
Zapowiadane gry napisane na SDK
#26
Posted 25 May 2008 - 16:07
#27
Posted 29 May 2008 - 20:54
Tym razem to... FPP ^^ I to taki który na 100% trafi na rynek iPhone/iPod touch niezależnie czy przez AppS czy JB, bo port Q3 jest rzeczą nie pewną.
Gra nazywa się Re-Volt, jest to produkcja kanadyjskich developerów IUGO Mobile Entertainment. Kontrola wygląda identyczna jak na filmikach portu Q3 odchylamy od siebie idziemy do przodu przychylamy do siebie idziemy do tyłu, no i strzelanie palcem. Gra wygląda efektownie... sami zobaczcie bo dostępny jest filmik ;]
YouTube - Re-Volt first-person shooter for iPhone

Zródło:Touch Arcade Re-Volt: Accelerometer Controlled iPhone Shooter
---- Dodano 29-05-2008 o godzinie 21:58 ----
Koledzy z górnych działów znaleźli jeszcze większą rewolucje ^^ zapowiedz BioShock na iPhone/iPod touch!
BioShock rwnie na iPhone'a - Wiadomoci - Onet.pl Gry
Tylko żeby to był gra 3D a nie coś w stylu Sprinter cell na komórki ^^ dodatkowo będzie portowana przez innego producenta (IG Fun) co trochę źle wróży.
Jak dobrze pójdzie będzie to jeden z kluczy do uznania iPhone/iPod touch jako platformę do gier
#28
Posted 31 May 2008 - 14:35
#29
Posted 31 May 2008 - 14:38
iphone lego-touch
Hmmm mógł byś dać linka do źródła żebyśmy wiedzieli o co chodzi i z czym to się je

#30
Posted 31 May 2008 - 23:29
Hmmm mógł byś dać linka do źródła żebyśmy wiedzieli o co chodzi i z czym to się je
chyba chodzi o to:
iphone lego-touch: millions of bricks in your pocket on [technabob]
#31
Posted 01 June 2008 - 11:12
#32
Posted 01 June 2008 - 12:09
Pytanie jest tylko czy na pewno jest to dla SDK bo news jest z 11 marca;>
---- Dodano 02-06-2008 o godzinie 01:48 ----
Mały bonus ^^ wywiad z producentem Segi Ethan Einhorn który pokazywał tech demo Super Monkey Ball 6 marca, opowiada trochę szczegółów o SMB i rozważa czy iPhone OS jest dobrą "przenośną konsolą" ;p w pierwszych momentach widać gry PopCap w wersji na PC (aka Deluxe), potem można zobaczyć SMB2 na starego xboxa.
Touch Arcade : iPod and iPhone Games, Apps, News, and Reviews
Oto mały dodatek ;> dla tych co nie widzieli oryginalnej konsolowej wersji SMB:
YouTube - Super Monkey Ball Banana Blitz: Ultra Heaven
Jest ona na Wii i również korzysta z przyspieszeniomierza jako kontrolera, jest to nowość w serii ;> dodatkowo nowością jest możliwość skakania ;p fani serii nie lubią tej części z 2 powodów ;> Jest zbyt łatwa, i brak trybu challenge który zawierał z 100 dodatkowo trudnych leveli ;p tego drugiego również brak we wersji na DS.
#33
Posted 03 June 2008 - 18:20
Źródło: Touch Arcade Developer Interview: Polarbit’s Raging Thunder
#34
Posted 03 June 2008 - 18:38
#35
Posted 03 June 2008 - 23:17
#36
Posted 04 June 2008 - 11:49
Ok mamy potwierdzenie od Demiforce że gra Trism o której mówiłem a 1 stronie trafi do AppStore, w o wiele lepszej wersji ;] Ba, chyba nie ma jeszcze aplikacji na AppStore o której tyle wiemy:
-Będą 3 tryby+tutoriale: Classic,Timed,Puzzle
-Internetowa tablica wyników ;p
-System osiągnięć ;> wiecie to co w xboxie ;p
-Znamy już nawet cenę: 4.99$ - tyle ile kosztują gry na Classica
-Będzie dostępna wersja demo ;]
-Twórca będzie się starał wrzucić go jak najwcześniej do AppStore, o ile będzie to możliwe przy jego otwarciu.
Mamy również nowy filmik pokazujący to wszystko:
YouTube - Trism for the iPhone : Second Look!
Źródło: Touch Arcade A Second Look at Demiforce’s Trism
#37
Posted 04 June 2008 - 19:08

#38
Posted 05 June 2008 - 16:06
Pierwsza gra autorstwa Fiery Ferret o nazwie Lumen.

Jest to gra układanka w gdzie bawimy się strumieniem lasera tak by przeszły przez wszystkie checkpointy na planszy ;> laser musi mieć odpowiedni kolor dlatego też trzeba wstawiać specjalne filtry i mieszać barwy ;] Aktualnie jest gotowe aż 1200 (!) plansz (będzie ich więcej) do tej gry podzielonych na 3 poziomy trudności, gra wymaga podłączenia internetowego z tego powodu że plansze są na żywca ściągane z servera, po ściągnięciu zostają w iPhone/iPod touch i można je grać offlineowo.Tak jak w Trism, autor deklaruje się na wypuszczenie gry jak najwcześniej i nawet po tej samej cenie 5$. Filmik demonstrujący:
YouTube - iPhone Game Preview - Lumen
Źródło:Touch Arcade Lumen: a Laser Puzzle Game
Druga zapowiedz to port gry na mac'a dzieła Majic Jungle Software o nazwie Chopper

Obrazek jest z wersji macowej ;p jest to klasyczna scrollówka lotnicza (taki gry pamiętam z czasów amigi). Twórca zdecydował że do kontroli będzie używany przyspieszeniomierz i własnie pracuje nad tym rozwiązaniem. Gra oczywiście jest dopiero przygotowywana i raczej nie zobaczymy jej w po poniedziałeku ;p Gra w wersji na mac'a kosztuje 15$
Źródło:Touch Arcade Interview: David Frampton, author of Chopper for iPhone
#39
Posted 05 June 2008 - 20:10

#40
Posted 05 June 2008 - 22:29
#41
Posted 06 June 2008 - 00:50


#42
Posted 06 June 2008 - 01:22
No, nieźle, nieźle, ale to będzie klasyczny chopper(latanie jednym przyciskiem do góry i nic więcej), czy jest to pomysł bardziej rozwinięty??
Port jest chyba na razie na papierach ;> ale za to jest oryginalnie na mac i OpenGL więc nie muszą się męczyć z systemem renderującym.
#43
Posted 06 June 2008 - 09:15
Ja się nie mogę doczekać najbardziej Wormsów, jeszcze bardziej niż Super Monkey Ball, mam nadzieje że panowie z Team 17 dotrzymają słowa puszczone po 6 marca, mam nadzieje że będzie to wersja 2D (Wormsy drugiej generacji)... w ogóle szkoda że Team 17 podupadł, w czasach amigi tworzyli jedne z najlepszych gier, uwielbiałem je kolekcjonować, teraz by się przydał ten klimat wsadzić do iPhone OS, tylko jak raz zrobili wormsy już nic innego nie potrafili robić i tak jest do dzisiaj ;p
Ciekawa propozycja, ale nie wiem czy coś przebije worms'y na gameboya advance. W worms na GBA jest zawarte praktycznie wszystko co jest potrzebne fanom serii, włącznie z kampania(coś w rodzaju Story)
#44
Posted 06 June 2008 - 09:48
#45
Posted 06 June 2008 - 09:54
#46
Posted 06 June 2008 - 13:48
Mamy kolejną zapowiedź


Ponoć twórcy dobrze sobie radzą z Core Animation, tworząc płynne animacje ;> Będzie to port macowej wersji która oryginalnie kosztuje 20$ (yayks!)
Ciekawe czy ktoś się odważy zrobić prawdziwego Mahjonga, Japończykom by się to spodobało ^^
#47
Posted 06 June 2008 - 14:02

#48
Posted 06 June 2008 - 14:16
#49
Posted 06 June 2008 - 15:58

#50
Posted 06 June 2008 - 18:25

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users