Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 14/14 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Please log in to reply
386 replies to this topic

#126 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 14 September 2022 - 07:39

19-21 dalej status w miejscu - kasa nie pobrana, az sie zastanawiam czy nie szukać go w pt na miejscu :P 


Dzwoniłem do orange i play :P nie sa w stanie powiedzieć ile mają telefonów :P no cóż, może uda się upolować go w pt :P a jak nie to będzie po weekendzie



#127 damianmajk

damianmajk
  • 769 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 14 September 2022 - 08:02

Z tym pobraniem kasy to ja bym się w ogóle nie martwił. Chyba rok temu ktoś tu pisał, że kasę pobrało dopiero w dniu dostawy - zatem na spokojnie. Odnośnie Media Markt/Expert, Orange czy Play to raczej loteria. Może będą, może nie, zależy czy dostaną, czy nie. Jak dostaną, to kto był pierwszy w kolejce, itd., itp. To już mamy takiego jednego „wieszcza narodowego” i akurat tutaj sprawdza się to idealnie :)
  • alladyn21 likes this

#128 dawsze

dawsze
  • 195 posts

Posted 14 September 2022 - 08:53

Akurat Orange zawsze wysyła na czas. 



#129 damianmajk

damianmajk
  • 769 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 14 September 2022 - 08:57

Akurat Orange zawsze wysyła na czas.


Ja niestety nie mam z nimi dobrych wspomnień odnośnie zamawiania, rok temu, 13 Pro Max 256 GB. Może coś się zmieniło.

Edited by damianmajk, 14 September 2022 - 08:57.


#130 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 14 September 2022 - 10:14

Zazdro tym co zdążyli na 16stego :P Ja postaram się upolować gdzieś w pt a jak nie to poczekam sobie na apple :P no, że kase zabiorą to wtedy lipa :P



#131 M.A.D.Z.I.A

M.A.D.Z.I.A
  • 116 posts

Posted 14 September 2022 - 15:22

16/09 odbieram w sklepie iSpot
iPhone 14 pro 128

Edited by M.A.D.Z.I.A, 14 September 2022 - 15:29.

  • sheepysheep likes this

#132 sheepysheep

sheepysheep
  • 1289 posts

Posted 14 September 2022 - 15:30

Teraz Ci podali termin odbioru, czy od początku wiedziałaś?

#133 M.A.D.Z.I.A

M.A.D.Z.I.A
  • 116 posts

Posted 14 September 2022 - 15:36

Nie. Po znajomosci mi kolega odłoży
  • sheepysheep likes this

#134 Gengar

Gengar
  • 8 posts

Posted 14 September 2022 - 15:47

Zamówiony Pro Max w purpurze w Media Markt na raty 0% w zeszły piątek. Zamówienie potwierdzone, gadałem z konsultantem, ale na ten moment 0 wiadomości o dostawie



#135 sheepysheep

sheepysheep
  • 1289 posts

Posted 14 September 2022 - 16:12

Oho, właśnie mi Apple kasę ściągnęło z karty :)
  • SilentPL likes this

#136 SilentPL

SilentPL
  • 194 posts

Posted 14 September 2022 - 16:16

Właśnie mi obciążyli kartę za iPhone'a, ale jeszcze nie za AirPodsy xD Oni mają świetny ten system. Anyway, status dalej przetwarzanie.


  • sheepysheep likes this

 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2


#137 sheepysheep

sheepysheep
  • 1289 posts

Posted 14 September 2022 - 16:25

No tak, u mnie to samo. Dostawa bez zmian.

#138 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 14 September 2022 - 16:42

Kasa pobrana status bez zmian :) moze jeszcze dostaniemy 16stego xDD


  • sheepysheep likes this

#139 phillix

phillix
  • 166 posts

Posted 14 September 2022 - 16:46

rtveuroagd wyslalo mi maila z wyborem dostawy, wybrałem oczywiście 16.09. Czyli nie wystarczy zamówić jako pierwszy, trzeba też na mailu kliknąć termin :D 


  • sheepysheep likes this

#140 sheepysheep

sheepysheep
  • 1289 posts

Posted 14 September 2022 - 17:16

No dobra, osiągnęliśmy wyższy poziom wtajemniczenia: przygotowanie do wysyłki :P

A jednocześnie znikła data dostawy i teraz tylko zapewniają, że dotrze :D

Edited by sheepysheep, 14 September 2022 - 17:18.


#141 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 14 September 2022 - 17:30

Też mi się zmieniło :P chyba nasze telefony sa na tej samej palecie he he he


  • sheepysheep likes this

#142 sheepysheep

sheepysheep
  • 1289 posts

Posted 14 September 2022 - 17:32

Oby nie "far out"  :D



#143 SilentPL

SilentPL
  • 194 posts

Posted 14 September 2022 - 17:37

Panowie, ewidentnie zamówiliśmy z tej samej palety i nasze zamówienia są jedno po drugim w systemie. U mnie tez przygotowanie do wysyłki i enigmatyczne zapewnienie „Dotrze”.

A może będzie w Piątek? ^^
  • sheepysheep likes this

 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2


#144 Demos

Demos
  • 139 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 14 September 2022 - 17:41

Czego jeszcze nie wysłali dla tych co mają na piątek :D

MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch UltraAirPods Pro | 


#145 soczekpl

soczekpl
  • 3272 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 14 September 2022 - 18:03

Czego jeszcze nie wysłali dla tych co mają na piątek :D

 

 Bo wysyłają zawsze (a przynajmniej w ostatnich latach) dzień wcześniej UPS/DHL Express z dostawą na następny dzień roboczy.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#146 SilentPL

SilentPL
  • 194 posts

Posted 14 September 2022 - 18:13

Bo wysyłają zawsze (a przynajmniej w ostatnich latach) dzień wcześniej UPS/DHL Express z dostawą na następny dzień roboczy.


Tak, a ze idzie to z Czech przez Niemcy to potem człowiek się stresuje, że nie dotrze. Rok temu tracking UPS praktycznie nie działał, paczka magicznie skakała między Frankfurtem a Śląskiem, i kiedy wg statusu była w innym mieście to nagle pojawił się pod domem kurier.

 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2


#147 Szemot

Szemot
  • 1549 posts
  • SkądWarszawa

Posted 14 September 2022 - 18:19

Zamówiłem czarnego IP14PM 256GB przez apke, ale ponieważ był problem z jej działaniem to udało się zakupić 50 min po starcie sorzedaży, przez co mal datę 5-11.10. Teraz pytanie. Widzę że wszystkie 14PM niezależnie od koloru i pojemności maja podobne czasy dostawy. Wiecie czy istnieje opcja zmiany koloru bez dokonywania anulacji i nowego zamówienia? Okazuje się że purpurowy nie jest tak zły jak mi się wydawało. Na unboksingacy wyglada to całkiem fajnie. W piątek przejdzie soe do iSpot i zobaczę na własne oczy. Ale jeśli mi się spodoba to mal jakąś inną opcje niż rezygnacja i zakup od zera? O ile w ogóle rezygnacja jest nawet możliwa.

 iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro  AirPods2Pro  ATV 4K 2gen (64),  2x HomePod Mini,  iPodTouch3Gen (32),  AirTag, 


#148 SilentPL

SilentPL
  • 194 posts

Posted 14 September 2022 - 18:38

Zamówiłem czarnego IP14PM 256GB przez apke, ale ponieważ był problem z jej działaniem to udało się zakupić 50 min po starcie sorzedaży, przez co mal datę 5-11.10. Teraz pytanie. Widzę że wszystkie 14PM niezależnie od koloru i pojemności maja podobne czasy dostawy. Wiecie czy istnieje opcja zmiany koloru bez dokonywania anulacji i nowego zamówienia? Okazuje się że purpurowy nie jest tak zły jak mi się wydawało. Na unboksingacy wyglada to całkiem fajnie. W piątek przejdzie soe do iSpot i zobaczę na własne oczy. Ale jeśli mi się spodoba to mal jakąś inną opcje niż rezygnacja i zakup od zera? O ile w ogóle rezygnacja jest nawet możliwa.


Infolinia tylko i wyłącznie. Sam tego nie wyklikasz.

 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2


#149 Cukierek

Cukierek
  • 73 posts

Posted 14 September 2022 - 19:06

No dobra, osiągnęliśmy wyższy poziom wtajemniczenia: przygotowanie do wysyłki :P

A jednocześnie znikła data dostawy i teraz tylko zapewniają, że dotrze :D

 

Tak i u mnie :D Ino obudowy brak xD 



#150 Lutiher

Lutiher
  • 13 posts
  • SkądWrocław, PL

Posted 14 September 2022 - 19:29

Infolinia tylko i wyłącznie. Sam tego nie wyklikasz.

Anulować można samodzielnie, bez gadania z infolinią. Natomiast zamiana "w locie" nie jest możliwa, trzeba anulować i zamówić od nowa. Niestety. Tak przynajmniej twierdziła pani z infolinii.






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users