Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kłopoty z GeForce 8400/8600M


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
317 odpowiedzi w tym temacie

#201 tomasonline

tomasonline
  • 223 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 października 2008 - 11:53

Nie obowiązuje? Sprawdzałeś co na to uroczy polski dystybutor?

#202 Stewie Griffin

Stewie Griffin
  • 960 postów
  • Płeć:

Napisano 15 października 2008 - 12:15

Musi obowiązywać.

#203 jubaba

jubaba
  • 33 postów

Napisano 15 października 2008 - 13:01

w końcu jest oświadczenie Apple

MacBook Pro: Problemy ze zniekształconym obrazem lub brakiem obrazu

#204 loopez

loopez
  • 250 postów

Napisano 19 października 2008 - 12:03

zapewnie OCZYWISCIE TAK - ciekawe ze nie wymieniaja MBP 2.6.... czy to oznacza ze tak sa karty OK ?

#205 Moridin

Moridin
  • 600 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 października 2008 - 12:30

Ja z moim 2.5 też wyglądam na bezpiecznego?

#206 Stewie Griffin

Stewie Griffin
  • 960 postów
  • Płeć:

Napisano 24 października 2008 - 17:55

Jak by to kogoś interesowało, to pare dni temu podczas prezentacji nowych kart GF 9400 rozmawiałem z przedstawicielem firmy NVIDIA (nie Polskim!) i zapewniał mnie on że po oddaniu naszego komputera z wadliwym GF 8600 do serwisu zostanie on zmieniony na nowy i pozbawiony tej wady egzemplarz :) Aż mi sie nie chce wierzyć ;)

#207 lisq

lisq
  • 1 postów

Napisano 06 listopada 2008 - 20:16

Witam, Od pewnego czasu obserwuję wątek. Trochę ze strachu ;-(. Używam MBP 17" z GF 8600 (matowy). W firmie mamy 3 szt. Dwie pozostałe HD z glossy. Właśnie kolega oddał swojego do serwisu. Objawy - komp działa, ale nic nie wyświetla, także na podłączonym monitorze. Tragedia. Na domiar złego gwarancja wygasła ostatniego dnia października. Długo trzeba było przekonywać, żeby uznali naprawę. Ale oczekiwanie do minimum dwa tygodnie. No comments. Jak słyszę, że wszystkie są wadliwe to za chwilę oddamy pozostałe dwa i umrzemy z głodu w oczekiwaniu na naprawę. Pozdrawiam, pisząc jeszcze z mojego MBP. Ciekawe jak długo. Backup zrobiony... L

#208 kubbiak

kubbiak
  • 5 postów

Napisano 15 listopada 2008 - 22:23

Witam,

Od pewnego czasu obserwuję wątek. Trochę ze strachu ;-(. Używam MBP 17" z GF 8600 (matowy). W firmie mamy 3 szt. Dwie pozostałe HD z glossy. Właśnie kolega oddał swojego do serwisu. Objawy - komp działa, ale nic nie wyświetla, także na podłączonym monitorze. Tragedia.
Na domiar złego gwarancja wygasła ostatniego dnia października. Długo trzeba było przekonywać, żeby uznali naprawę. Ale oczekiwanie do minimum dwa tygodnie. No comments.
Jak słyszę, że wszystkie są wadliwe to za chwilę oddamy pozostałe dwa i umrzemy z głodu w oczekiwaniu na naprawę.

Pozdrawiam, pisząc jeszcze z mojego MBP. Ciekawe jak długo. Backup zrobiony...
L

Spotkalo mnie to samo, czarny ekran, nic nie widać, CO ROBIC, gdzie jest ten SAD, MBP to moje podstawowe narzedzie, bez niego nie mam pracy... Zalamalem się..

#209 beyboss

beyboss
  • 85 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 listopada 2008 - 18:50

Ja nie czytałem o tym problemie. Dwa dni temu kupiłem macbooka pro z 8600. Teraz się zastanawiam czy jest to seria z poprawionym chipsetem czy nie :( Napędziliście stracha na tym wątku.

---- Dodano 17-11-2008 o godzinie 21:43 ----
Udało mi się dowiedzieć, że może został wyprodukowany w zeszłym miesiącu więc może nie będzie tak źle...

#210 adi3124

adi3124
  • 531 postów
  • SkądGdynia

Napisano 17 listopada 2008 - 20:18

Ja nie czytałem o tym problemie. Dwa dni temu kupiłem macbooka pro z 8600. Teraz się zastanawiam czy jest to seria z poprawionym chipsetem czy nie :( Napędziliście stracha na tym wątku.

---- Dodano 17-11-2008 o godzinie 21:43 ----
Udało mi się dowiedzieć, że może został wyprodukowany w zeszłym miesiącu więc może nie będzie tak źle...


Niema co płakać ja swojego kupiłem w wakacje (przy zakupie wiedziałem o tych wadliwych kartach) i mam to w d .... nie po to kupiłem żeby się zamartwiać ;) padnie to jest gwarancja .

#211 beyboss

beyboss
  • 85 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 listopada 2008 - 20:31

Zastanawiam się tylko czy przez tak długi okres czasu, po zdiagnozowaniu problemu poszli po rozum do głowy i zaczęli wsadzać chipsety wolne od wad. Mam nadzieję :)

#212 kubbiak

kubbiak
  • 5 postów

Napisano 19 listopada 2008 - 19:21

ja juz po operacji, zanioslem do isource w poniedzialek odebralem dzis w srode po dwoch dniach, wielkie dzieki, taki servis to roumiem. MBP z nową logic board.

#213 Cottage

Cottage
  • 739 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 19 listopada 2008 - 19:31

ja juz po operacji, zanioslem do isource w poniedzialek odebralem dzis w srode po dwoch dniach, wielkie dzieki, taki servis to roumiem. MBP z nową logic board.


no nieżle 2 dni , ciekawe czy wymienili ci na nową pozbawioną wad:-D

#214 wujio

wujio
  • 142 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 listopada 2008 - 15:29

W dwa dni to napewno nie wymienili. Przecież oni wysyłaja taki sprzęt do holandi. Najprawdopodobnie zainstalowali ci jakiegoś patcha i powiedzieli że będzie ok.

#215 owz

owz
  • 3 360 postów
  • SkądPoznań

Napisano 20 listopada 2008 - 17:06

albo wymienili komputer na nowy :)

#216 kantrusy

kantrusy
  • 204 postów
  • SkądWARSZAWKA

Napisano 26 listopada 2008 - 04:01

MBP 2,4 i 4 ram z 2008r Nie wiem bo mam makusia 7mc i raz mialem tak ze na dole ekranu palila sie co druga dioda ale to bylo raz za dwa tygodnie wylaczylem i po godzinie jak go odpalilem bylo szare tlo ekranu fota widoczna z mora szara i teraz sie zastanawiam czy to grafika czy poprostu padl ekran? mial ktos cos takiego ? a najgorsze to ze jak byl kiepski obraz zrobilem zrzuta i wyszlo oki nic nie widac :(((

#217 ozz

ozz
  • 1 129 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 27 listopada 2008 - 10:49

2 dni ... u mnie to trwało 4 tygodnie ....

#218 krzychal

krzychal
  • 97 postów

Napisano 27 listopada 2008 - 15:27

wczoraj zakupilem pro 2,4 17". produkcja listopad 2008. podobno juz z poprawionymi czipami.

#219 Ruczaj

Ruczaj
  • 3 528 postów
  • SkądPoznan

Napisano 27 listopada 2008 - 18:56

Ja niestety mam ze srodka fatalnej serii (lato 2008, a poprawione zaczynaja sie od wrzesnia 2008).

#220 sagat

sagat
  • 350 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 16 grudnia 2008 - 01:30

Pozdrawiam ludzi którzy sie cieszą że ten problem ich nie dotyczy :D ja też tak myślałem. Rok czasu mój lap chodził bez problemu aż do wczoraj, ekran się nie zapala po dvi też nie działa. Mogę się do niego dostać tylko przez zdalny pulpit (co ciekawe karte graficzna wykrywa jako intel gma3100 :D ) rano jade do serwisu. btw. mój sprzęt jest z grudnia 2007

#221 Amsztel

Amsztel
  • 81 postów
  • SkądToruń

Napisano 18 grudnia 2008 - 18:58

Teraz to mnie wystraszyles. Ja mam z sierpnia 2007 kupiony w Goteborgu. Do tej pory wszystko jest OK. Przez wiekszosc czasu Mak jest zamkniety i dzialam na zewn. LCD, przez to oczywiscie grzeje sie bardziej. Myslalem ze po takim czasie to juz nie ma mowy zeby cos sie zepsulo, ale widze ze sie mylilem.

#222 sagat

sagat
  • 350 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 28 grudnia 2008 - 14:15

W serwisie zostawiłem go 17 grudnia do tej pory jeszcze nawet go nie zdiagnozowali :mad:

#223 sagat

sagat
  • 350 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 13 stycznia 2009 - 01:28

12 stycznia odebrałem, na razie śmiga bez problemu. Troche się opóżniła naprawa bo omyłkowo wstawili mi logic board z prockiem 2.4 ghz zamiast 2.6 ghz i musiałem jeszcze pare dni poczekać. Czyli wyszło prawie miesiąc, miejmy nadzieje że problem nie wróci :]

#224 PowerbookFiend

PowerbookFiend
  • 619 postów
  • SkądLandsberg/Stettin

Napisano 23 stycznia 2009 - 10:40

Czy problem kart nvidii dotyczy macbooków pro 2.5 ghz (mb134pl/a)?

#225 Cottage

Cottage
  • 739 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 23 stycznia 2009 - 10:42

Czy problem kart nvidii dotyczy macbooków pro 2.5 ghz (mb134pl/a)?


dotyczy wszystkich z 8600GT




Użytkownicy przeglądający ten temat: 7

0 użytkowników, 7 gości, 0 anonimowych