Użytkownik Adrian Gajewski edytował ten post 01 listopada 2020 - 18:45

Rozładowana bateria w nowym Iphone
#26
Napisano 01 listopada 2020 - 18:44
#27
Napisano 01 listopada 2020 - 19:17
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#28
Napisano 01 listopada 2020 - 19:34
Użytkownik Regiss edytował ten post 01 listopada 2020 - 19:35
iPhone 15 Pro
#29
Napisano 01 listopada 2020 - 20:38
#30
Napisano 03 listopada 2020 - 15:21
#31
Napisano 03 listopada 2020 - 17:19
Po co nam to piszesz, tak właściwie? Opisz rezultat, a nie każdego maila, co nas to obchodzi?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#32
Napisano 04 listopada 2020 - 09:20
Hej,
w moim X bateria obecnie ma kondycje 83%. Zastanawiam sie nad wymianą. Cortland zyczy sobie 350 zł. Czy warto szukać alternatywy?
Czy wymiana w nie autoryzowanym serwisie niesie za sobą jakieś ryzyka w postaci błędów itp?
#33
Napisano 04 listopada 2020 - 09:42
Poszukaj i popytaj, bo to trochę zbyt drogo.
Ważne, żeby to był porządny serwis, bo Janusz w piwnicy wsadzi byle co i dopiero będzie problem.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#34
Napisano 04 listopada 2020 - 10:24
U nas wymiana baterii kosztuje 269 złotych i nawet przesyłki są za darmo i nie musisz się zastanawiać czy wszystko będzie w porządku.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#35
Napisano 09 listopada 2020 - 16:34
#36
Napisano 10 listopada 2020 - 20:56
#37
Napisano 10 listopada 2020 - 21:03
Czy to prawda, że na reklamację mają 14 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji?
Owszem, maja. Oddawałem kilka razy „ipka” na reklamacje i zawsze tak wyglądała procedura. Plus jest taki, że jeśli masz informacje o pobycie w serwisie zagranicznym to raczej dostaniesz nowy egzemplarz. Same plusiki

#38
Napisano 10 listopada 2020 - 21:12
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#39
Napisano 11 listopada 2020 - 10:47
Owszem, maja. Oddawałem kilka razy „ipka” na reklamacje i zawsze tak wyglądała procedura. Plus jest taki, że jeśli masz informacje o pobycie w serwisie zagranicznym to raczej dostaniesz nowy egzemplarz. Same plusiki
Pobyt w serwisie zagranicznym wcale nie równa się nowy egzemplarz. Mój XS w tym roku z takiego serwisu wrócił niewymieniony (i nienaprawiony ale to inna kwestia).
iPhone 7 32 GB Silver | Apple Watch Series 3 GPS Silver (42 mm)
#40
Napisano 11 listopada 2020 - 15:32
Czy nowy telefon należy najpierw 3-krotnie naładować do 100%, aby bateria się unormowała, jak miało to miejsce kiedyś? Jak zadbać o baterię na początku użytkowania, aby kondycja baterii była dobra ?
iPHONE XS
#41
Napisano 11 listopada 2020 - 15:35
- MasterM lubi to
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#42
Napisano 11 listopada 2020 - 15:37
Takie rzeczy robiło się dawno temu. Przede wszystkim nie rozładowywać telefonu do 0. Ja staram się podłączać jak spadnie na 20%. Poza tym można ładować kiedy się chce i ile się chce w sensie że wiesz że będziesz za pół godzinki wychodził z domu więc podłączasz sobie żeby podładować jeśli tego chcesz.
#43
Napisano 11 listopada 2020 - 16:08
To nie jest wątek o tym.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#44
Napisano 12 listopada 2020 - 16:44
"
W tym momencie dysponujemy informacją, iż urządzenie zostało wymienione na nowe, wolne od wad, jednakże nie posiadamy jeszcze numeru listu przewozowego od producenta. Urządzenie powinno zostać dostarczone do naszego serwisu w najbliższych dniach, skąd przekażemy je do wysyłki"
#45
Napisano 12 listopada 2020 - 16:54
Nie, nikogo poza Tobą to nie obchodzi. Dość.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych