Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Oczekiwanie CORTLAND do 5 tygodni MBP M!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mazkar

mazkar
  • 1 postów

Napisano 14 grudnia 2020 - 13:51

 
Siema. 
Chcę się z wami podzielić pewną sprawą dot. absurdem serwowanym przez Cortland. Otóż 11.11.2020 w dniu premiery zamówiłem MBP M1 z rozbudowanymi do 16gb ramami. Czas oczekiwania, który widnieje na oficjalnej stronie cortland.pl to ofc od 3-5 tygodni - i spoko. Od złożenia zamówienia i opłacenia z góry postanowiłem, iż zamieniam się w cierpliwość i enjoy my life. I tak sobie czekam i czekam. 
 
Za 2 dni mija kalendarzowe 5 tygodni a laptop? Hmm.. No właśnie. Zadzwoniłem 1 raz na infolinie cortland, oczywiście nie obeszło się bez czekania 50 minut w kolejce, ale nevermind, bo mam co robić. Odbiera zmęczony życiem korpo pan i już podejrzewałem, że nie dowiem się rzetelnych informacji, bo po prostu będzie próbował albo mnie spławić albo powiedzieć byle co, żeby zejść na przerwę. I jakby nie patrzeć, tak było. Zapytałem się kulturalnie i grzecznie: 
- Bardzo pana przepraszam, czy mógłbym dowiedzieć się, co się dzieje z moim laptopem? Za 2 dni mija 5 tygodni a ja nic kompletnie nie wiem o zamówieniu? Powiem panu bardzo szczerzę, że potrzebuje tego laptopa na studia, a lada dzień oddaje 3 projekty zaliczające. I na ten moment nie mogę tego zrobić, bo nie mam laptopa. 
- Aaa wie pan, dzisiaj dostaliśmy rano wiadomości, że jednak zamówienia z rozbudowanymi ramami będą realizowane do 8 tygodni, ze względu na covid. W ostatni czwartek przyjechały do nas laptopy, jednakże chyba nie było pana konfiguracji. 
 
Zatkało mnie. Tak sobie myślę "Co do... Przecież zamówiłem w dniu premiery, to dlaczego nie ma w magazynie mojego? Tym bardziej, że czekam 5 tydzień??". Jako, że ja nie jestem podłym człowiekiem, a wręcz emanuje empatią, kulturką i wyrozumiałością (jak na studenta psychologii przystało) oznajmiłem mu, że rozumiem. Powiedziałem, że nie ma pan na to wpływu i się rozłączyłem. Tylko z tyłu głowy mam świadomość, że x-kom potrafił mi wysłać zamówienie z dnia na dzień i jakby..Hmm..
 
Postanowiłem, że będę walczył o swoje. Ponownie wykręciłem numer i czekałem bite 50 minut. Z lekką dozą poirytowania postanowiłem, że ewentualnie komuś następnemu na słuchawce zepsuje humor, bo mam prawo wiedzieć, co się dzieje z moim zamówieniem. 
 
Po owym czasie odbiera Pan (ten sam xD) i grzecznie pytam:
 
- Dzień dobry. Czy mógłbym wiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem? Ponieważ nie wydaje mi się, że zostanie wysłane w przeciągu 2 dni?
- A wie pan, robimy co w naszej mocy, żeby dostarczyć zamówienia przed świętami. Zawsze jak są rozbudowane ramy to czeka się do 6 tygodnii, nawet jak są laptopy z intelem, to też każdy czeka 6 tygodni. 
- Chwila moment, ale na stronie widnieje do 5 tygodni.
- Jakiej stronie? 
- Państwa oficjalnej. 
- Wie pan, ja pana w pełni rozumiem, że musi pan czekać. Laptop jest zamówiony i my również czekamy. 
 
Po chwili powiedziałem, że poczekam do legitnych 5 tygodnii oczekiwania, a jeżeli nei dostane laptopa to wtedy zadzwonei ponownie a tym czasem nie będę psuł humoru. A mógłbym, bo potrafię. Problem w tym, że DLACZEGO CORTLAND NIE MOŻE MNIE ZAWIADOMIĆ, ŻE WYSTĘPUJą JAKIEŚ "PROBLEMY" Z ZAMÓWIENIEM? Dlaczego gość sprzedaje mi 2 różne bajki w przeciągu 2 godzin? Sprawa miałaby się całkowicie inaczej w chwili, gdy zamawiałbym laptopa. Na zasadzie "Proszę pana, na naszej stronie widnieje czas do 5 tyogdni, ale z góry uprzedzamy, że znacząco czas może się wydłużyć" - I WTEDY OKEJ, CZEKAM. W takim przypadku, gdybym nie miał ledwo zipiącego windowsa, na studiach byłbym w czarnej D. 
 
Guys, powiedźcie mi proszę jak wyglądały wasze zamówienia z rozbudowanymi ramami? 
 
Pozdro. 
 


#2 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 14 grudnia 2020 - 16:37

Nie informują Cię o problemach z zamówieniem, bo nie minęło 5 tygodni. Minie 5 tygodni, to może dostaniesz maila, że zamówienie zostało opóźnione. Przecież nikt tam nie ma wpływu na termin dostawy. Musisz dzwonić na produkcję. Mamy czas jaki mamy i nikt nie jest w stanie przewidzieć dokładnie kiedy zamówienie dojedzie.

Więcej wyrozumiałości i cierpliwości.


Użytkownik dobrakawa edytował ten post 14 grudnia 2020 - 16:38

Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#3 soczekpl

soczekpl
  • 3 182 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 14 grudnia 2020 - 16:56

Nie lepiej było zamówić na stronie Apple? Pewnie już byś miał.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 grudnia 2020 - 00:42

Autor poprosił o usunięcie tego wątku (he he, pewnie po prostu dostał powiadomienie o przesyłce).
Nie zrobię tego, niech zostanie dla potomnych - my się raczej i tak nie dowiemy, jak się sprawa zakończy(ła). Zamknę tylko.


  • makemymind lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych