Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Synchronizacja kalendarza Outlook z kalendarzem iPhone.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 08 czerwca 2021 - 10:07

Jak zsynchronizować te kalendarze?
Chciałbym mieć wszystkie dane na kalendarzu iPhone bo w tej chwili mam część tam a na inne konto muszę wejść w Outlook.

iPhone 11


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 czerwca 2021 - 10:10

Normalnie, dodać konto w ustawieniach. Tak samo jak wszystkie inne konta, jak icloud albo google.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 15 czerwca 2021 - 06:13

Niestety ten prosty sposób nie działa. Dodałem konto w kalendarzach w ustawieniach ale synchronizacji nie ma. W aplikacji Outlook kalendarza działa. Dodam, że moja organizacja stosuje zabezpieczenia dwuetapowe.

iPhone 11


#4 Geble

Geble

  • 1 178 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 17 czerwca 2021 - 12:21

Jest taka appka "Portal firmy". Zainstaluj, zaloguj się danymi firmowymi i wtedy spróbuj dodać kalendarz. U mnie wszystko zaczęło wtedy śmigać, bo też mamy dostęp do danych dopiero po uwierzytelnieniu. 


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#5 omega33

omega33
  • 17 postów

Napisano 21 czerwca 2021 - 11:13

Hej,

 

Opisze krok po kroku jak ja robiłem i śmiga. Konto mam prywatne ale 2 etapowa weryfikacja. 

Ustawienia\kalendarz\konta\dodaj konto\outlook.com  i dalej konfigurujesz

Po dodaniu konta w Ustawienia\kalendarz\konta klikasz w nazwę konta (outlook) zaznaczasz co i jak często synchronizować. 

 

W zakładce Ustawienia\kalendarz\ kliknij w "kalendarz domyślny" i ustaw Outlook kalendarz.

 

W samej aplikacji kalendarz, dla pewności, na dole kliknij w "kalendarze" i sprawdź czy masz odhaczone 'ptaszki' przy zakładce dotyczącej Outlook. 

 

Jeżeli nadal będziesz mieć problem to musiałbyś się skontaktować z informatykiem, z firmy, być może mają jakieś dodatkowe zabezpieczenia. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych