Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dwumiesięczny MacBook pęka...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#26 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 28 czerwca 2008 - 13:53

Nie dałeś do serwisu?


Gwarancja skończyła się 7 miesięcy temu :(

---- Dodano 28-06-2008 o godzinie 14:57 ----

Pytanie tylko po co, skoro producent bez problemów wymienia pęknięte obudowy.


Może po to że wielu osobom takie pęknięcia pojawiają się dopiero po roku a gwarancja już tego nie obejmuje.

#27 turban13

turban13
  • 327 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 14:13

Tylko z tego, co wiem wymieniają nawet PO gwarancji ponieważ to wada konstrukcyjna.

#28 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 28 czerwca 2008 - 14:18

Tak, i co jeszcze? Może w ogóle nie zamykać komputera? Albo wyobklejać go taśmą klejącą ... Pytanie tylko po co, skoro producent bez problemów wymienia pęknięte obudowy. Komputer nie jest po to, żeby go pucować cały czas, tylko po to żeby z niego korzystać. Komputer dla ludzi, nie ludzie dla komputera :P


tak powiedział co wiedział ja tylko dałem wskazówke jak tego uniknąc

#29 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 28 czerwca 2008 - 14:23

Tylko z tego, co wiem wymieniają nawet PO gwarancji ponieważ to wada konstrukcyjna.


Dzięki ;) Zadzwoniłem do iSpotu i powiedzieli mi że powinni mi to w serwisie uznać :)
Tylko nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz. Jak długo będę czekał na wymianę? :roll:

#30 lozik

lozik
  • 194 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 28 czerwca 2008 - 15:53

Dzięki ;) Zadzwoniłem do iSpotu i powiedzieli mi że powinni mi to w serwisie uznać :)
Tylko nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz. Jak długo będę czekał na wymianę? :roll:

ja wyslalem w poniedzialek maka z rzeszowa do wawy, wedlug listu przewozowego kurier dostarczyl go we wtorek wieczorem do isource ale oni pracuja do 18 chyba takze wtedy sie chyba tym nie zajeli wiec wychodz ze w srode go naprawili i w piatek mialem go z powrotem w domu takze chyba 5 dni z wysylka to nie tak dlugo i warto go wyslac

#31 toliveistodie

toliveistodie
  • 40 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 28 czerwca 2008 - 16:18

Goodboy - ja mam identyczne pęknięcie - po 9 miesiącach użytkowania maka .... no i jeszcze kilka na całym bottom case :( masakra jakaś W tym tygodniu jedzie do serwisu - troche z tym zwlekalam bo potrzebuje laptopa na zajęciach ale dzisiaj odłupał mi sie kawałek plastiku wiec chyba nie ma na co czekac

#32 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 16:40

Witam,

Dwa miesiace temu kupilem w USA MacBooka 13, z C2D 2.4. Maszyna sprawuje sie bardzo dobrze i poki co nie dolegalo jej nic, do wczoraj.

{CUT}


Tak wygladaja u mnie poczatki pekania obudowy- [URL="http://img140.imageshack.us/img140/7305/makbukue4.jpg"]LINK[/URL]

#33 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 28 czerwca 2008 - 16:54

A myślicie że serwis da mi zastępczego macbooka (najlepiej pro) na czas naprawy? ;)

#34 dudi

dudi
  • 337 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 czerwca 2008 - 17:03

hehe zapomnij ze dostaniesz zastepczy ;)

#35 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 28 czerwca 2008 - 17:26

hehe zapomnij ze dostaniesz zastepczy ;)


Jest aż tak źle?
Szkoda że każdy serwis nie działa tak jak w Bose gdzie słuchawki wymieniają od ręki.

#36 turban13

turban13
  • 327 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 18:07

Słuchawki, a komputery to jednak spora różnica.

#37 sali128

sali128
  • 2 873 postów
  • SkądGdynia, Poland

Napisano 28 czerwca 2008 - 18:20

A dodatkowo uzytkownikow słuchawek Bose jest mniej niz uzytkownikow komputerow Apple...(tak sadze)

#38 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 20:23

Co do napraw gwarancyjnych, to kiedys naprawialem laptopa Toshiba w CSS w Warszawie i gwarancja zostala przedluzona o czas, ktory laptop spedzil w serwisie. Bylo to okolo dwoch tygodni. Ciekawe czy w Apple tez cos takiego praktykuja.

#39 sali128

sali128
  • 2 873 postów
  • SkądGdynia, Poland

Napisano 28 czerwca 2008 - 22:36

Hmm...watpie,ale moze ktos juz miał jakieś dłuższe spotkanie kompa z serwisem?

#40 turban13

turban13
  • 327 postów

Napisano 28 czerwca 2008 - 23:07

Jakoś wątpię, że serwis będzie trzymał komputer aż 2 tygodnie. Takie rzeczy to tylko w Vobis :/

#41 sali128

sali128
  • 2 873 postów
  • SkądGdynia, Poland

Napisano 28 czerwca 2008 - 23:18

Jesli chodzi o obudowe to napewno nie az tyle...Nie znam na szczescie serwisow Vobisu :P

#42 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 30 czerwca 2008 - 09:50

Dzisiaj otrzymalem taka odpowiedz, na list, w ktorym powolalem sie na forum i dolaczylem zdjecia.

Szanowny Panie,

Stanowisko naszego serwisu i firmy Apple jest jednoznaczne, pekniecia dolnej obudowy naprawiane sa wylacznie oplatnie i nie ma tu mowy o wadzie konstrukcyjnej komputera. Koszt wymiany wynosi 420 zl brutto.

z powazaniem

Serwis Centralny
service@sad.com.pl


UPDATE
Sprawa po stronie Apple, dzwonilem na 00800.. Czekam na odpowiedz.

#43 lozik

lozik
  • 194 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 30 czerwca 2008 - 10:29

ale czemu piszesz do SADu? napisz do iSource: service@iSource.pl

#44 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 30 czerwca 2008 - 10:34

Isource ma takie samo stanowisko. Do CRC nie moge sie dodzwonic, dostalem jakis dodatkowy numer, ale nikt nie odbiera od rana.

#45 lozik

lozik
  • 194 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 30 czerwca 2008 - 10:36

Witam,

jesli komputer jest na gwarancji to naprawa bedzie bezplatna.

z powazaniem

Serwis Centralny Apple IMC Poland
service@iSource.pl


taka odpowiedz dostalem na maila gdy wyslalem pytanie na temat takiej naprawy. na pewno pisales na ten adres co Ci podalem posta wyzej?

#46 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 30 czerwca 2008 - 10:44

Tak, wyslalem na wspomniany adres, ktory najpierw znalazlem na apple.pl. Ponizej odpowiedz. Po rozmowie z 00800 Apple, ktos od nich skontaktuje sie z serwisem i ustala jak to faktycznie jest z tym Bottom Case.

Wczoraj okazalo sie, ze z kolei Top Case w prawej czesci zaczal "pracowac" - glosno klika pod/brakiem nacisku nadgarstka. Masakra jakas. :)

Zdaje sobie sprawe czemu nie chca wymieniac Bottom Case. Domyslnie zakladaja, ze laptop mogl zostac uderzony stad pekniecie. Przy czym w moim przypadku nic takiego nie mialo miejsca.


Witam

Top Case to część w której znajduje się klawiatura. Zaznaczona przez Pana część to Bottom Case. Ta część nie podlega naprawie gwarancyjnej, lecz wyłącznie naprawie płatnej. Koszt wymiany tej części to ok 150 USD + VAT(22%).


#47 lozik

lozik
  • 194 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 30 czerwca 2008 - 10:47

no ale chwila, przeciez tobie pekla czesc z klawiatura czyli ten Top Case a nie Bottom, czyli powinni naprawic tak jak mi

#48 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 30 czerwca 2008 - 11:04

Top Case jest caly, to Bottom Case sie kruszy. :)

#49 lozik

lozik
  • 194 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 30 czerwca 2008 - 11:12

chyba ze tak, w takim razie mozliwe ze mozesz miec problemy z wymiana tego skoro pisza ze bottom case tylko odplatnie...

#50 piotrus313

piotrus313
  • 19 postów

Napisano 30 czerwca 2008 - 22:40

Kolejna odpowiedz odmowna z serwisu iSource.

Witam

Zgadza się. Przez pewien czas uszkodzenia tego typu były naprawiane natomiast w tej chwili już nie są. Serwis centralny Apple nie uznaje bowiem napraw obudowy za gwarancyjne.


A tu feedback od innego uzytkownika: [URL="http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1578798&tstart=30"] LINK[/URL]

Ciagle czekam na odpowiedz z 00800.. Apple. W zaleznosci od tego jaka ona bedzie, bede dzwonil do Apple Care w USA. :)

UPDATE

Zadzwonilem do Apple Care w USA 1800... Co ciekawe, obslugujaca mnie osoba, od razu chciala wysylac pudlo z kurierem, bo ten problem jest im znany i byla zdziwiona, ze nie chca mi tego w Polsce naprawic. Poprosilem o jakiegos emaila z potwierdzeniem, ze tego typu usterki sa naprawiane w ramach gwarancji, celem przedlozenia w serwisie Apple w Polsce - niestety nie mogli dla mnie tego zrobic. Przelaczono mnie pozniej do menedzerki, ktora potwierdzila, ze tego typu usterka powinna zostac naprawiona na warunkach gwarancji. Gdybym byl w USA to wystawilaby mi CS Number, z ktorym moglbym sie udac do jakiegos punktu Apple w celu naprawy gwarancyjnej. Niestety ten numer nie ma zadnej "mocy" w Europie.

Od siebie moge tylko dodac, ze naprawde wspolczuje osobom, ktore zaplaca ponad 4 tysiace PLN, trafia na taki pekajacy kibel i otrzymaja prawie-gwarancje. Coz, wychodzi na to, ze jestesmy traktowani jak kraj trzeciego swiata.

Ciagle nie otrzymalem odpowiedzi z Apple 00800 w Polsce, gdyz maja urwanie glowy i sprawa jest w toku.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych