App Store i iTunes - hasło nieprawidłowe. Na iPhonie działa
#1
Napisano 27 października 2022 - 10:57
Chce zrobić aktualizacje do nowszego systemu z yosemite. Jestem zalogowany do iCloud, nie mogę się zalogowac do App Store i iTunes- błędne hasło. Po zmianie hasła to samo. Na iPhonie w sklepie mogę się zalogowac. Formatowanie dysku i ponowna instalacja nie pomaga. Dodam ze podczas próby logowania na Macu w App Store dostaje powiadomienie na iPhonie o próbie logowania i pokazuje się kod do przepisania na Macu ale nie mam go gdzie wpisać. Przy pierwszym logowaniu do iCloud dostałem 4 smsy z kodem Apple id. Ktoś wie jak to rozwiązać?
#2
Napisano 27 października 2022 - 11:56
Tak, na Yosemite nie ma okienka do wpisania kodu. Musisz go wpisać razem z hasłem, zgodnie z tym, co napisano tutaj: https://discussions....hread/251979225
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#3
Napisano 27 października 2022 - 20:01
Mam nadzieje ze z systemem Mac OS Monterey nie bede miał takich problemów.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych