
Sprawdzone serwisy iPhone
#151
Posted 28 July 2012 - 14:44
#152
Posted 29 July 2012 - 09:32
Ja za wymianę wyświetlacz zapłaciłem 360zł w Telefonarium we Wrocławiu (wymiana trwała około 20min)po wymianie telefon wygląda jak nowy.A 500zł za wymianę to trochę dużo.Teraz spokojnie z wysyłką można zrobić za 350zł.Mi dziś przyszedł iPhone 4S po wymianie wyświetlacza z Cortlandu (Poznań). Jestem mile zaskoczony jakością zamiennika. Jest lekko zasikany, ale nie tak jak to bywa w iPad'ach, może się jeszcze poprawi. Poza tym szybka nie jest poniżej linii brzegowej telefonu, tylko minimalnie wystaje, ale są to detale, które widzę ja. Zapłaciłem niecałe 500zł z przesyłką, jak za tą kasę to super.
#153
Posted 01 August 2012 - 07:57
Ja za wymianę wyświetlacz zapłaciłem 360zł w Telefonarium we Wrocławiu (wymiana trwała około 20min)po wymianie telefon wygląda jak nowy.A 500zł za wymianę to trochę dużo.Teraz spokojnie z wysyłką można zrobić za 350zł.
wymieniałam wyświelacz w tym samym serwisie, jednak zauważyłam, że efekt jest raczej niezadowalający, a tak naprawdę to nie wiem czy wymieniany był tylko dotyk+szybka, ale wygląda na to, że także został wstawiony zamiennik lcd, chociaż telefon po upadku działał bez zarzutów, miał tylko 'pajączka'. Ekran odstaje od plastikowej ramki, są "air gaps" dookoła, rzuciło mi się to w oczy od razu, jednak za taką cenę (259) na to nie narzekam. Problemem jest jeden "stuck" piksel (świeci się na zielono, więc z tego co czytałam da się to odratować) ale na ekranie widać też sporo poziomych linii, które widac mniej lub bardziej zależnie od wyświetlanego akurat tła...
Naprawa odbyła się wczoraj, mam więc 3 msc żeby albo złożyć reklamację albo dać sobie spokój bo tak działa wyświetlacz po wymianie na zamiennik - to normalne, że jakość wyświetlania nie jest już HD?
#154
Posted 01 August 2012 - 09:16
Absolutnie nie dawac sobei spokoju - ja tez zakladalem zamienniki i nic nie odstawalo , nie bylo zadnych hot/stuck pixeli a tymbardziej lini na wyswietlaczu! Wyswietlacz wadliwy a moze jakis "spec" zapomnial zdjac od wewnetrznej strony cienkiej folii zabezpieczajacej z zamiennika i powoduje to jego odstawanie - bo z tym sie tez raz spotkalem...wymieniałam wyświelacz w tym samym serwisie, jednak zauważyłam, że efekt jest raczej niezadowalający, a tak naprawdę to nie wiem czy wymieniany był tylko dotyk+szybka, ale wygląda na to, że także został wstawiony zamiennik lcd, chociaż telefon po upadku działał bez zarzutów, miał tylko 'pajączka'. Ekran odstaje od plastikowej ramki, są "air gaps" dookoła, rzuciło mi się to w oczy od razu, jednak za taką cenę (259) na to nie narzekam. Problemem jest jeden "stuck" piksel (świeci się na zielono, więc z tego co czytałam da się to odratować) ale na ekranie widać też sporo poziomych linii, które widac mniej lub bardziej zależnie od wyświetlanego akurat tła...
Naprawa odbyła się wczoraj, mam więc 3 msc żeby albo złożyć reklamację albo dać sobie spokój bo tak działa wyświetlacz po wymianie na zamiennik - to normalne, że jakość wyświetlania nie jest już HD?
#155
Posted 14 August 2012 - 21:30
#156
Posted 14 August 2012 - 21:52
#157
Posted 16 August 2012 - 20:29
#158
Posted 20 August 2012 - 17:23
#159
Posted 20 April 2013 - 11:06

#160
Posted 06 October 2013 - 22:43
#161
Posted 04 July 2015 - 15:00
Kilka osób pytało o serwis telefonarium.pl we Wrocławiu. Opiszę swój przypadek, może komuś się przyda.
Na codzień używam iPhone6 a mojego starego iPhone4S używa moja żona. Sprzęt jest ponad 3,5-letni i jest w bardzo dobrym stanie. Tylko oczywiście bateria była mocno wyeksploatowana. W związku z tym, że iPhone4S działa jeszcze całkiem sensownie i dostanie jednak iOS9, zdecydowałem się wymienić w nim baterię żeby jeszcze podziałał ze 2 lata. Zrobiłem to w Telefonarium. Koszt baterii (tej niby lepszej) z wymianą to 150 zł. Usługa zrobiona dosłownie w 20 minut. Niby wszystko działało ale tylko pozornie.
iPhone4S na nowej baterii wytrzymywał 9-10 godzin. Krócej niż na tej 3,5-letniej. Jednak zauważyłem, że to nie jest zły wynik, bo... iPhone jest CAŁY CZAS W UŻYCIU. Czas czuwania i czas użycia jest niemal taki sam. Do tego smartfona NIE DA SIĘ WYŁĄCZYĆ. Gdy go wyłączam to od razu sam się włącza. Da się go wyłączyć gdy jest podłączony do ładowarki. Jednak jak go z niej odłączam to się sam włącza ponownie. I nic się poradzić na to nie da. Backup/restore - to samo, goły system - to samo.
Potuptałem więc do Telefonarium i mówię jak jest. Gość wziął go na dzień i dostałem SMS, że można już po niego przyjść. Okazuje się, że nic z tym nie zrobił i nie wie co z tym zrobić. Ponadto uważa, że to nie jego wina. Wcześniej tak nie było, bo nawet ostatnio byliśmy w teatrze i telefon był tam normalnie wyłączany. Poza tym na starej baterii wytrzymywał trochę dłużej. Gdyby był w ciągłym użyciu nie dałby rady 4 godzin pociągnąć, bo bateria była wrakiem po tych 3,5 roku.
No ale facet ma to w nosie. Mówi, że nic nie zrobi, a wymiana baterii nie mogła tego spowodować. No ale przed usługą było dobrze, a po usłudze jest źle. I co zrobisz jak nic nie zrobisz? Coś tam jeszcze gość mówił, że sprzęt był pewnie zalany, bo gdzieś tam w gnieździe na ładowarkę jest zielony. Niby jaki zielony? Glony tam znalazł? Poza tym wiem, że zalany nie był.
Postałem, podyskutowałem i musiałem sobie pójść ze zwalonym sprzętem.
No bo co miałem robić? Miałem się bić się o tego iPhone4S, który wart jest dzisiaj może 400 zł (i to gdyby był sprawny)?
Serwis najlepiej ocenić nie po dobrze wykonanej usłudze tylko po tym jak się zachowuje gdy wychodzą jakieś problemy. Tu widać, że zdecydowanie jest umywanie rąk od odpowiedzialności.
Tak więć serwis polecam jeżeli ma się pewność, że po usłudze nie będzie problemów.
Edited by MDW, 04 July 2015 - 16:47.
- 6c1fb0760d likes this
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users