Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Sprawdzone serwisy iPhone


  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#151 Szymon95snk

Szymon95snk
  • 10 posts

Posted 28 July 2012 - 14:44

[url=http://www.appleiphoneserwis.pl]Apple iPhone Serwis[/url] co sądzicie o tym serwisie?

#152 defqon1

defqon1
  • 164 posts
  • SkądUK

Posted 29 July 2012 - 09:32

Mi dziś przyszedł iPhone 4S po wymianie wyświetlacza z Cortlandu (Poznań). Jestem mile zaskoczony jakością zamiennika. Jest lekko zasikany, ale nie tak jak to bywa w iPad'ach, może się jeszcze poprawi. Poza tym szybka nie jest poniżej linii brzegowej telefonu, tylko minimalnie wystaje, ale są to detale, które widzę ja. Zapłaciłem niecałe 500zł z przesyłką, jak za tą kasę to super.

Ja za wymianę wyświetlacz zapłaciłem 360zł w Telefonarium we Wrocławiu (wymiana trwała około 20min)po wymianie telefon wygląda jak nowy.A 500zł za wymianę to trochę dużo.Teraz spokojnie z wysyłką można zrobić za 350zł.

#153 mouldybrain

mouldybrain
  • 1 posts

Posted 01 August 2012 - 07:57

Ja za wymianę wyświetlacz zapłaciłem 360zł w Telefonarium we Wrocławiu (wymiana trwała około 20min)po wymianie telefon wygląda jak nowy.A 500zł za wymianę to trochę dużo.Teraz spokojnie z wysyłką można zrobić za 350zł.


wymieniałam wyświelacz w tym samym serwisie, jednak zauważyłam, że efekt jest raczej niezadowalający, a tak naprawdę to nie wiem czy wymieniany był tylko dotyk+szybka, ale wygląda na to, że także został wstawiony zamiennik lcd, chociaż telefon po upadku działał bez zarzutów, miał tylko 'pajączka'. Ekran odstaje od plastikowej ramki, są "air gaps" dookoła, rzuciło mi się to w oczy od razu, jednak za taką cenę (259) na to nie narzekam. Problemem jest jeden "stuck" piksel (świeci się na zielono, więc z tego co czytałam da się to odratować) ale na ekranie widać też sporo poziomych linii, które widac mniej lub bardziej zależnie od wyświetlanego akurat tła...
Naprawa odbyła się wczoraj, mam więc 3 msc żeby albo złożyć reklamację albo dać sobie spokój bo tak działa wyświetlacz po wymianie na zamiennik - to normalne, że jakość wyświetlania nie jest już HD?

#154 PeGaZ666

PeGaZ666
  • 284 posts
  • SkądLondon, UK

Posted 01 August 2012 - 09:16

wymieniałam wyświelacz w tym samym serwisie, jednak zauważyłam, że efekt jest raczej niezadowalający, a tak naprawdę to nie wiem czy wymieniany był tylko dotyk+szybka, ale wygląda na to, że także został wstawiony zamiennik lcd, chociaż telefon po upadku działał bez zarzutów, miał tylko 'pajączka'. Ekran odstaje od plastikowej ramki, są "air gaps" dookoła, rzuciło mi się to w oczy od razu, jednak za taką cenę (259) na to nie narzekam. Problemem jest jeden "stuck" piksel (świeci się na zielono, więc z tego co czytałam da się to odratować) ale na ekranie widać też sporo poziomych linii, które widac mniej lub bardziej zależnie od wyświetlanego akurat tła...
Naprawa odbyła się wczoraj, mam więc 3 msc żeby albo złożyć reklamację albo dać sobie spokój bo tak działa wyświetlacz po wymianie na zamiennik - to normalne, że jakość wyświetlania nie jest już HD?

Absolutnie nie dawac sobei spokoju - ja tez zakladalem zamienniki i nic nie odstawalo , nie bylo zadnych hot/stuck pixeli a tymbardziej lini na wyswietlaczu! Wyswietlacz wadliwy a moze jakis "spec" zapomnial zdjac od wewnetrznej strony cienkiej folii zabezpieczajacej z zamiennika i powoduje to jego odstawanie - bo z tym sie tez raz spotkalem...

#155 telefonarium

telefonarium
  • 16 posts

Posted 14 August 2012 - 21:30

Witam Pani wróciła do nas po kilku dniach od naprawy i wyświetlacz był faktycznie wadliwy. Wymieniony na nowy działał bez zarzutów:)

#156 PeGaZ666

PeGaZ666
  • 284 posts
  • SkądLondon, UK

Posted 14 August 2012 - 21:52

Myslalem ze po wykonaniu naprawy chociazby pobieznie sprawdza sie czy telefon dziala nawet dla wlasnej korzysci (serwisu) zeby sobie potem nie dac wmowic roznych kitow ani tez nie narazac sie na strate czasu/dodatkowe koszta...

#157 telefonarium

telefonarium
  • 16 posts

Posted 16 August 2012 - 20:29

iPhone 4 Witam Oczywiście , że sprawdzamy wyświetlacze po zamontowaniu ale to była usterka , która pojawiała się dopiero po uruchomieniu konkretnych aplikacji , smsów itd. pozdrawiam

#158 chilli2

chilli2
  • 1 posts

Posted 20 August 2012 - 17:23

Udana naprawa - serwis iClinic.pl Witam, chciałem się podzielić opinią na temat serwisu iClinic (iClinic.pl). Mój iPhone 4 był ponad rok temu w serwisie - przedni panel wymieniony - w serwisie iSpot (Silesia City Center). Niestety, co do serwisu można było mieć wyłącznie obiekcje - jakość poniżej krytyki, wymieniony panel - 100% podróbka bardzo niskiej jakości (m.in. 'krzywo' osadzony wyświetlacz pod szybą, badziewna ramka, która pękła po 3 miesiącach użytkowania tel. po naprawie plus kilka innych felerów). Tydzień temu musiałem wykonać kolejną wymianę panelu przedniego - tym razem wybrałem iClinic - pełen obaw po poprzednich doświadczeniach - ale tu miłe zaskoczenie w kontakcie z iClinic: 1. Wnikliwa diagnoza - m.in. pytania, kto dokonał takich spustoszeń we wnętrzu telefonu poprzednio - naruszone gwinty śrub, brak 'mikro elementów', 2. Bardzo szybka reakcja, obsługa, miły - rzeczowy - kontakt. 3. Jakość serwisu - telefon ma wymieniony panel (100% oryginał), jest ogólnie po przeglądzie, wymieniono dodatkowo przycisk 'Home', uzupełniono i usunięto szkody wyrządzone przez poprzedni serwis, 4. Cena - adekwatna do jakości serwisu, 5. Dodatkowy plus - bardzo sprawna obsługa Door2Door - iP4 poszedł do serwisu w poniedziałek 13 sierpnia (15 - dzień wolny - środa)- w piątek 17 sierpnia, przed południem odebrałem sprawny telefon - a to wszystko w standardowym trybie serwisu (nie ekspres). Osobiście polecam i jeśli będzie taka potrzeba, będę kolejny raz klientem. Pozdrawiam iClinic i forumowiczów, chilli2

#159 palmer74

palmer74
  • 68 posts
  • SkądWarszawa

Posted 20 April 2013 - 11:06

Serwis Warszawa iSense Witam Wszystkich Jeśli ktoś ma jakiekolwiek problemy z wszelakiej maści urządzenia Apple problemy to bez zastanowienia powinien odwiedzić właśnie ten serwis czyli iSense. Kupiłem w piątek ip4 który wyglądał na zadbany ( z zewnątrz przynajmniej ) ale następnego dnia przestał działać przycisk Home Zonk bo niby telefon jeszcze na gwarancji ale zrobiłem szybko JB i wiecie....poza tym w serwisie przeleżałby pewnie trochę czasu a nie po to kupiłem telefon żeby gdzieś leżał :) Jeszcze w piątek na koniec pracy zadzwoniłem do iSense i powiedzieli że dziś już nie - bo zostało im 10 minut pracy ale w sobotę zapraszają jak najbardziej na naprawę, przy okazji uspokoili że to pewnie taśma bo jest to słaby punkt tego modelu. Od razu dostałem wycenę czyli 140 zł za wymianę. Dziś stawiłem się w serwisie i w przeciągu godziny telefon był sprawny - przy okazji dowiedziałem się że już ktoś coś w nim robił ale fachowo, wiec uspokojony z naprawioną czwórką ( ładnie poskładaną ect ) odjechałem do domu Jeszcze raz polecam chłopaków z iSense

#160 zadi13

zadi13
  • 1 posts

Posted 06 October 2013 - 22:43

iNap, Warszawa iNap, Warszawa - polecam. Pomocny, fachowy człowiek. Wymieniałem przycisk ON/OFF - od ręki w niedzielę. :)POLECAM!

#161 MDW

MDW
  • 653 posts
  • SkądPolska

Posted 04 July 2015 - 15:00

Kilka osób pytało o serwis telefonarium.pl we Wrocławiu. Opiszę swój przypadek, może komuś się przyda. 

 

Na codzień używam iPhone6 a mojego starego iPhone4S używa moja żona. Sprzęt jest ponad 3,5-letni i jest w bardzo dobrym stanie. Tylko oczywiście bateria była mocno wyeksploatowana. W związku z tym, że iPhone4S działa jeszcze całkiem sensownie i dostanie jednak iOS9, zdecydowałem się wymienić w nim baterię żeby jeszcze podziałał ze 2 lata. Zrobiłem to w Telefonarium. Koszt baterii (tej niby lepszej) z wymianą to 150 zł. Usługa zrobiona dosłownie w 20 minut. Niby wszystko działało ale tylko pozornie. 

iPhone4S na nowej baterii wytrzymywał 9-10 godzin. Krócej niż na tej 3,5-letniej. Jednak zauważyłem, że to nie jest zły wynik, bo... iPhone jest CAŁY CZAS W UŻYCIU. Czas czuwania i czas użycia jest niemal taki sam. Do tego smartfona NIE DA SIĘ WYŁĄCZYĆ. Gdy go wyłączam to od razu sam się włącza. Da się go wyłączyć gdy jest podłączony do ładowarki. Jednak jak go z niej odłączam to się sam włącza ponownie. I nic się poradzić na to nie da. Backup/restore - to samo, goły system - to samo. 

 

Potuptałem więc do Telefonarium i mówię jak jest. Gość wziął go na dzień i dostałem SMS, że można już po niego przyjść. Okazuje się, że nic z tym nie zrobił i nie wie co z tym zrobić. Ponadto uważa, że to nie jego wina. Wcześniej tak nie było, bo nawet ostatnio byliśmy w teatrze i telefon był tam normalnie wyłączany. Poza tym na starej baterii wytrzymywał trochę dłużej. Gdyby był w ciągłym użyciu nie dałby rady 4 godzin pociągnąć, bo bateria była wrakiem po tych 3,5 roku. 

 

No ale facet ma to w nosie. Mówi, że nic nie zrobi, a wymiana baterii nie mogła tego spowodować. No ale przed usługą było dobrze, a po usłudze jest źle. I co zrobisz jak nic nie zrobisz? Coś tam jeszcze gość mówił, że sprzęt był pewnie zalany, bo gdzieś tam w gnieździe na ładowarkę jest zielony. Niby jaki zielony? Glony tam znalazł? :) Poza tym wiem, że zalany nie był. :) Postałem, podyskutowałem i musiałem sobie pójść ze zwalonym sprzętem. :( No bo co miałem robić? Miałem się bić się o tego iPhone4S, który wart jest dzisiaj może 400 zł (i to gdyby był sprawny)?

 

Serwis najlepiej ocenić nie po dobrze wykonanej usłudze tylko po tym jak się zachowuje gdy wychodzą jakieś problemy. Tu widać, że zdecydowanie jest umywanie rąk od odpowiedzialności. 

 

Tak więć serwis polecam jeżeli ma się pewność, że po usłudze nie będzie problemów. :) :)


Edited by MDW, 04 July 2015 - 16:47.

  • 6c1fb0760d likes this




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users