Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Oczekiwanie CORTLAND do 5 tygodni MBP M!


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 mazkar

mazkar
  • 1 posts

Posted 14 December 2020 - 13:51

 
Siema. 
Chcę się z wami podzielić pewną sprawą dot. absurdem serwowanym przez Cortland. Otóż 11.11.2020 w dniu premiery zamówiłem MBP M1 z rozbudowanymi do 16gb ramami. Czas oczekiwania, który widnieje na oficjalnej stronie cortland.pl to ofc od 3-5 tygodni - i spoko. Od złożenia zamówienia i opłacenia z góry postanowiłem, iż zamieniam się w cierpliwość i enjoy my life. I tak sobie czekam i czekam. 
 
Za 2 dni mija kalendarzowe 5 tygodni a laptop? Hmm.. No właśnie. Zadzwoniłem 1 raz na infolinie cortland, oczywiście nie obeszło się bez czekania 50 minut w kolejce, ale nevermind, bo mam co robić. Odbiera zmęczony życiem korpo pan i już podejrzewałem, że nie dowiem się rzetelnych informacji, bo po prostu będzie próbował albo mnie spławić albo powiedzieć byle co, żeby zejść na przerwę. I jakby nie patrzeć, tak było. Zapytałem się kulturalnie i grzecznie: 
- Bardzo pana przepraszam, czy mógłbym dowiedzieć się, co się dzieje z moim laptopem? Za 2 dni mija 5 tygodni a ja nic kompletnie nie wiem o zamówieniu? Powiem panu bardzo szczerzę, że potrzebuje tego laptopa na studia, a lada dzień oddaje 3 projekty zaliczające. I na ten moment nie mogę tego zrobić, bo nie mam laptopa. 
- Aaa wie pan, dzisiaj dostaliśmy rano wiadomości, że jednak zamówienia z rozbudowanymi ramami będą realizowane do 8 tygodni, ze względu na covid. W ostatni czwartek przyjechały do nas laptopy, jednakże chyba nie było pana konfiguracji. 
 
Zatkało mnie. Tak sobie myślę "Co do... Przecież zamówiłem w dniu premiery, to dlaczego nie ma w magazynie mojego? Tym bardziej, że czekam 5 tydzień??". Jako, że ja nie jestem podłym człowiekiem, a wręcz emanuje empatią, kulturką i wyrozumiałością (jak na studenta psychologii przystało) oznajmiłem mu, że rozumiem. Powiedziałem, że nie ma pan na to wpływu i się rozłączyłem. Tylko z tyłu głowy mam świadomość, że x-kom potrafił mi wysłać zamówienie z dnia na dzień i jakby..Hmm..
 
Postanowiłem, że będę walczył o swoje. Ponownie wykręciłem numer i czekałem bite 50 minut. Z lekką dozą poirytowania postanowiłem, że ewentualnie komuś następnemu na słuchawce zepsuje humor, bo mam prawo wiedzieć, co się dzieje z moim zamówieniem. 
 
Po owym czasie odbiera Pan (ten sam xD) i grzecznie pytam:
 
- Dzień dobry. Czy mógłbym wiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem? Ponieważ nie wydaje mi się, że zostanie wysłane w przeciągu 2 dni?
- A wie pan, robimy co w naszej mocy, żeby dostarczyć zamówienia przed świętami. Zawsze jak są rozbudowane ramy to czeka się do 6 tygodnii, nawet jak są laptopy z intelem, to też każdy czeka 6 tygodni. 
- Chwila moment, ale na stronie widnieje do 5 tygodni.
- Jakiej stronie? 
- Państwa oficjalnej. 
- Wie pan, ja pana w pełni rozumiem, że musi pan czekać. Laptop jest zamówiony i my również czekamy. 
 
Po chwili powiedziałem, że poczekam do legitnych 5 tygodnii oczekiwania, a jeżeli nei dostane laptopa to wtedy zadzwonei ponownie a tym czasem nie będę psuł humoru. A mógłbym, bo potrafię. Problem w tym, że DLACZEGO CORTLAND NIE MOŻE MNIE ZAWIADOMIĆ, ŻE WYSTĘPUJą JAKIEŚ "PROBLEMY" Z ZAMÓWIENIEM? Dlaczego gość sprzedaje mi 2 różne bajki w przeciągu 2 godzin? Sprawa miałaby się całkowicie inaczej w chwili, gdy zamawiałbym laptopa. Na zasadzie "Proszę pana, na naszej stronie widnieje czas do 5 tyogdni, ale z góry uprzedzamy, że znacząco czas może się wydłużyć" - I WTEDY OKEJ, CZEKAM. W takim przypadku, gdybym nie miał ledwo zipiącego windowsa, na studiach byłbym w czarnej D. 
 
Guys, powiedźcie mi proszę jak wyglądały wasze zamówienia z rozbudowanymi ramami? 
 
Pozdro. 
 


#2 dobrakawa

dobrakawa
  • 838 posts

Posted 14 December 2020 - 16:37

Nie informują Cię o problemach z zamówieniem, bo nie minęło 5 tygodni. Minie 5 tygodni, to może dostaniesz maila, że zamówienie zostało opóźnione. Przecież nikt tam nie ma wpływu na termin dostawy. Musisz dzwonić na produkcję. Mamy czas jaki mamy i nikt nie jest w stanie przewidzieć dokładnie kiedy zamówienie dojedzie.

Więcej wyrozumiałości i cierpliwości.


Edited by dobrakawa, 14 December 2020 - 16:38.

Pro 2012, 14 Pro


#3 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 14 December 2020 - 16:56

Nie lepiej było zamówić na stronie Apple? Pewnie już byś miał.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24339 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 15 December 2020 - 00:42

Autor poprosił o usunięcie tego wątku (he he, pewnie po prostu dostał powiadomienie o przesyłce).
Nie zrobię tego, niech zostanie dla potomnych - my się raczej i tak nie dowiemy, jak się sprawa zakończy(ła). Zamknę tylko.


  • makemymind likes this

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users