Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AirPods Pro - negatywny wynik testu dopasowania słuchawek na wszystkich końcówkach.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 psqr

psqr
  • 6 postów

Napisano 11 stycznia 2022 - 11:34

Dzień dobry mam (nietypowy?) problem z moimi AirPods Pro, których używam już około roku.

Dzisiaj ponownie wykonałem test dopasowania i otrzymałem informacje, że mam poprawić je w uchu lub zmienić końcówkę. Tak też zrobiłem (przetestowałem wszystkie końcówki) - za każdym razem test dopasowania negatywny.

W akcie desperacji wziąłem słuchawki (również AirPods Pro) żony i na nich sobie przeprowadziłem test- wyszedł pozytywnie. Przełożyłem zatem testowo końcówki ze słuchawek żony na moje słuchawki i na odwrót. I o dziwo dalej to samo - na jej słuchawkach test dopasowania pozytywny, a na moich negatywny (mimo, że końcówki podmieniłem). Wychodzi na to, że to zatem coś z moim słuchawkami…

Czy ma ktoś pomysł co to może być, jak temu zaradzić?

Oprogramowanie słuchawek najnowsza wersja.



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 stycznia 2022 - 12:00

Ja bym zaczął od zresetowania ich całkiem.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 11 stycznia 2022 - 12:24

Można też porównać wersje oprogramowania AirPods Twoich i żony. Może jedne mają tę, a drugie inną wersję. To może być jakiś trop. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 758 postów

Napisano 11 stycznia 2022 - 17:42

Albo zatkany któryś mikrofon...



#5 Adiren

Adiren
  • 2 postów

Napisano 08 lutego 2022 - 22:46

Cześć wszystkim.
Mam taki sam problem dotyczy to Tylko prawej słuchawki. Całkowity reset nie pomaga. Czyszczenie, nie pomaga. W tym momencie tylko serwis pozostaje. Czy coś się udało ustalić w tym temacie

#6 TSoprano

TSoprano
  • 5 postów

Napisano 09 lutego 2022 - 22:01

Cześć wszystkim.
Mam taki sam problem dotyczy to Tylko prawej słuchawki. Całkowity reset nie pomaga. Czyszczenie, nie pomaga. W tym momencie tylko serwis pozostaje. Czy coś się udało ustalić w tym temacie

Miałem to samo dwa razy, przy tym miałem jeszcze trzaski podczas biegania lub chodzenia z włączonym ANC lub trybem transparentnym. Za każdym razem Apple wymieniało słuchawki na nowe. Jest to znana wada fabryczna Airpodsów Pro. Obecnie używane mają niby poprawioną budowę, Mam je od czerwca zeszłego roku i od kilku tygodni znowu mam problem z testem dopasowania, jak i również ANC w lewej słuchawce działa coraz słabiej. Będę musiał znowu się przejść do Genius Bar.



#7 Adiren

Adiren
  • 2 postów

Napisano 10 lutego 2022 - 02:33

Miałem to samo dwa razy, przy tym miałem jeszcze trzaski podczas biegania lub chodzenia z włączonym ANC lub trybem transparentnym. Za każdym razem Apple wymieniało słuchawki na nowe. Jest to znana wada fabryczna Airpodsów Pro. Obecnie używane mają niby poprawioną budowę, Mam je od czerwca zeszłego roku i od kilku tygodni znowu mam problem z testem dopasowania, jak i również ANC w lewej słuchawce działa coraz słabiej. Będę musiał znowu się przejść do Genius Bar.


Dzięki. Słuchawki kupione zaledwie miesiąc temu w MM. Wczoraj oddałem na serwis czekam na rozwiązanie. Mało pozytywna wiadomość, że to znany problem




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych