
Piski w słuchawce czyli kolejne problemy z iPhone
#1
Napisano 16 września 2008 - 10:48
Kolejni klienci Orange i Ery - sieci, które w Polsce oferują w sprzedaż iPhone'a , skarżą się na swoje telefony. Tym razem sprawa nie dotyczy problemów ze ściąganiem simlocków, czy powolnym działaniem oprogramowania - chodzi o głośny pisk w słuchawce, jaki słychać podczas nawiązywania połączenia.
Problemy dotyczą tylko pewnej partii telefonów, ale jeśli już występują, są bardzo uciążliwe - czasem trudno jest usłyszeć rozmówcę. Pisk słychać tylko wtedy, gdy użytkownik ma włączoną transmisję 3G w swoim telefonie i przypomina dźwięk podobny do odgłosu transmisji modemowej. Zmiana wersji oprogramowania telefonu nie rozwiązuje problemu.
Wada nie dotyczy tylko polskich właścicieli iPhone'a - w Stanach Zjednoczonych problem jest znany i załatwiany od ręki przez Appe- wadliwe urządzenie można bezpłatnie wymienić w sklepach firmy. W Polsce sprawa na pewno nie będzie taka łatwa - telefon trzeba oddać do salonu operatora i poczekać na nowy. Jak długo - niestety nie wiadomo.
[newsindexsmall]http://img396.imageshack.us/img396/1825/3acopyej8.jpg[/newsindexsmall]
[newsindexhuge]http://img516.imageshack.us/img516/8530/1auo1.jpg[/newsindexhuge]
#2
Napisano 16 września 2008 - 10:55
#3
Napisano 16 września 2008 - 10:56


#4
Napisano 16 września 2008 - 11:07
czyli wychodzi na to że nowe iphony to złomy , urywają się przyciski , pękają a do tego problemy z głośnikiem , a mój stary iphone trzyma się idealnie
![]()
kocham takie posty...
Zakładając że oczekiwanie to jedyny problem to nie było by tragicznie, ale jak znam życie będą robili jakieś problemy :/
#5
Napisano 16 września 2008 - 11:08
#6
Napisano 16 września 2008 - 11:15
to jak inaczej nazwać telefon w którym wszystko się sypie ?kocham takie posty...
/
#7
Napisano 16 września 2008 - 11:26
#8
Napisano 16 września 2008 - 11:33

#9
Gość_soyerski_*
Napisano 16 września 2008 - 11:34
#10
Napisano 16 września 2008 - 11:39
#11
Napisano 16 września 2008 - 11:48
to jak inaczej nazwać telefon w którym wszystko się sypie ?
z reszta nazywaj go jak chcesz, mnie to lotto... Kup nokie n95 i sie ciesz "niepsującym" sie telefonem

---- Dodano 16-09-2008 o godzinie 12:51 ----
No masz racje w starym iPhone z 3G nie było, żadnych problemów. Ciekawe czemu ?
Czemu? To bardzo proste, ciecie kosztów produkcji oraz kilka nowych rozwiązań. Nawalił dostawca i tyle, Apple bez problemu wymienia telefony wiec nie powinno być afery, a to ze w Polsce jest inaczej to nie do końca ich wina.
#13
Napisano 16 września 2008 - 12:18
#14
Napisano 16 września 2008 - 12:54
Temat poruszany był na forum ->tutaj. Dzwoniąc do Orange na "dział pomocy technicznej" usłyszałem że iPhone ma słaby moduł 3g i że jak mi trzaski przeszkadzają to żebym wyłączył 3G. W tym tygodniu oddam mój egzemplarz i zobaczymy co będzie.
Napisałem na poprzedniej stronie co o tym sądzę.
#15
Napisano 16 września 2008 - 12:58
Raczej ironicznie chodziło mi o brak 3G w poprzedniej generacji, dla tego takiego problemu nie było.Czemu? To bardzo proste, ciecie kosztów produkcji oraz kilka nowych rozwiązań. Nawalił dostawca i tyle, Apple bez problemu wymienia telefony wiec nie powinno być afery, a to ze w Polsce jest inaczej to nie do końca ich wina.
#16
Napisano 16 września 2008 - 13:15
Raczej ironicznie chodziło mi o brak 3G w poprzedniej generacji, dla tego takiego problemu nie było.
sorry, nie zauważyłem tego "z" a to zmienia sens całego zdania

#17
Napisano 16 września 2008 - 13:16

#18
Napisano 16 września 2008 - 13:46
#19
Napisano 16 września 2008 - 14:38
#20
Napisano 16 września 2008 - 15:02
Moja N95 ma wade fabryczna i przy kazdej bardziej skomplikowanej operacji (np. nagrywanie wideo) zawiesza sie po paru minutach. Nie ma to jak niezawodnoscbez wątpienia jednak jest to urządzenie bardziej niezawodne, choć mało wygodne

Na wygode natomiast nie narzekam.
#21
Napisano 16 września 2008 - 15:15
#22
Napisano 16 września 2008 - 15:28
#23
Napisano 16 września 2008 - 16:44
#24
Napisano 16 września 2008 - 16:45
[newshuge]http://img134.imageshack.us/img134/4941/2alf3.jpg[/newshuge]
Stanach Zjednoczonych problem jest znany i załatwiany od ręki przez Appe- wadliwe urządzenie można bezpłatnie wymienić w sklepach firmy. W Polsce sprawa na pewno nie będzie taka łatwa ...
W 2 SŁOWACH ... CIACH PRAWDA . Jeżeli w Orange mają na stanie taki egzęplarz jak twój ( czyli ten sam kolor i pojemność) to wymieniają na nowy od ręki . Mówią że nie bawią się w jakieśreklamacje bo to nie ma sensu . Wysyłają tamtego zepsutego a ty natychmiast masz nowego ... Więc skąd takie twierdzienie z góry ŻE W POLSCE NAPERWNO NIE BEDZIE TAK ŁATWO :/ ...
#25
Napisano 16 września 2008 - 16:49
---- Dodano 16-09-2008 o godzinie 15:52 ----
W 2 SŁOWACH ... CIACH PRAWDA . Jeżeli w Orange mają na stanie taki egzęplarz jak twój ( czyli ten sam kolor i pojemność) to wymieniają na nowy od ręki . Mówią że nie bawią się w jakieśreklamacje bo to nie ma sensu . Wysyłają tamtego zepsutego a ty natychmiast masz nowego ... Więc skąd takie twierdzienie z góry ŻE W POLSCE NAPERWNO NIE BEDZIE TAK ŁATWO :/ ...
Po pierwsze uważaj jakich słów używasz. Po drugie, sam czekam drugi tydzień, na zwrot iPhone'a, w Polsce zawsze wysyłają do Serwisu, aby ten orzekł, czy wina jest po mojej stronie, czy producenta, tzn. z jakich przyczyn tel. nie działa.
i Stąd ta pewność chłopcze, a i następnym razem nie nadymaj się jak indor
A no i jeszcze jedno, zasad interpunkcji i ortografii Cię w szkole nie uczą?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych