Napisano 14 września 2022 - 18:19
Zamówiłem czarnego IP14PM 256GB przez apke, ale ponieważ był problem z jej działaniem to udało się zakupić 50 min po starcie sorzedaży, przez co mal datę 5-11.10. Teraz pytanie. Widzę że wszystkie 14PM niezależnie od koloru i pojemności maja podobne czasy dostawy. Wiecie czy istnieje opcja zmiany koloru bez dokonywania anulacji i nowego zamówienia? Okazuje się że purpurowy nie jest tak zły jak mi się wydawało. Na unboksingacy wyglada to całkiem fajnie. W piątek przejdzie soe do iSpot i zobaczę na własne oczy. Ale jeśli mi się spodoba to mal jakąś inną opcje niż rezygnacja i zakup od zera? O ile w ogóle rezygnacja jest nawet możliwa.
iPhone 14ProMax (256), MacBookPro16 M3Pro AirPods2Pro ATV 4K 2gen (64), 2x HomePod Mini, iPodTouch3Gen (32), AirTag,