iSource
#1
Napisano 14 maja 2008 - 16:15
#2
Napisano 14 maja 2008 - 16:35
#3
Napisano 15 maja 2008 - 16:11
#4
Napisano 09 września 2008 - 13:44
1. MacMini
Po wyciągnięciu z pudełka okazało się, że nie działa grafika. Niezwłocznie wysłany trafił z serwisu po 2ch tygodniach: jako brudny i porysowany. Nie działał poprawnie.
Serwisant rzekomo wymienił 3krotnie płytę główną i... twierdził, że u niego działa.
Firma oskarżała wszystkich tylko nie siebie:
- DHL, że uszkadza często sprzęt i że muszą zrezygnować z ich usług...
- Firmę która nadała sprzęt, że go musiała sama porysować a w ogóle go poplamiła!
(Niczego takiego nie zauważyłem a sprzęt był pakowany przez Sprzedawcę w mojej obecności.)
- Praktykanta, że nie zapakował sprzętu "naprawionego" w karton i tym samym opakowanie uległo zniszczeniu...
Na koniec sugerowali przesłanie monitora!
Nie zrobiłem bo od roku działa dobrze!
2. MacBook Pro po wizycie (uszkodzona matryca) przestał działać Airport...
Wcześniej działał poprawnie. Może przypadek?
Ponadto przycisk wyłączania nie został poprawnie osadzony a oczywiście (!) i tym razem nie zapakowali sprzętu w karton do transportu a pudełko do przenoszenia!
Znów praktykant? ;-)
Do tej pory korzystałem z usług Toshiby.
Raz notebook był w serwisie w Bielsku: Fachowość i profesjonalizm 100% zaufania.
Zaś przygody z iSource streszczę:
- nie tylko brak fachowości i umiejętności ale lekceważenie wszelkich standardów:
sprzęt wraca brudny (tłuste plamy po palcach, rysy na wierzchu) i niesprawny.
- pracownicy zaprzeczają sami sobie i podają sprzeczne informacje!
Jeden z pracowników twierdził, że sprzęt "nosił ślady zwyczajnego użytkowania" a drugi, że "czegoś takiego nie widział" jego zdaniem był zniszczony: porysowany, miał czerwone plamy i "wydzielał nieprzyjemny zapach"...
- pracownicy są niesłowni...
Dzięki Apple otrzymałem nowego MacMini - Działa sprawnie z monitorem. Przez miesiąc pracował bez wyłączania. Cieszę się, że nie wysłałem moitora do iSource...
Reasumując:
Wielki Pozytyw dla APPLE i Olbrzymi Negatyw dla iSource.
Niestety nie ma serwisu w moim mieście...
---- Dodano 09-09-2008 o godzinie 12:56 ----
Czytam 2 powyższe posty i zastanawiam się co poszło nie tak, że moje maszyny zostały tak potraktowane?...
Zrozumiałbym to, że sprzętu nie udało się naprawić ale te rysy i brud?...
Dla mnie to niechlujstwo!
A i te fantasmagorie o czerwonych plamach i dziwnym nieprzyjemnym zapachu?
Duchy? Horror?
Dlaczego choć pracownicy nie raczyli uzgodnić jednej wersji?
Zaprzeczali sami sobie i tak przestałem im ufać...
A tak bym uwierzył, że DHL wyciąga sprzęt i zawistnie go niszczy lub czyni to mój sprzedawca jak tylko wyszedłem ze sklepu...
Najłatwiej udowodnić brak poprawnego zapakowania...
Tylko dlaczego nie chcieli fachowo choć zapakować maszyn?
Dlaczego tak robili?... :sad:
#5
Napisano 18 września 2008 - 13:24
#6
Napisano 21 września 2008 - 18:55
#7
Napisano 26 stycznia 2009 - 10:41
#8
Napisano 26 stycznia 2009 - 14:19
#9
Napisano 26 stycznia 2009 - 14:24
#10
Napisano 26 stycznia 2009 - 15:00
ja oddalem swojego MB white (przeszedl w stan wstrzymania i tak zostal, macbook bez gwarancji kupowany na allegro wiec ciekaw jestem ile mnie wyjdzie ta przyjemnosc, eh) 16 stycznia, na razie zero kontaktu - a pani na miejscu obiecywala ze w przeciagu 3-4 dni ktos sie odezwie zeby ustalic cene itp...
nie zajeli sie tym jeszcze czy co ?
Zadzwoń i zapytaj, bo pewnie Oni zadzwonią i powiedzą, ze zrobili to czy tamto i musisz zapłacić...... bez konsultacji.....
---- Dodano 26-01-2009 o godzinie 17:00 ----
Ja korzystalem dwa razy z Regenersis i za kazdym razem naprawa odbywala sie w ekspresowym tempie, wiec nie rozumiem tego dziwnego przywiazania do serwisu iSource.
Co racja to racja - też mam miłe doświadczenia.
#11
Napisano 26 stycznia 2009 - 22:06
#12
Napisano 19 lutego 2009 - 18:53
#13
Gość_soyerski_*
Napisano 22 lutego 2009 - 17:15
#14
Napisano 22 lutego 2009 - 19:50
hahaha
![]()
układ US to i tak nie jest źle
No nie jest, gdyby nie to, ze mam 2 klawiatury zewnetrzne z ukladem Int, to bym sie nie przejmowal - teraz sie boje z jakim wroci po mojej reklamacji: )
#15
Napisano 28 lutego 2009 - 09:28
#16
Napisano 28 lutego 2009 - 12:08
#17
Napisano 01 marca 2009 - 12:59
#18
Napisano 01 marca 2009 - 13:02
#19
Napisano 06 marca 2009 - 09:34
#20
Napisano 27 października 2009 - 13:03
Wszystko było by w porządku gdyby nie to że trzeba płacić za wysyłkę do nich i to jeszcze DHL'em...
No własnie to jest troszke problem nie powinno to miec miejsca jeszcze jeśli reklamacji nie uznają to trzeba ponieść koszt diagnozy 50 USD czyli jakies 180 PLN.
Dla mnie to śmieszne. A sprzedawca w ISPOT bedzie mnie czarował że w cenie komputera jest również fantastyczna wspaniała obsługa serwisowa i wsparcie na najwyższym poziomie.
Fakt wysoki ten poziom ale chyba cenowy.
Nie po to kupuje kompa za 5000 zł żeby teraz obawiać sie czy przyjmą diagnozę czy nie.
#21
Gość_marco-polo_*
Napisano 28 października 2009 - 15:28
Dopisze sie do tego watku.
Dzisiaj odeslalem MB ze swiezo wymienionym topcasem - wymienili mi klawiature na uklad US : /
MacBooka kupiłeś w Polsce czy w USA?
#22
Napisano 28 października 2009 - 19:57
MacBooka kupiłeś w Polsce czy w USA?
W Polsce.
#23
Napisano 29 października 2009 - 15:16
Dopisze sie do tego watku.
Dzisiaj odeslalem MB ze swiezo wymienionym topcasem - wymienili mi klawiature na uklad US : /
Macbook biały ?
Jakie są różnice w klawiaturze US ?
#24
Napisano 29 października 2009 - 15:30
Macbook biały ?
Jakie są różnice w klawiaturze US ?
Bialy - entrer jest inny (poziomy), i jeden klawisz mniej.
Generalnie niewielka roznica, ale zewnetrzne klawiatury mam w ukladzie International, a nie US, wiec zalezalo mi, zeby bylo tak samo.
Po 2 reklamacji macbook wrocil na szczescie z europejska.
#25
Napisano 29 października 2009 - 15:52
Bialy - entrer jest inny (poziomy), i jeden klawisz mniej.
Generalnie niewielka roznica, ale zewnetrzne klawiatury mam w ukladzie International, a nie US, wiec zalezalo mi, zeby bylo tak samo.
Po 2 reklamacji macbook wrocil na szczescie z europejska.
Ja czekam na mojego macbooka wymiana top case zobaczymy co wróci i najwazniejsze kiedy i czy bedzie trzeba cos jeszcze płacic.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych












