
Dziwne powiadomienia na Iphonie 11.
#1
Posted 11 May 2021 - 20:47
#2
Posted 12 May 2021 - 11:23
Witam, jako , że jestem użytkownikiem Apple dopiero od miesiąca nie wszystko jeszcze ogarniam. I w związku z tym mam pytanie. Zdarza mi się, że telefon wydaje dźwięk powiadomienia ( nie jest to sygnał sms, połączenia, ani żaden sygnał jaki mam ustawiony na powiadomienia) i żadnego powiadomienia nie ma. Sprawdziłem wszelkie aplikacje, całe ustawienia i wszystko jest w porządku. Nie mam pojęcia skąd ten dzwonek, tym bardziej, że ja takiego nigdzie nie ustawiałem. Z góry dziękuję za pomoc.
wejdź w ustawienia/powiadomienia i zobacz tam jakie aplikacje mają włączone powiadomienia, włącz/wyłącz co chcesz i wydedukujesz co to.
#3
Posted 12 May 2021 - 12:02
#4
Posted 12 May 2021 - 18:07
Przywróć system na czysto bez żadnych kopii zapasowych i pewnie problem zniknie. Trochę ustawiania Cię będzie czekało po tym, ale cóż.
iPhone 15 Pro
#5
Posted 12 May 2021 - 21:00

#6
Posted 13 May 2021 - 10:22
Nie, to nie jest 'błąd systemu'. Coś naklikałeś. Co? Nie wiemy, to Twój telefon, a tylko piszesz 'wszystko wygląda dobrze' bez żadnej informacji, co to jest 'wszystko', gdzie i jak to sprawdzasz.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#7
Posted 13 May 2021 - 10:30
#8
Posted 13 May 2021 - 10:40
Tutaj musieliby się wypowiedzieć nieco mądrzejsi, ale moim zdaniem fakt, że aplikacja ma uprawnienia do wysyłania powiadomień dźwiękowych i wizualnych nie oznacza, że zawsze będzie z nich korzystała. Dźwięk powiadomienia Facebookowego Messengera (którego tak prywatnie szczerze nienawidzę) jest częścią aplikacji, nie systemu. I skłaniałbym się ku temu, że to jest jakiś błąd aplikacji (któryś z programistów coś źle zaznaczył i pobranie jakichś danych w tle powoduje jego nieprawidłowe wyzwolenie bez powiadomienia w formie wizualnej. Taka jest przynajmniej moja teoria.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#9
Posted 13 May 2021 - 11:24
#10
Posted 13 May 2021 - 11:31
#11
Posted 13 May 2021 - 19:55
Tylko jak w takim razie wytłumaczyć fakt , że na Androidzie było dobrze , a na IOS jednak jest taka sytuacja ?
Takie sytuacje jak najbardziej mogą mieć miejsce. Wystarczy, że jakaś funkcjonalność (niby ta sama) jest zaimplementowana w różny sposób na różne systemy, bo przykładowo pisały ją różne osoby. Działanie samych aplikacji na iOS i Androidzie pod maską też się mocno od siebie różni. Zresztą, nawet na tym samym systemie ta sama aplikacja może działać w różny sposób u różnych osób (nawet teoretycznie z tym samym modelem telefonu) . Testy oprogramowania niestety nie wykazują wszystkiego - znam temat trochę "od kuchni", gdyż pracuję jako programista i choćbyś nie wiem, ile testował, nie wykażesz wszystkiego. To jest zwyczajnie niemożliwe, nie przy tej ilości urządzeń i konfiguracji, jaką mamy obecnie.
Tutaj musieliby się wypowiedzieć nieco mądrzejsi, ale moim zdaniem fakt, że aplikacja ma uprawnienia do wysyłania powiadomień dźwiękowych i wizualnych nie oznacza, że zawsze będzie z nich korzystała. Dźwięk powiadomienia Facebookowego Messengera (którego tak prywatnie szczerze nienawidzę) jest częścią aplikacji, nie systemu. I skłaniałbym się ku temu, że to jest jakiś błąd aplikacji (któryś z programistów coś źle zaznaczył i pobranie jakichś danych w tle powoduje jego nieprawidłowe wyzwolenie bez powiadomienia w formie wizualnej. Taka jest przynajmniej moja teoria.
Dokładnie - to, że apka ma uprawnienia, nie oznacza, że z nich zawsze korzysta. Moim zdaniem jest to albo błąd aplikacji, albo po prostu coś się skrzaczyło na urządzeniu u autora tematu.
Zamiast od razu przywracać cały telefon, sugeruję - o ile to nie zostało jeszcze zrobione - odinstalować aplikację (bez zachowywania danych) i zainstalować ponownie. Może jeszcze zrestartować telefon. Może to wydawać się śmieszne, ale w wielu sytuacjach pomagało na różne dziwne błędy .
Edited by Zireael, 13 May 2021 - 19:56.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#12
Posted 13 May 2021 - 22:36
Takie sytuacje jak najbardziej mogą mieć miejsce. Wystarczy, że jakaś funkcjonalność (niby ta sama) jest zaimplementowana w różny sposób na różne systemy, bo przykładowo pisały ją różne osoby. Działanie samych aplikacji na iOS i Androidzie pod maską też się mocno od siebie różni. Zresztą, nawet na tym samym systemie ta sama aplikacja może działać w różny sposób u różnych osób (nawet teoretycznie z tym samym modelem telefonu)
. Testy oprogramowania niestety nie wykazują wszystkiego - znam temat trochę "od kuchni", gdyż pracuję jako programista i choćbyś nie wiem, ile testował, nie wykażesz wszystkiego. To jest zwyczajnie niemożliwe, nie przy tej ilości urządzeń i konfiguracji, jaką mamy obecnie.
Dokładnie - to, że apka ma uprawnienia, nie oznacza, że z nich zawsze korzysta. Moim zdaniem jest to albo błąd aplikacji, albo po prostu coś się skrzaczyło na urządzeniu u autora tematu.
Zamiast od razu przywracać cały telefon, sugeruję - o ile to nie zostało jeszcze zrobione - odinstalować aplikację (bez zachowywania danych) i zainstalować ponownie. Może jeszcze zrestartować telefon. Może to wydawać się śmieszne, ale w wielu sytuacjach pomagało na różne dziwne błędy.
Wielkie dzięki Tobie oraz innym forumowiczom za pomoc. Twoja opinia bardzo wiele mi rozjaśniła. Od lat korzystałem tylko z Androida i nigdy nie myślałem nad takimi kwestiami jakie poruszyłeś odnośnie aplikacji. Na razie wszystko jeszcze obserwuje, drobne kroki już podjąłem i zobaczymy. Może faktycznie wystarczą drobne zabiegi. Jeszcze raz dzięki za pomoc

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users