19-21 dalej status w miejscu - kasa nie pobrana, az sie zastanawiam czy nie szukać go w pt na miejscu
Dzwoniłem do orange i play nie sa w stanie powiedzieć ile mają telefonów no cóż, może uda się upolować go w pt a jak nie to będzie po weekendzie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 14 września 2022 - 07:39
19-21 dalej status w miejscu - kasa nie pobrana, az sie zastanawiam czy nie szukać go w pt na miejscu
Dzwoniłem do orange i play nie sa w stanie powiedzieć ile mają telefonów no cóż, może uda się upolować go w pt a jak nie to będzie po weekendzie
Napisano 14 września 2022 - 08:02
Napisano 14 września 2022 - 08:53
Akurat Orange zawsze wysyła na czas.
Napisano 14 września 2022 - 08:57
Akurat Orange zawsze wysyła na czas.
Użytkownik damianmajk edytował ten post 14 września 2022 - 08:57
Napisano 14 września 2022 - 10:14
Zazdro tym co zdążyli na 16stego Ja postaram się upolować gdzieś w pt a jak nie to poczekam sobie na apple no, że kase zabiorą to wtedy lipa
Napisano 14 września 2022 - 15:22
Użytkownik M.A.D.Z.I.A edytował ten post 14 września 2022 - 15:29
Napisano 14 września 2022 - 15:30
Napisano 14 września 2022 - 15:36
Napisano 14 września 2022 - 15:47
Zamówiony Pro Max w purpurze w Media Markt na raty 0% w zeszły piątek. Zamówienie potwierdzone, gadałem z konsultantem, ale na ten moment 0 wiadomości o dostawie
Napisano 14 września 2022 - 16:12
Napisano 14 września 2022 - 16:16
Właśnie mi obciążyli kartę za iPhone'a, ale jeszcze nie za AirPodsy xD Oni mają świetny ten system. Anyway, status dalej przetwarzanie.
iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2
Napisano 14 września 2022 - 16:25
Napisano 14 września 2022 - 16:42
Kasa pobrana status bez zmian moze jeszcze dostaniemy 16stego xDD
Napisano 14 września 2022 - 16:46
rtveuroagd wyslalo mi maila z wyborem dostawy, wybrałem oczywiście 16.09. Czyli nie wystarczy zamówić jako pierwszy, trzeba też na mailu kliknąć termin
Napisano 14 września 2022 - 17:16
Użytkownik sheepysheep edytował ten post 14 września 2022 - 17:18
Napisano 14 września 2022 - 17:30
Też mi się zmieniło chyba nasze telefony sa na tej samej palecie he he he
Napisano 14 września 2022 - 17:32
Oby nie "far out"
Napisano 14 września 2022 - 17:37
iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2
Napisano 14 września 2022 - 17:41
MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 | iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch Ultra | AirPods Pro |
Napisano 14 września 2022 - 18:03
Czego jeszcze nie wysłali dla tych co mają na piątek
Bo wysyłają zawsze (a przynajmniej w ostatnich latach) dzień wcześniej UPS/DHL Express z dostawą na następny dzień roboczy.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 14 września 2022 - 18:13
Bo wysyłają zawsze (a przynajmniej w ostatnich latach) dzień wcześniej UPS/DHL Express z dostawą na następny dzień roboczy.
iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2
Napisano 14 września 2022 - 18:19
iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro AirPods2Pro ATV 4K 2gen (64), 2x HomePod Mini, iPodTouch3Gen (32), AirTag,
Napisano 14 września 2022 - 18:38
Zamówiłem czarnego IP14PM 256GB przez apke, ale ponieważ był problem z jej działaniem to udało się zakupić 50 min po starcie sorzedaży, przez co mal datę 5-11.10. Teraz pytanie. Widzę że wszystkie 14PM niezależnie od koloru i pojemności maja podobne czasy dostawy. Wiecie czy istnieje opcja zmiany koloru bez dokonywania anulacji i nowego zamówienia? Okazuje się że purpurowy nie jest tak zły jak mi się wydawało. Na unboksingacy wyglada to całkiem fajnie. W piątek przejdzie soe do iSpot i zobaczę na własne oczy. Ale jeśli mi się spodoba to mal jakąś inną opcje niż rezygnacja i zakup od zera? O ile w ogóle rezygnacja jest nawet możliwa.
iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2
Napisano 14 września 2022 - 19:06
No dobra, osiągnęliśmy wyższy poziom wtajemniczenia: przygotowanie do wysyłki
A jednocześnie znikła data dostawy i teraz tylko zapewniają, że dotrze
Tak i u mnie Ino obudowy brak xD
Napisano 14 września 2022 - 19:29
Infolinia tylko i wyłącznie. Sam tego nie wyklikasz.
Anulować można samodzielnie, bez gadania z infolinią. Natomiast zamiana "w locie" nie jest możliwa, trzeba anulować i zamówić od nowa. Niestety. Tak przynajmniej twierdziła pani z infolinii.
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych