Kolejna odpowiedz odmowna z serwisu iSource.
Witam
Zgadza się. Przez pewien czas uszkodzenia tego typu były naprawiane natomiast w tej chwili już nie są. Serwis centralny Apple nie uznaje bowiem napraw obudowy za gwarancyjne.
A tu feedback od innego uzytkownika: [URL="http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1578798&tstart=30"] LINK[/URL]
Ciagle czekam na odpowiedz z 00800.. Apple. W zaleznosci od tego jaka ona bedzie, bede dzwonil do Apple Care w USA.
UPDATE
Zadzwonilem do Apple Care w USA 1800... Co ciekawe, obslugujaca mnie osoba, od razu chciala wysylac pudlo z kurierem, bo ten problem jest im znany i byla zdziwiona, ze nie chca mi tego w Polsce naprawic. Poprosilem o jakiegos emaila z potwierdzeniem, ze tego typu usterki sa naprawiane w ramach gwarancji, celem przedlozenia w serwisie Apple w Polsce - niestety nie mogli dla mnie tego zrobic. Przelaczono mnie pozniej do menedzerki, ktora potwierdzila, ze tego typu usterka
powinna zostac naprawiona na warunkach gwarancji. Gdybym byl w USA to wystawilaby mi CS Number, z ktorym moglbym sie udac do jakiegos punktu Apple w celu naprawy gwarancyjnej. Niestety ten numer nie ma zadnej "mocy" w Europie.
Od siebie moge tylko dodac, ze naprawde wspolczuje osobom, ktore zaplaca ponad 4 tysiace PLN, trafia na taki pekajacy kibel i otrzymaja prawie-gwarancje. Coz, wychodzi na to, ze jestesmy traktowani jak kraj trzeciego swiata.
Ciagle nie otrzymalem odpowiedzi z Apple 00800 w Polsce, gdyz maja urwanie glowy i sprawa jest w toku.