iPhone 13/13 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty
#576
Napisano 28 października 2021 - 07:32
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#577
Napisano 28 października 2021 - 08:42
Ja tam żadnej zmiany na stronie nie widzę.
iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016
#578
Napisano 28 października 2021 - 08:52
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#579
Napisano 28 października 2021 - 10:16
#580
Napisano 28 października 2021 - 10:32
Było 4-5 tygodni a jest 3-4
W zeszłym tygodniu pokazywało mi dostawę na trzeci tydzień listopada, dziś pokazuje ostatni tydzień.
iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016
#581
Napisano 28 października 2021 - 20:37
Ja zamówiłem swojego Pro Maxa po długich polowaniach wczoraj o 15 na stronie Media Expert z dostawą na piątek (na stronie było napisane "do domu jutro"). Wieczorem dostałem telefon, że przepraszają, ale dostawa nie może być zrealizowana w piątek i realny termin dostawy to środa/czwartek w przyszłym tygodniu. Stwierdziłem, że to i tak dobry termin w porównaniu z 4/5 tygodniami. Dzisiaj natomiast dostałem telefon, z zapytaniem czy pozostaję przy zamówieniu i czekam, czy rezygnuję, ponieważ nie są w stanie określić terminu dostawy. Pan, który do mnie dzwonił powiedział, że nie jest w stanie powiedzieć czy będzie to za tydzień, dwa, czy może za pięć ¯\_(ツ)_/¯.
Po co więc na stronie piszą, że dostawa już jutro?? Ehh
#582
Napisano 28 października 2021 - 22:24
#583
Napisano 28 października 2021 - 22:35
#584
Napisano 29 października 2021 - 14:13
#585
Napisano 02 listopada 2021 - 12:28
#586
Napisano 03 listopada 2021 - 11:55
Dzwoniłem dziś do Apple, bo za 4 dni upływa mi przedłużony termin zwrotu skórzanego etui do 13 Pro, żeby je właśnie zwrócić. Termin dostawy telefonu mam 4-12 listopada. Pan na infolinii mówi, żeby nie zwracał, bo na pewno dostanę w tym terminie, telefony są na magazynach tylko jest tyle wysyłek, że się nie wyrabiają, ale przesunięć terminów ze strony nie przywidują.
iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016
#587
Napisano 03 listopada 2021 - 12:50
Zdecydowałem się na powrót do iOS po tylu latach (ostatni raz 5ka;) a tu takie cyrki
Na stronie Apple pokazuję, że dostawa kupując teraz 29 Lis - 6 Gru
#588
Napisano 03 listopada 2021 - 15:40
Dzwoniłem dziś do Apple, bo za 4 dni upływa mi przedłużony termin zwrotu skórzanego etui do 13 Pro, żeby je właśnie zwrócić. Termin dostawy telefonu mam 4-12 listopada. Pan na infolinii mówi, żeby nie zwracał, bo na pewno dostanę w tym terminie, telefony są na magazynach tylko jest tyle wysyłek, że się nie wyrabiają, ale przesunięć terminów ze strony nie przywidują.
Mój kolega z kolei dowiedział się od Apple, że na magazynach nic im nie zalega. Dostają ściśle określoną ilość trzymastek pro, które zaraz są rozsyłane zgodnie z harmonogramem. Dlatego żadnych przyśpieszeń nie robią, bo nie mają takiej możliwości.
#589
Napisano 03 listopada 2021 - 16:02
#590
Napisano 04 listopada 2021 - 14:52
Mój kolega z kolei dowiedział się od Apple, że na magazynach nic im nie zalega. Dostają ściśle określoną ilość trzymastek pro, które zaraz są rozsyłane zgodnie z harmonogramem. Dlatego żadnych przyśpieszeń nie robią, bo nie mają takiej możliwości.
Tylko ja nie piszę o żadnych przyspieszeniach, a o tym, że wysyłają zgodnie z tym co klienci mają napisane w zamówieniu i na ten moment nie przewidują opóźnień.
Ja wczoraj awaryjnie zamówiłem Samsunga Galaxy S21 Ultra, co by nie zostać bez telefonu gdyby miało być coraz gorzej. Czekam to 14.11 a potem anuluję zamówienie.
iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016
#591
Napisano 05 listopada 2021 - 07:50
13 Pro - wczoraj wieczorem kasa zeszła z konta i wysyłka poszła. Dostawa w poniedziałek, więc jest w przewidywanym terminie
iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016
#592
Napisano 05 listopada 2021 - 17:13
#593
Napisano 05 listopada 2021 - 19:22
Ja zamawiałem w Media Expert 27 października i dzisiaj dostałem na maila fakturę oraz wiadomość, że zamówienie jest spakowane i oczekuje na wysyłkę. Mam nadzieję, że w poniedziałek/wtorek będzie już u mnie
#594
Napisano 05 listopada 2021 - 20:35
Ja zamawiałem w Media Expert 27 października i dzisiaj dostałem na maila fakturę oraz wiadomość, że zamówienie jest spakowane i oczekuje na wysyłkę. Mam nadzieję, że w poniedziałek/wtorek będzie już u mnie
Można wiedzieć jaka wersja kolorystyczna i ile gb? Ja to samo 27 Października ale u mnie ciemno i cicho i światła nie widać. Co ciekawe nawet po zakupie zostawiłem swojego emaila aby mnie powiadamiał o tym czy mają go na stanie (mój przypadek srebrny) i o dziwo wczoraj około 20.00 "Z przyjemnością informujemy, że produkt Smartfon APPLE iPhone 13 Pro 128GB 5G 6.1" 120Hz Srebrny MLVA3PM/A jest już dostępny w naszym sklepie" I teraz co to znaczy,że ktoś kliknie kupi i ma w następny dzień roboczy a ktoś kto zamówił ponad tydzien temu nadal czeka? Jednoznacznie z informacji wynika że są dostępne oraz w jakimś przedziale czasowym na tej stronie jednak da się ten telefon zakupić. Możliwe też, że puszczają w obrót historyjkę że jest a nie ma i poźniej do każdego ta sama gadka że przepraszamy itd. jak by nie było jedna i druga z tych praktyk jest zła i niestosowna. Już nie samo czekanie denerwuje bo i wiadomo że w Apple store są długie czasy oczekiwania, tylko sama ta praktyka że mają na stanie wszystko fajnie a potem mają kupującego daleko w d... bo nie ma i niewiadomo kiedy będzie.
#595
Napisano 06 listopada 2021 - 11:04
Można wiedzieć jaka wersja kolorystyczna i ile gb? Ja to samo 27 Października ale u mnie ciemno i cicho i światła nie widać. Co ciekawe nawet po zakupie zostawiłem swojego emaila aby mnie powiadamiał o tym czy mają go na stanie (mój przypadek srebrny) i o dziwo wczoraj około 20.00 "Z przyjemnością informujemy, że produkt Smartfon APPLE iPhone 13 Pro 128GB 5G 6.1" 120Hz Srebrny MLVA3PM/A jest już dostępny w naszym sklepie" I teraz co to znaczy,że ktoś kliknie kupi i ma w następny dzień roboczy a ktoś kto zamówił ponad tydzien temu nadal czeka? Jednoznacznie z informacji wynika że są dostępne oraz w jakimś przedziale czasowym na tej stronie jednak da się ten telefon zakupić. Możliwe też, że puszczają w obrót historyjkę że jest a nie ma i poźniej do każdego ta sama gadka że przepraszamy itd. jak by nie było jedna i druga z tych praktyk jest zła i niestosowna. Już nie samo czekanie denerwuje bo i wiadomo że w Apple store są długie czasy oczekiwania, tylko sama ta praktyka że mają na stanie wszystko fajnie a potem mają kupującego daleko w d... bo nie ma i niewiadomo kiedy będzie.
W moim przypadku 13 Pro Max Górski Błękit 256GB. Dzisiaj rano paczka była już w centrum sortowania w Łodzi więc myślę że rzeczywiście do wtorku powinien przyjsć.
Ja też co kilka godzin dostaję nadal maile że produkt jest dostępny, ale nawet po natychmiastowym kliknięciu w odnośnik telefonów już nie ma. Wczoraj widziałem, przez dość długi czas były dostępne w ME Pro Maxy Złoty i Niebieski w wersjach 512 GB z dostawą do 7 dni.
Ja przez te półtora tygodnia dwa razy dzwoniłem do ME i dwa razy usłyszałem że pozostaje czekać. Koniec końców wydaję mi się, że te 1,5/2 tygodnie to i tak w miarę dobry termin w porównaniu z trzema/czterema ze strony Apple.
#596
Napisano 06 listopada 2021 - 17:24
#597
Napisano 06 listopada 2021 - 19:10
To jest wątek zawierający 24 strony 'doświadczeń' ludzi zamawiających ten telefon. Przeczytaj może, zanim zapytasz.
- 5b46927ee6 lubi to
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#598
Napisano 06 listopada 2021 - 19:48
Ja zamówiłem na Apple.pl prawie miesiąc temu 13 pro Max górski błękit 256 GB, termin mam na 10-17.11 wczoraj kasa zeszła z konta, jak myślicie będzie 10.11? Jakie macie doświadczenia.
No cóż, moje doświadczenie jest takie, ze telefon przychodzi w pierwszym oznaczonym w widełkach terminie. Jednak ostatnio, prawdopodbnie z uwagi na problemy z dostawami na całym świecie, niekoniecznie jest tak właśnie. W każdym razie dostawa mieści się w podanym przez Apple przedziale czasu.
Użytkownik sheepysheep edytował ten post 06 listopada 2021 - 19:48
#599
Napisano 07 listopada 2021 - 14:57
Użytkownik Kopara5 edytował ten post 07 listopada 2021 - 15:28
#600
Napisano 07 listopada 2021 - 15:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych