
iSource
#26
Napisano 29 października 2009 - 16:10
#27
Napisano 29 października 2009 - 16:48
#28
Napisano 03 listopada 2009 - 15:23
#29
Napisano 06 listopada 2009 - 12:33
#30
Gość_marco-polo_*
Napisano 16 listopada 2009 - 18:08
#31
Napisano 20 listopada 2009 - 22:31
#32
Napisano 20 listopada 2009 - 23:44

#33
Napisano 21 listopada 2009 - 00:04
#34
Napisano 21 listopada 2009 - 13:32

#35
Napisano 01 listopada 2011 - 10:51
#36
Napisano 14 listopada 2011 - 10:20
#37
Napisano 02 grudnia 2011 - 17:46


#38
Napisano 19 grudnia 2011 - 14:17
#39
Napisano 10 stycznia 2012 - 00:32
Witajcie,
Potwierdzam opinię dodaną przez szakul4 W mojej opinii firma iSource niszczy dobre imię Apple - odradzam ten serwis!!!
Opiszę moją sytuację.
Dziś odebrałem mojego Macbook'a po drugim serwisie w ISource. Druga naprawa serwisowa była spowodowana
reklamacją pierwszej naprawy.
Uważam iż ISource jest kompletnie nie elokwentną firmą i zastanowił bym się dwa razy na miejscu Apple przed okrzyknięciem ich autoryzowanym serwisem.
A oto moja hitoria :
Pierwszy raz Macbook wysłałem do serwisu 09.2011 ( wymiana top-case ).
Gdy odebrałem go pod koniec października zauważyłem, że rama od monitora również została wymieniona na nową.
Jako, że to serwis Apple a wiadomo ta firma ma wszystko dopracowane nie sprawdziłem dokładnie elementów, które
zostały wymienione ( mój błąd ). Rzuciłem okiem na kompa i zamknąłem go uradowany w torbie.
Dwa tygodnie później dałem go mojej siostrze w prezencie a sobie zafundowałem Maca Pro

Ślady kleju widniały w jego prawym górnym roku. Ponadto top-case w tym rogu był tam mocno dokręcony do podstawowej dolnej obudowy co spowodowało jej nieregularne wygięcie i pęknięcie z tyłu na otworach wentylatora.
Zaczepy ramy ekranu też nie siedziały w swoim prawowitym miejscu. Po próbie ich wpasowania wyskakiwały.
Co zrobiłem ? Ano zdenerwowałem się. Wysłałem Mac'a ponownie do serwisu (12.2011) z prośbą o wymianę top-case na nowy prawidłowy , zamontowaniu ramy ekranu w prawidłowy sposób oraz wymiany lub sklejenia dolnej podstawowej obudowy gdzie powstało pęknięcie na skutek nie prawidłowego montażu top-case.
Dziś odebrałem laptopa z myślą, że wszystko jest prawidłowo wymienione.
1) Top-case wymieniony.
2) rama ekranu dalej odostaje, po sprawdzeniu w punkcie Apple okazało się, że serwis musiał cos popieprzyć z zaczepami w monitorze i dlatego się to nie zakleszcza. Co gorsze po odchyleniu ramy okazało się, że została przyklejona do monitora klejem !!! Po prostu rozbój w biały dzień. Słowiańska prowizorka !!
3) obudowa dolna nie została wymieniona ani sklejona
Po moim telefonie do serwisu okazało się, że nie mam prawa reklamować prac serwisowych po tak długim czasie ( dwa miechy od otrzymania).
Na nic zdały się tłumaczenia, że laptop ma na nowych częściach folie ochronne i nie był używany.
Pana serwisanta nic to nie obchodziło. Powiedział, że nie są w stanie mi pomóc i napraw dokonali poprawnie.
Dziś wysłałem maila reklamacyjnego do centrali Apple w US i UK wraz z zdjęciami i dokumentacją po serwisową.
Zobaczymy co z tego dalej będzie ... ale powiem tragedia i odradzam Panów z ISource. :mad:
#40
Napisano 10 stycznia 2012 - 08:28
#41
Napisano 10 stycznia 2012 - 17:09
#42
Napisano 10 stycznia 2012 - 17:30

#43
Napisano 10 stycznia 2012 - 18:59

#44
Napisano 12 stycznia 2012 - 18:45
#45
Napisano 16 stycznia 2012 - 18:39
#46
Napisano 18 stycznia 2012 - 11:03

#47
Napisano 18 stycznia 2012 - 12:52
Forum służy do tego by pisać między innymi o problemach. Na forach np o PS3 są tematy o awariach na 80-100stron a jakoś nie jest to super awaryjny sprzęt. wiadomo, że na forum prędzej napisze osoba z awarią niż "u mnie ok, działa jak nóweczka"Czytając wasze opinię, nie zraża mnie obsługa serwisu firmy iSource a awaryjność sprzętu firmy Apple, od sprzętu do którego dopłaca się 2x więcej, oczekuje się niezawodności
. Żeby nie zaśmiecać tematu napiszę, iż posiadam ip4, który został wysłany 2dni temu do iSource, o jakości obsługi i terminie naprawy napiszę, jak telefon do mnie wróci.
#48
Napisano 18 stycznia 2012 - 15:17
No właśnie, tylko trzeba logicznie pomyśleć, forum jest miejscem, gdzie wypowiada się w większości na temat problemówForum służy do tego by pisać między innymi o problemach. Na forach np o PS3 są tematy o awariach na 80-100stron a jakoś nie jest to super awaryjny sprzęt. wiadomo, że na forum prędzej napisze osoba z awarią niż "u mnie ok, działa jak nóweczka"
A o iSource nie ma jednoznacznej opinii, u przyjaciela wszystko przebiegło sprawnie i szybko, nie było problemu
#49
Napisano 20 stycznia 2012 - 10:33

#50
Napisano 20 stycznia 2012 - 16:08

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych