Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iSource


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1 RobAndzik

RobAndzik
  • 365 posts
  • SkądIngolstadt DE

Posted 14 May 2008 - 16:15

Witam. Chcialem sie z wami podzielic moimi odczuciami odnosnie wymiany gwarancyjnej w iSource Polska ( laptop kupilem w usa rok temu ). Przebywam miesiac w polsce dlatego postanowilem oddac komputer na miejscu. Tydzien temu wyslalem komputer do serwisu dhlem na ich koszt, w poniedzialek zadzwonilem ze zalezy mi na czasie gdyz wylatuje do usa za kilka dni, w srode odebralem komputer gotowy w domu. Powodem gwarancji byla peknieta obudowa ( wada czesto spotykana przy macbookach ) zostala wymieniona wraz z klawiatura i boczna obudowa. Jednym slowem jak nowy. Pani przy telefonie bardzo bardzo mila, slodki glosik ;) Generalnie obsluga na 6. Bardzo dziekuje i polecam goraco :)

#2 b.milewski

b.milewski
  • 4486 posts
  • SkądGlasgow

Posted 14 May 2008 - 16:35

Miło słyszeć kolejny pozytywny komentarz o iSource. Z tego co się orientuje to jest przewaga pozytywnych komentarzy o tej firmie na forum. Dobrze.

#3 JEDI_V-03965dee98

JEDI_V-03965dee98
  • 2630 posts
  • Płeć:
  • SkądOBERSCHLESIEN

Posted 15 May 2008 - 16:11

Pod koniec kwietnia kupilem uzywanego PB G4,przez przypadek sprawdzilem i stwierdzilem,ze moja bateria lapie sie do programu darmowej wymiany.Napisalem do serwisu iSource,kazali przyslac,jakiez bylo moje zdziwienie dzisiaj rano jak przyjechal DHL z nowa bateria,tylko tak trzymac.

#4 tomek.o

tomek.o
  • 58 posts

Posted 09 September 2008 - 13:44

Niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego o iSource:
1. MacMini
Po wyciągnięciu z pudełka okazało się, że nie działa grafika. Niezwłocznie wysłany trafił z serwisu po 2ch tygodniach: jako brudny i porysowany. Nie działał poprawnie.
Serwisant rzekomo wymienił 3krotnie płytę główną i... twierdził, że u niego działa.
Firma oskarżała wszystkich tylko nie siebie:
- DHL, że uszkadza często sprzęt i że muszą zrezygnować z ich usług...
- Firmę która nadała sprzęt, że go musiała sama porysować a w ogóle go poplamiła!
(Niczego takiego nie zauważyłem a sprzęt był pakowany przez Sprzedawcę w mojej obecności.)
- Praktykanta, że nie zapakował sprzętu "naprawionego" w karton i tym samym opakowanie uległo zniszczeniu...

Na koniec sugerowali przesłanie monitora!
Nie zrobiłem bo od roku działa dobrze!


2. MacBook Pro po wizycie (uszkodzona matryca) przestał działać Airport...
Wcześniej działał poprawnie. Może przypadek?
Ponadto przycisk wyłączania nie został poprawnie osadzony a oczywiście (!) i tym razem nie zapakowali sprzętu w karton do transportu a pudełko do przenoszenia!
Znów praktykant? ;-)

Do tej pory korzystałem z usług Toshiby.
Raz notebook był w serwisie w Bielsku: Fachowość i profesjonalizm 100% zaufania.

Zaś przygody z iSource streszczę:
- nie tylko brak fachowości i umiejętności ale lekceważenie wszelkich standardów:
sprzęt wraca brudny (tłuste plamy po palcach, rysy na wierzchu) i niesprawny.
- pracownicy zaprzeczają sami sobie i podają sprzeczne informacje!
Jeden z pracowników twierdził, że sprzęt "nosił ślady zwyczajnego użytkowania" a drugi, że "czegoś takiego nie widział" jego zdaniem był zniszczony: porysowany, miał czerwone plamy i "wydzielał nieprzyjemny zapach"...
- pracownicy są niesłowni...


Dzięki Apple otrzymałem nowego MacMini - Działa sprawnie z monitorem. Przez miesiąc pracował bez wyłączania. Cieszę się, że nie wysłałem moitora do iSource...

Reasumując:
Wielki Pozytyw dla APPLE i Olbrzymi Negatyw dla iSource.

Niestety nie ma serwisu w moim mieście...

---- Dodano 09-09-2008 o godzinie 12:56 ----
Czytam 2 powyższe posty i zastanawiam się co poszło nie tak, że moje maszyny zostały tak potraktowane?...
Zrozumiałbym to, że sprzętu nie udało się naprawić ale te rysy i brud?...
Dla mnie to niechlujstwo!
A i te fantasmagorie o czerwonych plamach i dziwnym nieprzyjemnym zapachu?
Duchy? Horror?
Dlaczego choć pracownicy nie raczyli uzgodnić jednej wersji?
Zaprzeczali sami sobie i tak przestałem im ufać...
A tak bym uwierzył, że DHL wyciąga sprzęt i zawistnie go niszczy lub czyni to mój sprzedawca jak tylko wyszedłem ze sklepu...

Najłatwiej udowodnić brak poprawnego zapakowania...
Tylko dlaczego nie chcieli fachowo choć zapakować maszyn?
Dlaczego tak robili?... :sad:

#5 zbieraj

zbieraj
  • 1016 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 18 September 2008 - 13:24

Ja też dorzucę swoje cztery grosze. Oddałem miesiąc temu mojego MBP do naprawy, gdyż napęd optyczny zaczął porządnie szwankować i odczytanie jakiejkolwiek płyty (zwłaszcza oryginalnej) graniczyło z cudem - znany problem serii MBP z jesieni 2007 roku. Ok, wymiana do 14 dni roboczych. Zajęło im to 13 dni, co mnie i tak trochę wkurzyło, gdyż w Stanach trwa do albo parę godzin, albo góra dwa dni (przy obciążonej ilości komputerów do naprawy). Więc mimo wszystko i tak lepsze te 3 tygodnie (wliczając weekendy) niż dwa miesiące... Czyli "tempo" napraw oceniam w skali 1-10 na 4 (fakt, kobieta mówiła, że mają wybitnie dużo zgłoszeń do naprawy z całej Polski). Obsługa telefoniczna 8 - było by 10, gdyby nie kobieta, która akurat w dniu odbioru była dość niemiła. Jej koleżanki były zaś naprawdę bardzo uprzejme i pomocne. Sam odbiór - rewelacja, bardzo miła obsługa. Ocena końcowa w skali 1 - 10: 7,0.

#6 MacRayers

MacRayers
  • 66 posts
  • SkądToruń

Posted 21 September 2008 - 18:55

No to ja dorzucę : - MBP 2,4 SR - podświetlanie matrycy padło - telefon do iSource z informacją, że mam wizytę w Wa-wie i mogę dać osobiście - sprzęt dostarczyłem we wtorek - sprzęt (naprawiony) odebrałem w czwartek Wymiana obejmowała cały wyświetlacz. Po opiniach na forum myślałem, że jest z nimi (iSource) źle. Potem telefon - nikt nie odbierał. No to myślę - rację mają użytkownicy... Dzisiaj mogę powiedzieć, że chciałbym być zawsze tak obsługiwany. Dodatkowo, był ze mną kolega, którego biały MB miał kilka klawiszy mniej (kupił używanego). Podczas mojej rozmowy na temat oddawanego MBP, drugi Pan ZA DARMO wstawił 5 białych klawiszy. Kolegę ominęła więc konieczność wymiany TopCase. Gdy odbierałem sprzęt pozwoliłem sobie na mała dyskuję. Chłopaki naprawdę mają ciężko. Przychodzący sprzęt jest w różnym stanie, wielokroć źle pakowany. Widziałem jak jeden z czarnych MB został wyciągnięty. Pudełko dużo, wewnątrz nie był zabezpieczony.... Z mojej strony oceniam obsługę na 5. Fachowo, solidnie, szybko. Może to brzmieć jak laurka, ale wierzcie mi, to tylko ocena tego jak zostałem obsłużony. P.S. Sprzęt miałem na gwarancji. Kolegi MB dawno o gwarancji zapomniał.

#7 msl

msl
  • 5 posts
  • SkądWarszawa

Posted 26 January 2009 - 10:41

ja oddalem swojego MB white (przeszedl w stan wstrzymania i tak zostal, macbook bez gwarancji kupowany na allegro wiec ciekaw jestem ile mnie wyjdzie ta przyjemnosc, eh) 16 stycznia, na razie zero kontaktu - a pani na miejscu obiecywala ze w przeciagu 3-4 dni ktos sie odezwie zeby ustalic cene itp... nie zajeli sie tym jeszcze czy co ?

#8 Patolek

Patolek
  • 1 posts

Posted 26 January 2009 - 14:19

Mam pytanie, czy wysyłając zepsutego iPoda do iSource muszę wysłać razem z nim wszystkie kable, docki i słuchawki, które były do niego dołączone, czy tylko iPoda z pudełkiem?

#9 myapple_123

myapple_123
  • 776 posts

Posted 26 January 2009 - 14:24

Ja korzystalem dwa razy z Regenersis i za kazdym razem naprawa odbywala sie w ekspresowym tempie, wiec nie rozumiem tego dziwnego przywiazania do serwisu iSource.

#10 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 26 January 2009 - 15:00

ja oddalem swojego MB white (przeszedl w stan wstrzymania i tak zostal, macbook bez gwarancji kupowany na allegro wiec ciekaw jestem ile mnie wyjdzie ta przyjemnosc, eh) 16 stycznia, na razie zero kontaktu - a pani na miejscu obiecywala ze w przeciagu 3-4 dni ktos sie odezwie zeby ustalic cene itp...
nie zajeli sie tym jeszcze czy co ?


Zadzwoń i zapytaj, bo pewnie Oni zadzwonią i powiedzą, ze zrobili to czy tamto i musisz zapłacić...... bez konsultacji.....

---- Dodano 26-01-2009 o godzinie 17:00 ----

Ja korzystalem dwa razy z Regenersis i za kazdym razem naprawa odbywala sie w ekspresowym tempie, wiec nie rozumiem tego dziwnego przywiazania do serwisu iSource.


Co racja to racja - też mam miłe doświadczenia.

#11 msl

msl
  • 5 posts
  • SkądWarszawa

Posted 26 January 2009 - 22:06

odszczekuje - dzisiaj zadzwonil gosc z iSource, wytlumaczyl co zrobil i co jest nie tak (heh mam nauczke - kupilem na allegro skladaka) i zaproponowal wymiane czesci (drogie...) jednoczesnie zaznaczajac ze to moze byc srednio oplacalne. Jako ze obecny Mac to na razie szczyt moich inwestycji ;) poprosilem o cene za odblokowanie go. Nie zaplacilem nic !

#12 dzaku

dzaku
  • 665 posts

Posted 19 February 2009 - 18:53

Dopisze sie do tego watku. Dzisiaj odeslalem MB ze swiezo wymienionym topcasem - wymienili mi klawiature na uklad US : /

#13 Gość_soyerski_*

Gość_soyerski_*

Posted 22 February 2009 - 17:15

hahaha :D układ US to i tak nie jest źle :D

#14 dzaku

dzaku
  • 665 posts

Posted 22 February 2009 - 19:50

hahaha :D

układ US to i tak nie jest źle :D


No nie jest, gdyby nie to, ze mam 2 klawiatury zewnetrzne z ukladem Int, to bym sie nie przejmowal - teraz sie boje z jakim wroci po mojej reklamacji: )

#15 franzu

franzu
  • 85 posts

Posted 28 February 2009 - 09:28

Mój kontakt z iSource oceniam jako pozytywny. Miła obsługa na infolinii. Miałem problem z szalejącą i niedziałającą klawiaturą - poinformowano mnie że serwis może potrwać 1-2,5 tyg. Finalnie 4 dni robocze czekał w kolejce na diagnozę, a 3 dni później był już w moich rękach. Wszystko ładnie wymienione. Ponadto miałem założony InvisibleShield Full Body na Macu - został zdjęty tylko ten z top case - iSource dzwonił powiedzieć mi że nie uda im się go na nową cześć przekleić. Wszystko załatwione, moim zdaniem, tak jak być powinno.

#16 dzaku

dzaku
  • 665 posts

Posted 28 February 2009 - 12:08

Do mnie komputer po reklamacji komputer wrocil po kolejnych 3 dniach, tym razem juz z klawiatura International.

#17 Machiavelli910

Machiavelli910
  • 215 posts

Posted 01 March 2009 - 12:59

A czy w iSourcie uznają gwarancję na iMaca 20'', jeśli komputer kupywany był za granicą. Wiem, że na laptopy i iPody gwarancja jest międzynarodowa, a jak sprawa się ma z desktopami? Też wystarczy tylko numer seryjny?

#18 palik

palik
  • 48 posts

Posted 01 March 2009 - 13:02

tak

#19 riodro1

riodro1
  • 136 posts
  • SkądDzierżoniów, Poland

Posted 06 March 2009 - 09:34

Wszystko było by w porządku gdyby nie to że trzeba płacić za wysyłkę do nich i to jeszcze DHL'em...

#20 Pine

Pine
  • 42 posts

Posted 27 October 2009 - 13:03

Wszystko było by w porządku gdyby nie to że trzeba płacić za wysyłkę do nich i to jeszcze DHL'em...



No własnie to jest troszke problem nie powinno to miec miejsca jeszcze jeśli reklamacji nie uznają to trzeba ponieść koszt diagnozy 50 USD czyli jakies 180 PLN.
Dla mnie to śmieszne. A sprzedawca w ISPOT bedzie mnie czarował że w cenie komputera jest również fantastyczna wspaniała obsługa serwisowa i wsparcie na najwyższym poziomie.
Fakt wysoki ten poziom ale chyba cenowy.
Nie po to kupuje kompa za 5000 zł żeby teraz obawiać sie czy przyjmą diagnozę czy nie.

#21 Gość_marco-polo_*

Gość_marco-polo_*

Posted 28 October 2009 - 15:28

Dopisze sie do tego watku.

Dzisiaj odeslalem MB ze swiezo wymienionym topcasem - wymienili mi klawiature na uklad US : /


MacBooka kupiłeś w Polsce czy w USA?

#22 dzaku

dzaku
  • 665 posts

Posted 28 October 2009 - 19:57

MacBooka kupiłeś w Polsce czy w USA?


W Polsce.

#23 Pine

Pine
  • 42 posts

Posted 29 October 2009 - 15:16

Dopisze sie do tego watku.

Dzisiaj odeslalem MB ze swiezo wymienionym topcasem - wymienili mi klawiature na uklad US : /


Macbook biały ?

Jakie są różnice w klawiaturze US ?

#24 dzaku

dzaku
  • 665 posts

Posted 29 October 2009 - 15:30

Macbook biały ?

Jakie są różnice w klawiaturze US ?


Bialy - entrer jest inny (poziomy), i jeden klawisz mniej.

Generalnie niewielka roznica, ale zewnetrzne klawiatury mam w ukladzie International, a nie US, wiec zalezalo mi, zeby bylo tak samo.


Po 2 reklamacji macbook wrocil na szczescie z europejska.

#25 Pine

Pine
  • 42 posts

Posted 29 October 2009 - 15:52

Bialy - entrer jest inny (poziomy), i jeden klawisz mniej.

Generalnie niewielka roznica, ale zewnetrzne klawiatury mam w ukladzie International, a nie US, wiec zalezalo mi, zeby bylo tak samo.


Po 2 reklamacji macbook wrocil na szczescie z europejska.




Ja czekam na mojego macbooka wymiana top case zobaczymy co wróci i najwazniejsze kiedy i czy bedzie trzeba cos jeszcze płacic.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users