czy bateria w nowym fabrycznie telefonie powinna być rozładowana?

Rozładowana bateria w nowym Iphone
#1
Napisano 28 października 2020 - 13:15
#2
Napisano 28 października 2020 - 13:34
Nie wydaje mi się. Powinna mieć ok 40-50%, chociaż odbierając wczoraj nowego AW SE miał prawie 80% baterii.
#3
Napisano 28 października 2020 - 13:41
Mi się nigdy nie zdarzyło, żeby kupiony iP był całkowicie rozładowany. Może Twój długo leżał w magazynie jakimś?
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#4
Napisano 28 października 2020 - 13:44
Mi się nigdy nie zdarzyło, żeby kupiony iP był całkowicie rozładowany. Może Twój długo leżał w magazynie jakimś?
pewnie tak, ale czy to jest akceptowalne?
#5
Napisano 28 października 2020 - 13:48
No a czego tu 'nie akceptować'? Naładuj i tyle.
- 5b46927ee6 i makemymind lubią to
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#6
Napisano 28 października 2020 - 14:01
No a czego tu 'nie akceptować'? Naładuj i tyle.
Może tego, że bateria w nieużywanym telefonie nie powinna być rozładowana do 0, bo ma to wpływ na kondycję baterii
#7
Napisano 28 października 2020 - 14:16
Miałem tak w 6S, 0, przez kilka ładowań kiepsko, ale poprawiło się i do dziś 4,5 roku ta sama bateria, naładuj i obserwuj.
- Adrian Gajewski lubi to
#8
Napisano 28 października 2020 - 14:19
Może tego, że bateria w nieużywanym telefonie nie powinna być rozładowana do 0, bo ma to wpływ na kondycję baterii
Nie.
Mówię wam. Im dłużej czytam posty na tym forum, tym bardziej jestem przekonany, że klienci Apple to jedna z najbardziej roszczeniowych grup.
Wsadź go do ładowarki, a jak Ci się nie podoba, to idź wymień na nowy i powiedz, że dostałeś rozładowany w pudełku i zniszczyli Ci baterię rozładowując do 0...
Użytkownik dobrakawa edytował ten post 28 października 2020 - 14:20
- 5b46927ee6 lubi to
Pro 2012, 14 Pro
#9
Napisano 28 października 2020 - 14:50
Nie.
Mówię wam. Im dłużej czytam posty na tym forum, tym bardziej jestem przekonany, że klienci Apple to jedna z najbardziej roszczeniowych grup.
Wsadź go do ładowarki, a jak Ci się nie podoba, to idź wymień na nowy i powiedz, że dostałeś rozładowany w pudełku i zniszczyli Ci baterię rozładowując do 0...
Akurat to mój pierwszy iphone, więc coś Ci nie pykło. Jak masz odpowiadać na pytania w ten sposób to lepiej sobie odpuść.
To, że telefon podczas pierwszego ładowania grzeje się do ponad 50 stopni i jest informacja, żę zbyt wysoka temperatura to też normalne?
Użytkownik Adrian Gajewski edytował ten post 28 października 2020 - 14:51
#10
Napisano 28 października 2020 - 15:03
Użytkownik Regiss edytował ten post 28 października 2020 - 15:03
iPhone 15 Pro
#11
Napisano 28 października 2020 - 15:18
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#12
Napisano 28 października 2020 - 16:30
Iphone przez godzinę przy ładowaniu był ciągle gorący(ok 50 stopni) i naładowałsię do 29%, potem przez pół godziny nie ruszył nawet o 1 %, do tego mikrofon przy rozmowach nie działa
Ewidentnie uszkodzona sztuka. Oddaj do sklepu jak kupowałeś zdalnie i nie minęło 14 dni.
mówią, że jeśli telefon był wzięty na firmę to nie można oddać
#13
Napisano 28 października 2020 - 16:31
iPhone 15 Pro
#14
Napisano 28 października 2020 - 16:32
No to reklamacja.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#15
Napisano 28 października 2020 - 16:35
a co podać w oczekiwaniach? wymiana na nowy czy naprawa?
#16
Napisano 28 października 2020 - 16:39
Nigdy nie miałem wadliwego egzemplarza, więc nie umiem powiedzieć. Ba, nie wiedziałem nawet, że się coś takiego podaje. Ale skoro @Regiss pisze, że 'pewnie wymienią', to po prostu oddaj i wymienią ;-)
To tak w temacie roszczeniowej grupy i innych prześmiewców.
OP dopiero w którymś z kolei poście raczył dodać, że dzieje się dużo więcej, przedtem tylko olabogował o kONDYCJI BATERII, także nie ma się co dziwić reakcji @dobrakawa. Ja jak widzę 'kondycję baterii', z automatu przestaję uważać sprawę za wartą uwagi - tego nauczyło mnie to forum - więc się nie dziwię nic a nic.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#17
Napisano 28 października 2020 - 16:51
Pani w media expert powiedziała, że szybciej będzie jak udam się z telefonem do ispot niż do nich, macie jakieś doświadczenie?
Użytkownik Adrian Gajewski edytował ten post 28 października 2020 - 16:52
#18
Napisano 28 października 2020 - 17:07
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#19
Napisano 28 października 2020 - 17:20
#20
Napisano 28 października 2020 - 17:27
iPhone 15 Pro
#21
Napisano 28 października 2020 - 17:32
Ftpd - usuwaniem moich trafnych komentarzy tylko się pogrążasz.
Użytkownik Adrian Gajewski edytował ten post 28 października 2020 - 18:51
#22
Napisano 28 października 2020 - 17:33
Bo <przeczytaj odpowiednie wątki w odpowiednim dziale, a nie robisz śmietnik znowu>.
- 5b46927ee6 i Adrian Gajewski lubią to
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#23
Napisano 28 października 2020 - 17:33
iPhone 15 Pro
#24
Napisano 29 października 2020 - 16:33
Ja mogę polecić iMad. Problem w tym, że jest tylko w 3 miastach- Warszawie, Krakowie i Katowicach.
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#25
Napisano 01 listopada 2020 - 08:38
Nie.
Mówię wam. Im dłużej czytam posty na tym forum, tym bardziej jestem przekonany, że klienci Apple to jedna z najbardziej roszczeniowych grup.
Wsadź go do ładowarki, a jak Ci się nie podoba, to idź wymień na nowy i powiedz, że dostałeś rozładowany w pudełku i zniszczyli Ci baterię rozładowując do 0...
Wcale nie jest roszczeniowy. Niżej cytuję zalecenia Apple. Nie wiadomo ile ten IP leżał rozładowany. Ja bym tylko ze względu na tę baterię od razu wymieniła. Mój miał baterię naładowaną do 74%.
Cytuję:
"Jeśli Twoje urządzenie będzie przez dłuższy czas nieużywane, na ogólny stan baterii wpływać będą dwa czynniki: temperatura otoczenia oraz poziom naładowania w momencie wyłączenia i rozpoczęcia przechowywania. Zalecamy zatem przestrzeganie następujących zasad:
- Nie pozostawiaj baterii całkowicie naładowanej ani całkowicie rozładowanej – naładuj ją do około 50%. Przechowywanie urządzenia z całkowicie rozładowaną baterią może spowodować stan kompletnego, głębokiego rozładowania, który sprawia, że bateria traci zdolność przechowywania ładunków. Z kolei długotrwałe przechowywanie baterii w stanie pełnego naładowania może spowodować, że trwale zmniejszy się jej pojemność, a więc również i wydajność.
- Wyłącz zasilanie urządzenia, aby dodatkowo nie czerpało energii z baterii.
- Umieść urządzenie w chłodnym, suchym miejscu, w temperaturze poniżej 32°C.
- Jeśli urządzenie będzie przechowywane dłużej niż pół roku, co sześć miesięcy doładuj baterię do 50%.
Po pierwszym włączeniu długo nieużywanego urządzenia bateria może być rozładowana – zależy to od czasu przechowywania. Zanim długo przechowywana bateria będzie nadawała się do ponownego użytku, konieczne może być ładowanie jej przez 20 minut za pomocą oryginalnego zasilacza."
Użytkownik Ciri edytował ten post 01 listopada 2020 - 08:40
- Adrian Gajewski lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych