Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPhone 13/13 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
666 odpowiedzi w tym temacie

#576 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 28 października 2021 - 07:32

Apple już skraca terminy dostaw :) z 4-5 tyg robi się 3-4

Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#577 Jash

Jash
  • 234 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 28 października 2021 - 08:42

Ja tam żadnej zmiany na stronie nie widzę.


iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#578 tomczii

tomczii
  • 901 postów

Napisano 28 października 2021 - 08:52

Było 4-5 tygodni a jest 3-4 :)

Iphone 15 pro max , AW ultra 49mm


#579 mattkally

mattkally
  • 563 postów
  • SkądZambrów

Napisano 28 października 2021 - 10:16

Czyli do świąt każdy kupi wymarzoną zabawkę

#580 Jash

Jash
  • 234 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 28 października 2021 - 10:32

Było 4-5 tygodni a jest 3-4 :)


W zeszłym tygodniu pokazywało mi dostawę na trzeci tydzień listopada, dziś pokazuje ostatni tydzień.

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#581 Wiktor_11

Wiktor_11
  • 4 postów

Napisano 28 października 2021 - 20:37

Ja zamówiłem swojego Pro Maxa po długich polowaniach wczoraj o 15 na stronie Media Expert z dostawą na piątek (na stronie było napisane "do domu jutro"). Wieczorem dostałem telefon, że przepraszają, ale dostawa nie może być zrealizowana w piątek i realny termin dostawy to środa/czwartek w przyszłym tygodniu. Stwierdziłem, że to i tak dobry termin w porównaniu z 4/5 tygodniami. Dzisiaj natomiast dostałem telefon, z zapytaniem czy pozostaję przy zamówieniu i czekam, czy rezygnuję, ponieważ nie są w stanie określić terminu dostawy. Pan, który do mnie dzwonił powiedział, że nie jest w stanie powiedzieć czy będzie to za tydzień, dwa, czy może za pięć ¯\_(ツ)_/¯.

Po co więc na stronie piszą, że dostawa już jutro?? Ehh  :angry:



#582 dvesi

dvesi
  • 2 postów

Napisano 28 października 2021 - 22:24

U mnie to samo, był rzut 13 pro w Media expert zamówiłem wczoraj, telefon miał dotrzeć w piątek i nagle dziś wiadomość że nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Widzę w takim razie, że nie odosobniony przypadek, niby są człowiek zadowolony że polował i zdążył zamówić a się okazuje że jednak maja może 5 a sprzedają 50 a później przepraszamy bo brak na stanie magazynowym. Były i zniknęły ehh.

#583 Whistler_QD

Whistler_QD
  • 48 postów

Napisano 28 października 2021 - 22:35

Widać taki standard. W Euro było to samo. Niemniej w ogólnym rozrachunku wyszło i tak 2x szybciej niż podawali na Apple.pl.

#584 leonk1974

leonk1974
  • 117 postów
  • SkądLubuskie

Napisano 29 października 2021 - 14:13

Mi MediaExpert za 2 tygodnie opóźnienia w dostawie przyznał dziś kod rabatowy 100 zł

#585 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 02 listopada 2021 - 12:28

Może wkrótce wszystko przyśpieszy. Apple ponoć zmniejszyło produkcję ipadów, by zwiększyć dostawy dla iphone’a 13.

#586 Jash

Jash
  • 234 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 03 listopada 2021 - 11:55

Dzwoniłem dziś do Apple, bo za 4 dni upływa mi przedłużony termin zwrotu skórzanego etui do 13 Pro, żeby je właśnie zwrócić. Termin dostawy telefonu mam 4-12 listopada. Pan na infolinii mówi, żeby nie zwracał, bo na pewno dostanę w tym terminie, telefony są na magazynach tylko jest tyle wysyłek, że się nie wyrabiają, ale przesunięć terminów ze strony nie przywidują.


iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#587 flesiek

flesiek
  • 13 postów

Napisano 03 listopada 2021 - 12:50

Zdecydowałem się na powrót do iOS po tylu latach (ostatni raz 5ka;) a tu takie cyrki ;)

Na stronie Apple pokazuję, że dostawa kupując teraz  29 Lis - 6 Gru  :huh: 



#588 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 03 listopada 2021 - 15:40

Dzwoniłem dziś do Apple, bo za 4 dni upływa mi przedłużony termin zwrotu skórzanego etui do 13 Pro, żeby je właśnie zwrócić. Termin dostawy telefonu mam 4-12 listopada. Pan na infolinii mówi, żeby nie zwracał, bo na pewno dostanę w tym terminie, telefony są na magazynach tylko jest tyle wysyłek, że się nie wyrabiają, ale przesunięć terminów ze strony nie przywidują.


Mój kolega z kolei dowiedział się od Apple, że na magazynach nic im nie zalega. Dostają ściśle określoną ilość trzymastek pro, które zaraz są rozsyłane zgodnie z harmonogramem. Dlatego żadnych przyśpieszeń nie robią, bo nie mają takiej możliwości.

#589 Yary

Yary
  • 75 postów

Napisano 03 listopada 2021 - 16:02

Dziś zaszedłem okazyjnie do MediaMarkt. Ku mojemu zdziwieniu mieli 13 pro max w kolorze srebrnym. Bateria wydaje się trzymać jak szalona. Ekran piękny, ale czy widzę różnicę 120? No nie rzuciła mi się w oczy. Dopiero jak ograniczyłem do 60, zobaczyłem że jest gorzej. Więc te 120 robią robotę i u mnie, ale efekt wow dopiero w bezpośrednim porównaniu się mi pojawił.

#590 Jash

Jash
  • 234 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 04 listopada 2021 - 14:52

Mój kolega z kolei dowiedział się od Apple, że na magazynach nic im nie zalega. Dostają ściśle określoną ilość trzymastek pro, które zaraz są rozsyłane zgodnie z harmonogramem. Dlatego żadnych przyśpieszeń nie robią, bo nie mają takiej możliwości.

Tylko ja nie piszę o żadnych przyspieszeniach, a o tym, że wysyłają zgodnie z tym co klienci mają napisane w zamówieniu i na ten moment nie przewidują opóźnień.

Ja wczoraj awaryjnie zamówiłem Samsunga Galaxy S21 Ultra, co by nie zostać bez telefonu gdyby miało być coraz gorzej. Czekam to 14.11 a potem anuluję zamówienie.


iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#591 Jash

Jash
  • 234 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 05 listopada 2021 - 07:50

13 Pro - wczoraj wieczorem kasa zeszła z konta i wysyłka poszła. Dostawa w poniedziałek, więc jest w przewidywanym terminie :)


iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#592 mattkally

mattkally
  • 563 postów
  • SkądZambrów

Napisano 05 listopada 2021 - 17:13

Zamówiłem wczoraj jeszcze jedną sztukę 13 Pro Max w ME i dzisiaj jest już gotowy do wysyłki.

#593 Wiktor_11

Wiktor_11
  • 4 postów

Napisano 05 listopada 2021 - 19:22

Ja zamawiałem w Media Expert 27 października i dzisiaj dostałem na maila fakturę oraz wiadomość, że zamówienie jest spakowane i oczekuje na wysyłkę. Mam nadzieję, że w poniedziałek/wtorek będzie już u mnie  :)



#594 dvesi

dvesi
  • 2 postów

Napisano 05 listopada 2021 - 20:35

Ja zamawiałem w Media Expert 27 października i dzisiaj dostałem na maila fakturę oraz wiadomość, że zamówienie jest spakowane i oczekuje na wysyłkę. Mam nadzieję, że w poniedziałek/wtorek będzie już u mnie  :)

Można wiedzieć jaka wersja kolorystyczna i ile gb? Ja to samo 27 Października ale u mnie ciemno i cicho i światła nie widać. Co ciekawe nawet po zakupie zostawiłem swojego emaila aby mnie powiadamiał o tym czy mają go na stanie (mój przypadek srebrny) i o dziwo wczoraj około 20.00 "Z przyjemnością informujemy, że produkt Smartfon APPLE iPhone 13 Pro 128GB 5G 6.1" 120Hz Srebrny MLVA3PM/A jest już dostępny w naszym sklepie" I teraz co to znaczy,że ktoś kliknie kupi i ma w następny dzień roboczy a ktoś kto zamówił ponad tydzien temu nadal czeka? Jednoznacznie z informacji wynika że są dostępne oraz w jakimś przedziale czasowym na tej stronie jednak da się ten telefon zakupić. Możliwe też, że puszczają w obrót historyjkę że jest a nie ma i poźniej do każdego ta sama gadka że przepraszamy itd. jak by nie było jedna i druga z tych praktyk jest zła i niestosowna. Już nie samo czekanie denerwuje bo i wiadomo że w Apple store są długie czasy oczekiwania, tylko sama ta praktyka że mają na stanie wszystko fajnie a potem mają kupującego daleko w d... bo nie ma i niewiadomo kiedy będzie.



#595 Wiktor_11

Wiktor_11
  • 4 postów

Napisano 06 listopada 2021 - 11:04

Można wiedzieć jaka wersja kolorystyczna i ile gb? Ja to samo 27 Października ale u mnie ciemno i cicho i światła nie widać. Co ciekawe nawet po zakupie zostawiłem swojego emaila aby mnie powiadamiał o tym czy mają go na stanie (mój przypadek srebrny) i o dziwo wczoraj około 20.00 "Z przyjemnością informujemy, że produkt Smartfon APPLE iPhone 13 Pro 128GB 5G 6.1" 120Hz Srebrny MLVA3PM/A jest już dostępny w naszym sklepie" I teraz co to znaczy,że ktoś kliknie kupi i ma w następny dzień roboczy a ktoś kto zamówił ponad tydzien temu nadal czeka? Jednoznacznie z informacji wynika że są dostępne oraz w jakimś przedziale czasowym na tej stronie jednak da się ten telefon zakupić. Możliwe też, że puszczają w obrót historyjkę że jest a nie ma i poźniej do każdego ta sama gadka że przepraszamy itd. jak by nie było jedna i druga z tych praktyk jest zła i niestosowna. Już nie samo czekanie denerwuje bo i wiadomo że w Apple store są długie czasy oczekiwania, tylko sama ta praktyka że mają na stanie wszystko fajnie a potem mają kupującego daleko w d... bo nie ma i niewiadomo kiedy będzie.

W moim przypadku 13 Pro Max Górski Błękit 256GB. Dzisiaj rano paczka była już w centrum sortowania w Łodzi więc myślę że rzeczywiście do wtorku powinien przyjsć.

Ja też co kilka godzin dostaję nadal maile że produkt jest dostępny, ale nawet po natychmiastowym kliknięciu w odnośnik telefonów już nie ma. Wczoraj widziałem, przez dość długi czas były dostępne w ME Pro Maxy Złoty i Niebieski w wersjach 512 GB z dostawą do 7 dni.

Ja przez te półtora tygodnia dwa razy dzwoniłem do ME i dwa razy usłyszałem że pozostaje czekać. Koniec końców wydaję mi się, że te 1,5/2 tygodnie to i tak w miarę dobry termin w porównaniu z trzema/czterema ze strony Apple.



#596 Kopara5

Kopara5
  • 90 postów

Napisano 06 listopada 2021 - 17:24

Ja zamówiłem na Apple.pl prawie miesiąc temu 13 pro Max górski błękit 256 GB, termin mam na 10-17.11 wczoraj kasa zeszła z konta, jak myślicie będzie 10.11? Jakie macie doświadczenia.

#597 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 listopada 2021 - 19:10

To jest wątek zawierający 24 strony 'doświadczeń' ludzi zamawiających ten telefon. Przeczytaj może, zanim zapytasz.


  • 5b46927ee6 lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#598 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 06 listopada 2021 - 19:48

Ja zamówiłem na Apple.pl prawie miesiąc temu 13 pro Max górski błękit 256 GB, termin mam na 10-17.11 wczoraj kasa zeszła z konta, jak myślicie będzie 10.11? Jakie macie doświadczenia.


No cóż, moje doświadczenie jest takie, ze telefon przychodzi w pierwszym oznaczonym w widełkach terminie. Jednak ostatnio, prawdopodbnie z uwagi na problemy z dostawami na całym świecie, niekoniecznie jest tak właśnie. W każdym razie dostawa mieści się w podanym przez Apple przedziale czasu.

Użytkownik sheepysheep edytował ten post 06 listopada 2021 - 19:48


#599 Kopara5

Kopara5
  • 90 postów

Napisano 07 listopada 2021 - 14:57

Właśnie dostałem info że przesyłka wysłana, będzie we wtorek.

Użytkownik Kopara5 edytował ten post 07 listopada 2021 - 15:28


#600 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 279 postów

Napisano 07 listopada 2021 - 15:14

Czyli szybciej niż teoretycznie powinno :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych