Dwumiesięczny MacBook pęka...
#1
Napisano 27 czerwca 2008 - 07:24
Dwa miesiace temu kupilem w USA MacBooka 13, z C2D 2.4. Maszyna sprawuje sie bardzo dobrze i poki co nie dolegalo jej nic, do wczoraj.
Okazalo sie, ze plastik zaczyna się kruszyć w miejscu w, ktorym lewy nadgarstek styka się z krawędzią MB. Problem ten dotyczy dolnej części obudowy. Widac na nim wyrazne pekniecia, czego skutkiem moze byc odkruszenie sie kawalka plastiku z tej czesci obudowy. MB nigdy nie zostal uderzony w tym miejscu. Podejrzewam, ze ta pionowa sciana obudowy po prostu pracuje do przodu i do tylu pod naciskiem od nadgarstkow - na to by wskazywaly uszkodzenia.
Pod tym linkiem zamiescilem obrazek, ktory obrazuje miejsce usterki (to nie jest moj MB): [URL="http://img71.imageshack.us/my.php?image=macbooklf9.jpg"] LINK[/URL]
Moje pytanie brzmi: Czy moge z tym smialo uderzac do serwisu i naprawiac w ramach gwarancji (ponoc zakupione w USA maja gwarancje WorldWide)? Nie mam pudelka, ale mam dowod zakupu, na ktorym jest napisane dokladnie jaki to model MB + ksero stickera z obudowy - takie cos dostalem ze sklepu. Pudlo zostalo w USA.
p.s. Akurat nie posiadam w tej chwili aparatu, ale postaram sie opublikować zdjęcie.
UPDATE
Serwis (ISource.pl) twierdzi, ze wymiana tego (BottomCase) nie jest w ramach gwarancji i kosztuje ok. 150USD + VAT. Natomiast, gdyby byl to TopCase, nie byloby problemu z wymiana w ramach gwarancji. To jak to jest, czesc MB moga wymienic, a czesc nie?
#2
Napisano 27 czerwca 2008 - 08:28
#3
Napisano 27 czerwca 2008 - 08:29
#4
Napisano 27 czerwca 2008 - 15:35
#5
Napisano 27 czerwca 2008 - 16:05
#6
Napisano 27 czerwca 2008 - 16:11
#7
Napisano 27 czerwca 2008 - 16:41
#8
Napisano 27 czerwca 2008 - 21:09
#9
Napisano 27 czerwca 2008 - 22:22
#10
Napisano 27 czerwca 2008 - 22:44
#11
Napisano 27 czerwca 2008 - 22:44
#12
Napisano 27 czerwca 2008 - 22:52
#13
Napisano 27 czerwca 2008 - 22:58
dokladnie od tego to sie stalo,a co do szczescia to mozliwe ze tak ale przy kontakcie przez mail nie dostalem zadnego identyfikatora ktory by im powiedzial ze ten komputer jest ode mnie, wyslalem go tak jakby bez kontaktu z nimi mozna by powiedziec, czyli teoretycznie kazdemu kto wysle powinni wymienic obudowe. moze zrob tak jak ja, wyslij im w poniedzialek maka z kartka w srodku z opisem usterki typu "peknieta obudowa od zamykania klapy" i adres zwrotny. wszystko idzie na ich koszt to nie masz sie co bac a sprobowac mozna
Uff, a juz myslalem, ze moj egzemplarz jest wyjatkowy inaczej. Dzieki za informacje, tak tez uczynie, tuz po weekendzie. Zawioze go osobiscie, bo akurat mam po drodze. Powolam sie na forum myapple. :]
#14
Napisano 27 czerwca 2008 - 22:59
#15
Napisano 27 czerwca 2008 - 23:02
#16
Napisano 27 czerwca 2008 - 23:04
#17
Napisano 28 czerwca 2008 - 09:08
#18
Napisano 28 czerwca 2008 - 10:36
kurde tylko zebym ja tak nie miał.niechce wysyłąc nigdzie moje Maca:(
Ja mam MB ponad poł roku i nic...pooporstu jakiś felerny model jest...zawsze jest to ryzyko,że możemy trafić pechowo...@wannamb dbaj o niego,a nie bedziesz musiał nigdzie wysyłać
#19
Napisano 28 czerwca 2008 - 11:11
#20
Napisano 28 czerwca 2008 - 11:23
#21
Napisano 28 czerwca 2008 - 11:51
#22
Napisano 28 czerwca 2008 - 11:53
#23
Napisano 28 czerwca 2008 - 12:08
#24
Napisano 28 czerwca 2008 - 12:10
ja poprostu teraz delikatniej go zamykam, tak zeby nie trzaskal i mam nadzieje ze to wystarczy
proponuje zrobi tak samo jak napisałem i problem z głowy
#25
Napisano 28 czerwca 2008 - 13:16
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych