Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Urywający się dźwięk dzwonka przy połączeniu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jash

Jash
  • 231 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 03 sierpnia 2022 - 10:53

Mam to na iP13 Pro i jest to jedyny iPhone jakiego mam i miałem, na którym występuje ten problem. Otóż nie zawsze ale bardzo często podczas połączenia przychodzącego dzwonek i wibracja urywają się. Widzę nadal, że ktoś dzwoni, ale nie mam dźwięku dzwonka ani wibracji. Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym i wie jak to rozwiązać?
iPhone 13 Pro, iPhone XS, iPhone 7 x 2, iPhone SE 2016

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2022 - 11:48

Która wersja systemu? Bo tutaj ktoś pisze, że ma tak samo, ale na becie ios16.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Jash

Jash
  • 231 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 03 sierpnia 2022 - 12:09

Mam teraz 15.6 ale mam to już od jakiegoś czasu, nie pamietam dokładnie od kiedy, ale na pewno trwa to już ze 4-5 miesięcy.
iPhone 13 Pro, iPhone XS, iPhone 7 x 2, iPhone SE 2016

#4 sheldoncooper7373

sheldoncooper7373
  • 1 postów
  • SkądOpole

Napisano 31 października 2022 - 21:07

Witam, jestem tu nowy, posiadam ten sam problem od roku, na iphone 12 mini, na IOS 14 wszystko chodziło dobrze, na IOS 15 dzwonek niekiedy urywał się po 2 sekundach, a na IOS 16 urywa się po niecałej sekundzie lub w ogóle nie zadziała, dzieje się to całkowicie losowo, nie ma żadnej reguły. Jestem w stałym kontakcie z jakimś wyższym rangą konsultantem z wsparcia Apple, bo ci zwykli nie dawali rady, dziś otrzymałem od nich narzędzie do rejestrowania logów 10 minut wstecz i dzwoniłem kilkanaście razy i na szczęście udało się zarejestrować problem, plik bardzo duży został przesłany i poleci do ich inżynierów, ponoć to rejestruje wszystko co się dzieje na telefonie, więc może ktoś znajdzie rozwiązanie. Jedyne co pomaga na chwilę pozbyć się problemu, to reset wszystkich ustawień, wtedy jest spokój na 5 do 14 dni, ja już próbowałem chyba wszystkiego, nawet wymieniłem kartę sim, próbowałem też na innej karcie innego operatora, robiłem w trybie awaryjnym odtworzenie iphona bez backupu, myślałem jeszcze na wyzerowaniu go i odpaleniu na nowym apple id. Dam znać jak będę coś więcej wiedział.



#5 Marius Bienius

Marius Bienius
  • 99 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 10 stycznia 2023 - 14:21

Odświeżę temat.

Wiadomo coś w kwestii rozwiązania tego problemu? Bo u mnie to również zaczęło występować i jest wyjątkowo irytujące.

iPhone13, iOS 16.2.


 Studio M2, Mini M1, iPhone 13


#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 614 postów
  • Płeć:

Napisano 10 stycznia 2023 - 14:31

A czy przypadkiem to wyciszanie to nie jest po prostu efekt włączonej funkcji Ustawienia/Dostępność/Face ID i uwaga/Funkcje rozpoznające uwagę?

#7 Jash

Jash
  • 231 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 10 stycznia 2023 - 14:56

Nie jest, bo ja nie mam tego włączonego, a nadal mi urywa dźwięk dzwonka przy połączeniu przychodzącym.


iPhone 13 Pro, iPhone XS, iPhone 7 x 2, iPhone SE 2016




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych