
iSpoty w Polsce - zgroza
#76
Napisano 24 lutego 2011 - 16:50
#77
Napisano 24 lutego 2011 - 16:51
do końca lutego jest tylko znizka edukacyjna 10%
od marca bedzie 3%
A nie 6%?
#78
Napisano 26 lutego 2011 - 13:42
niestety ale potwierdzam opinie autora wątku.
Ostatnio kupowalem cos przez strone intnetowała. kupilem zaplacilem, czekam. tydzien minął (paczka miala byc po 2-4 dniach) i dzwonie. A pan mowi ze niewyslali bo cos tam (brak wytlumaczenia) i ze wyślą. Wiec dalej czekam i nastepnie dzwonie. Pan mnie informuje ze nie wyslali bo...towaru nie ma. I zostala tylko jedna sztuka ktorej nie mgoa sprzedac. Pytam wiec czemu na stronei jest ze dostpene? a on na to ze juz nie jest bo własnie zmienił. tydzien czasu na zwrot pieniedzy, ani razu nie zadzwonili oni do mnie tylko nonstop ja w charakterze petenta.
Ja czekałem ponad 3 miesiące na iWork. Na początku dostałem informację, że okres oczekiwania to około 2 tygodni. Na maile nikt nie odpowiadał. Dodzwonienie się do nich graniczyło z cudem. Dopiero po wysmażeniu maila i zagrożeniu kontaktem z UOKIK łaskawie dostałem odpowiedź, że iWork było niedostępne i jak tylko będzie to mi wyślą. Miesiąc!! później dostałem przesyłkę od nich.
#79
Napisano 05 kwietnia 2011 - 11:36
#80
Napisano 05 kwietnia 2011 - 17:30
Zapraszam do iSpotu w Katowicach. Zaznaczam, że nie jestem jego pracownikiem a jedynie klientem. Natomiast nie polecam Cortlandu w Katowicach, miałem z nimi same kłopoty.
Jak to mówią - wszystko zależy od ludzi
Ojjjj mając takie zdanie to albo tam pracujesz, albo to są Twoi koledzy:) Wg. mnie to jeden z najgorszych sklepów Apple w jakim byłem. Obsługa totalnie nie doświadczona, nie kompetentna! Jak widzą, że klient jest na coś nakierowany to wciskają to na siłę twierdząc, że nie ma nic lepszego. A jak się wymieni jakąś rzecz której nie mają w ofercie to twierdzą, że to jest kiepskie. Nie mówię już o zatowarowaniu sklepu, bo jest żenujący. I jak ktoś już wcześniej pisał, nigdy nie wiedzą kiedy coś ma być ale zawsze mówią, że za tydzień! Nie twierdzę, że Cortland w Katowicach jest super extra, ale na pewno dużo lepszy niż iSpot Silesia. Ale z czystym sumieniem polecam KDS w Katowicach, może nie jest to sklep idealny, ale na pewno bezproblemowy.
Ja osobiście jestem klientem wymagającym, być może jestem nie dużo starszy od nich, ale wydaje mi się że nie ważne jak klient wygląda, ile ma lat, czy jest ładny czy brzydki obsługiwać w takim sklepie jak iSpot powinno się każdego tak samo czyli na najwyższym poziomie, bo pozory mylą i czasem ktoś wygląda gorzej ale uda dużo więcej złotówek. Myślę, że obsługa iSpot-ów mogła by się wiele nauczyć od obsługi Vobis.
Myślę, że nie jeden sprzedawca z iSpot Silesia i każdego innego salonu w Polsce to czyta, więc radzę zacznijcie szanować klientów, walczcie o zatowarowanie sklepu. (ostatnio chciałem kupić jakąś porządną torbę na mojego MBP 13, w isopocie były 2 torby do wyboru!!!Kupiłem u konkurencji!) Nie życzę iSpotom źle , dobrze, że są!
#81
Napisano 17 kwietnia 2011 - 13:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych