Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rozładowana bateria w nowym Iphone


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
44 odpowiedzi w tym temacie

#26 Adrian Gajewski

Adrian Gajewski
  • 77 postów

Napisano 01 listopada 2020 - 18:44

Od piątku od południa status reklamacji to: w trakcie diagnozy. Jak myślicie? Ile to może potrwać? Oddawał ktoś z was telefon na reklamację? Ile trwa diagnoza?

Użytkownik Adrian Gajewski edytował ten post 01 listopada 2020 - 18:45


#27 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 01 listopada 2020 - 19:17

Nieśmiało przypomnę, ze w soboty i niedziele serwisy sa zamknięte.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#28 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 01 listopada 2020 - 19:34

Tym bardziej że dziś święto. Trochę cierpliwości. Jutro pewnie już coś będziesz wiedział.

Użytkownik Regiss edytował ten post 01 listopada 2020 - 19:35

iPhone 15 Pro


#29 Adrian Gajewski

Adrian Gajewski
  • 77 postów

Napisano 01 listopada 2020 - 20:38

Wiem, wiem... Chciałem tylko się dowiedzieć ile to może trwać czy mam się przygotować na p początek tygodnia czy bardziej na koniec, dlatego zapytalem jakie wy macie z tym doświadczenia

#30 Adrian Gajewski

Adrian Gajewski
  • 77 postów

Napisano 03 listopada 2020 - 15:21

Szanowny Kliencie, zlecenie zostalo przekazane do centrum naprawczego Apple.

#31 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 listopada 2020 - 17:19

Po co nam to piszesz, tak właściwie? Opisz rezultat, a nie każdego maila, co nas to obchodzi?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#32 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 04 listopada 2020 - 09:20

Hej,

 

w moim X bateria obecnie ma kondycje 83%. Zastanawiam sie nad wymianą. Cortland zyczy sobie 350 zł. Czy warto szukać alternatywy? 

Czy wymiana w nie autoryzowanym serwisie niesie za sobą jakieś ryzyka w postaci błędów itp?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#33 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 04 listopada 2020 - 09:42

Poszukaj i popytaj, bo to trochę zbyt drogo.

Ważne, żeby to był porządny serwis, bo Janusz w piwnicy wsadzi byle co i dopiero będzie problem.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#34 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 04 listopada 2020 - 10:24

U nas wymiana baterii kosztuje 269 złotych i nawet przesyłki są za darmo i nie musisz się zastanawiać czy wszystko będzie w porządku.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#35 Adrian Gajewski

Adrian Gajewski
  • 77 postów

Napisano 09 listopada 2020 - 16:34

Dzwoniłem na infolinię i Pan powiedział, że telefon jest w centrum serwisowym prawdopodobnie w Czechach. Miał ktoś z was podobną sytuację? Wiecie ile to może potrwać?

#36 Adrian Gajewski

Adrian Gajewski
  • 77 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 20:56

Czy to prawda, że na reklamację mają 14 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji?

#37 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 21:03

Czy to prawda, że na reklamację mają 14 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji?


Owszem, maja. Oddawałem kilka razy „ipka” na reklamacje i zawsze tak wyglądała procedura. Plus jest taki, że jeśli masz informacje o pobycie w serwisie zagranicznym to raczej dostaniesz nowy egzemplarz. Same plusiki :)

#38 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 10 listopada 2020 - 21:12

Maja 14 dni na rozpatrzenie, ale nie na naprawę.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#39 Agnes87

Agnes87
  • 13 postów
  • SkądMazowsze

Napisano 11 listopada 2020 - 10:47

Owszem, maja. Oddawałem kilka razy „ipka” na reklamacje i zawsze tak wyglądała procedura. Plus jest taki, że jeśli masz informacje o pobycie w serwisie zagranicznym to raczej dostaniesz nowy egzemplarz. Same plusiki :)


Pobyt w serwisie zagranicznym wcale nie równa się nowy egzemplarz. Mój XS w tym roku z takiego serwisu wrócił niewymieniony (i nienaprawiony ale to inna kwestia).

iPhone 7 32 GB Silver | Apple Watch Series 3 GPS Silver (42 mm)


#40 Michu1996

Michu1996
  • 47 postów
  • SkądSiestrzeń

Napisano 11 listopada 2020 - 15:32

Czy nowy telefon należy najpierw 3-krotnie naładować do 100%, aby bateria się unormowała, jak miało to miejsce kiedyś? Jak zadbać o baterię na początku użytkowania, aby kondycja baterii była dobra ?


iPHONE XS  :rolleyes: 


#41 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 11 listopada 2020 - 15:35

Należy używać. I nie słuchać bajek rodem z baterii niklowo-kadmowych?
  • MasterM lubi to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#42 krystek82

krystek82
  • 169 postów

Napisano 11 listopada 2020 - 15:37

Takie rzeczy robiło się dawno temu. Przede wszystkim nie rozładowywać telefonu do 0. Ja staram się podłączać jak spadnie na 20%. Poza tym można ładować kiedy się chce i ile się chce w sensie że wiesz że będziesz za pół godzinki wychodził z domu więc podłączasz sobie żeby podładować jeśli tego chcesz.



#43 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 listopada 2020 - 16:08

To nie jest wątek o tym.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#44 Adrian Gajewski

Adrian Gajewski
  • 77 postów

Napisano 12 listopada 2020 - 16:44

Gdyby kogoś interesował przebieg sprawy:
"
W tym momencie dysponujemy informacją, iż urządzenie zostało wymienione na nowe, wolne od wad, jednakże nie posiadamy jeszcze numeru listu przewozowego od producenta. Urządzenie powinno zostać dostarczone do naszego serwisu w najbliższych dniach, skąd przekażemy je do wysyłki"

#45 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 listopada 2020 - 16:54

Nie, nikogo poza Tobą to nie obchodzi. Dość.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych