

#176 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 21 listopada 2008 - 16:02

Sebi, jak obserwacje? Właśnie ściągam nowy soft... wszystko OK ?

#177 sebi

sebi
  • 35 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 listopada 2008 - 16:08

Sebi, jak obserwacje?

Właśnie ściągam nowy soft... wszystko OK ?


Póki co bulgotanie nie wystąpiło. Testowałem przy połączeniach wychodzących, przychodzących, z Safari, włączonym i wyłączonym WiFi, itd.

Oprócz tego subiektywnie działa szybciej - otwieranie SMSów, kontaktów, ustawień... Na 2.1 zauważałem już pewne spowolnienie przy tych operacjach (nie mam JB), wszystko było nieco "ociężałe". Ponieważ po update automatycznie odtworzył backup zawartości (wydaje mi się, że przy wcześniejszych update'ach pytał), nie jest to raczej "efekt świeżo zainstalowanego systemu".

Żadnych nowych problemów jeszcze nie zaobserwowałem.

#178 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 21 listopada 2008 - 16:12

Napomkne jeszcze o mojej reklamacji. Minęło już 32dni, a odpowiedzi nie ma. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym reklamacje uważa się za uznaną w przypadku braku odpowiedzi do 30 dni. Poczekam jeszcze do poniedziałku i wyciągne od nich co mi się należy. Pozdro. Dam znać co u mnie z bulgotaniem po update'cie.

#179 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 21 listopada 2008 - 17:40

hmm.. wszystko wydaje sie być OK :) Miło.

#180 tasman

tasman
  • 77 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 listopada 2008 - 21:55

Owszem, u mnie też jest wszystko ok, nie bulgocze, zobaczymy jak długo. Oby na stałe.

#181 slawek20053

slawek20053
  • 47 postów
  • SkądWROCŁAW

Napisano 22 listopada 2008 - 01:19

Witam wszystkich. U mnie wszystko ok :-) Bulgotanie ustąpiło w obu iphonach. Mam nadzieję, że będzie wszystko ok. Sprawdzałem w obszarze kilku nadajników we Wrocławiu i działało bez zarzutów. Oby na stałe. Pozdrawiam i trzymam kciuki za udaną aktualizację.

#182 Diwi

Diwi
  • 231 postów

Napisano 22 listopada 2008 - 23:38

Potwierdzam, po upragdzie basebandu brak bulgotania :), nareszcie :D

#183 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 25 listopada 2008 - 14:01

Też mam takie wrażenie!!!

#184 goplay

goplay
  • 105 postów
  • Skądsilesia

Napisano 25 listopada 2008 - 14:14

moge rowniez potwierdzic ;)

#185 damkraw

damkraw
  • 63 postów

Napisano 25 listopada 2008 - 17:57

U mnie niestety objaw pozostał soft 2.2 Orange 2.9 :(

#186 Diwi

Diwi
  • 231 postów

Napisano 25 listopada 2008 - 18:24

a podaj model basebandu

#187 reaper

reaper
  • 1 108 postów

Napisano 28 listopada 2008 - 10:00

Właśnie otrzymałem odpowiedź na moje odwołanie od negatywnej odpowiedzi na wcześniejszą reklamacje. Ciekawy chwyt zastosowało Orange. Po pierwsze odpowiedź wysłali 31 dnia po złożeniu reklamacji - czyli zgodnie z prawem roszczenia zawarte w reklamacji są uważane za zasadne i rozpatrywane pozytywnie. Po drugie odpowiedź jest oczywiście negatywna. Orange stwierdza,że odwołanie nic nowego nie wnosi do sprawy (mimo zgłoszeń z salonów sprzedaży orange, które potwierdzały usterkę). Ale najważniejsze jest po trzecie, a mianowicie : Pomimo powyższego, dostałem to, co chciałem...czyli zniżke na 50% abonamentu przez cały okres trwania awarii czyli na 3 miesiące. Akurat dzięki oprogramowaniu 2.2 usterka ustała i wszystko jest tak, jak powinno być. Obawiam się jednak, że skoro Orange w tej odpowiedzi nie przyznaje się do tej usterki, a zniżke do abonamentu przyznał mi na zasadach wyjątkowych, aby nasza współpraca była lepsza, obawiam się, że inni abonenci powołując się na moją reklamacje nic nie zdziałają (w sensie nie dostaną zwrotu abonamentu). Jako ciekawostka...zadzwoniłem do Orange i poinformowałem, że soft 2.2 rozwiązuje problem. Zacytuje odpowiedź konsultanta: "Jest to informacja bardzo cenna, mieliśmy tak sporo telefonów w tej sprawie (w domyśle zrywania połączeń),że na pewno ta informacja ma dla nas znaczenie". Jednym słowem, jak dla mnie, wszystko dobrze się potoczyło, ale swoje musiałem się nalatać i nazałatwiać. Obsługa posprzedażowa grupy PTK Centertel jest na poziomie raczkującym, zatem moja współpraca skończy się z tą firmą wraz z końcem umowy. Pozdro :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych