
Sprawdzone serwisy iPhone
#51
Napisano 13 listopada 2009 - 19:30
#52
Napisano 14 listopada 2009 - 00:53


#53
Napisano 15 listopada 2009 - 20:54
#54
Napisano 17 listopada 2009 - 18:40
Mój znajomy oddal sprzęt do nich i nie jest zadowolony - usterka jak była tak jest a kasę zgarnęli.pytanie do wcześniej piszących jak naprawa z maclife? polecacie?
No i z tego co tu na forum widać (o czy pisano na MyApple) ludzie ci tj. związani z maclife zakładali konta na MA fikcyjnych użytkowników lub podszywali się pod znane osoby aby uwiarygodnić swoje usługi i ich wysoki poziom - szanująca się firma która dba o swój wizerunek i wysoki poziom usług tak się nie zachowuje.
#55
Napisano 29 listopada 2009 - 14:54
#56
Napisano 04 grudnia 2009 - 13:26
#57
Napisano 07 grudnia 2009 - 00:53
[QUOTE=d3tr000;1110592]też nie polecam MacLife, nie będe opisywał przejść, ale nie polecam tego serwisu[/QUOTE]
Dlaczego nie opiszesz nam, co Cię spotkało? Coś co dla Ciebie ich dyskwalifikuje, dla innych może być nic nie znaczącym przypadkiem. I na odwrót, dlatego zawsze staram się (przynajmniej ja) uzasadniać swoje opinie, a nie sączyć jad

#58
Napisano 07 grudnia 2009 - 01:28
#59
Napisano 07 grudnia 2009 - 18:31

#60
Napisano 09 grudnia 2009 - 21:25
#61
Napisano 09 grudnia 2009 - 22:39
Kurcze, no to fantastyczne musi być to workpro, że aż się zarejestrowałeś specjalnie po to, aby ich pochwalić.potwierdzam w 100% to co napisal semp, w weekend wyslalem maila do ok 15 ludzi z calej Polski nt naprawy iPhona (dokladnie przycisku home), dostalem 3 odpowiedzi, w tym jedna z workpro, do tego jeszcze dzisiaj rozmawialem telefonicznie z jednym z pracownikow i po rozomowie bylem zaskoczony tym w jaki sposob mnie potraktowali (pomimo, ze nie zadeklarowalem sie ze oddam telefon do nich do naprawy), zostalo mi wszystko od a do z wytlumaczone, a takze w mily sposob zostalem zachecony do skorzystania z ich uslug, mam dosc czesty kontakt (niestety) z wieloma "firmami", komisami etc ktore handluja telefonami i oferuja tez m.in. sciaganie simlocku etc i jestem zazenowany sposobem w jaki traktuja klienta, panowie z workpro wywarli na mnie pozywywne wraznie i dzieki temu zyskali nowego klienta, zdecydowalem sie na nich nawet mimo tego, ze musze do nich tego iPhona wyslac (co jest dodatkowym utrudnieniem) oraz - jak ktos napisal - siedziba ich firmy miesci sie w mieszkaniu
#62
Napisano 15 grudnia 2009 - 19:39
#63
Napisano 15 grudnia 2009 - 23:26
"10. Rachunki wystawiamy na żądanie klienta." - to jest kur-ra obowiązek, a nie przywilej przedsiębiorcy. Czy to nie jest jawne oszustwo skarbowe?
"8. Działania antykorozyjne są płatne bez zależości od skutku tychże działań" - czyli jeśli zapłacę te 200 zł za działania antykorozyjne i po 2 dniach pojawi się korozja to oni mają to głęboko gdzieś i pieniędzy nie zobaczę? Fajnie.
"3. Diagnoza jest płatna 99zł w przypadku rezygnacji z naprawy, po diagnozie. W przypadku podejmowania się jakiejkolwiek naprawy - diagnoza staje się bezpłatna." - wszędzie indziej diagnoza zawsze jest bezpłatna... :/
#64
Napisano 16 grudnia 2009 - 13:18
#65
Napisano 17 grudnia 2009 - 00:54
Eeee... Na stronie nie ma żadnych danych firmy, już widać, że można nieźle w tym mieszkaniu sprzęt utopić
Dlaczego nie opiszesz nam, co Cię spotkało? Coś co dla Ciebie ich dyskwalifikuje, dla innych może być nic nie znaczącym przypadkiem. I na odwrót, dlatego zawsze staram się (przynajmniej ja) uzasadniać swoje opinie, a nie sączyć jad
MacLife -taki renomowany serwis a slyszalem ze tez w mieszkaniu

słyszałes cos kiedys o akademickich inkubatorach przedsiebiorczosci? generalnie polega na tym ze mlodzi ludzie moga zalozyc firme w firmie (jakos chyba staja sie pracownikami AIP) wiec raczej sprzetu nie stracisz, twoj tekst jest niebywale zalosny... to chyba dobrze ze maja dobry kontakt, no nie?
cytat ze strony:
"Wiarygodność
Działamy w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego kształtując nową markę na rynku serwisu komputerowego oraz konsol przenośnych. "
odsylam do strony AIP:
inkubatory.pl - Start
generalnie w razie gdyby cos bylo nie tak wystarczy zwrocic sie do dyrektora AIP i on wyciagnie konsekwecje (wlacznie z zamrozeniem pieniedzy na koncie firmy z AIP)
#66
Napisano 18 grudnia 2009 - 16:33
#67
Napisano 18 grudnia 2009 - 17:05
#68
Napisano 20 grudnia 2009 - 04:54
#69
Napisano 20 grudnia 2009 - 16:56
Szanowny Panie, w każdej ustawie dot. opodatkowania (czy to ustawie o vat, czy to innej) jest zapis o obowiązku wystawienia rachunku. Jeśli ktoś jest vatowcem, wystawiamy fakturę vat, jeśli zwykła osoba fizyczna to paragon lub fakturę imienną. Forma opodatkowania nie ma tu nic do rzeczy, bo Jana Kowalskiego który jest klientem iClinic nie interesuje to, czy firma jest płatnikiem vat czy nie. Każdą czynność należy zaksięgować i wystawić rachunek Klientowi. Ja szanowny Panie zwracam Panu uwagę na zapis regulaminowy który jest niezgodny z obowiązującymi przepisami i który wygląda niezbyt profesjonalnie.Steve_jobs - forma opodatkowania narzuca pewne wymogi prawne. Prosiłbym o lekturę, a później formułowanie takich tez.
Widzę, że jednak przemyślał Pan sprawę, bo pechowy regulamin zniknął z sieci.
#70
Napisano 07 stycznia 2010 - 15:16
Andrzej
#71
Napisano 07 stycznia 2010 - 15:17
Andrzej
#72
Napisano 08 stycznia 2010 - 16:53
#73
Napisano 13 stycznia 2010 - 14:20
W niedziele stała się rzecz straszna uszkodziłem (zamoczyłem) moje 3gs-a. Śledząc forum nawet nie prubowałem naprawiać go na gwarancji tylko zacząłem szukać sprawnego i rzetelnego serwisu. Po przeszukaniu netu zadzwoniłem do PDAserwis S.C. - profesjonalny serwis palmtopów, serwis iPhone, naprawa palmtopów, naprawa iPhone znajdującego się w Płońsku. Pan stwierdził, że dysponują praktycznie wszystkimi częściami i jak przywiozę go osobiście to może uda się go naprawić od ręki. Do Płońska mam ~60km więc postanowiłem podjechać. Napraw rwała 25 min. Panowie próbowali naprawić bez wymiany podzespołów (celem zaoszczędzenia moich pieniędzy), a jak to się nie udało szybko wymienili uszkodzoną część (gniazdo do którego podłączać się kabel). Koszt naprawy zaskoczył mnie równie pozytywnie jak cała obsługa. Jeszcze raz szczerze polecam wszystkim, którzy mają problem ze swoim IP i nie wiedzą gdzie się zgłosić.
#74
Napisano 13 stycznia 2010 - 14:36


#75
Napisano 13 stycznia 2010 - 15:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych