Edited by Adrian Gajewski, 01 November 2020 - 18:45.

Rozładowana bateria w nowym Iphone
#26
Posted 01 November 2020 - 18:44
#27
Posted 01 November 2020 - 19:17
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#28
Posted 01 November 2020 - 19:34
Edited by Regiss, 01 November 2020 - 19:35.
iPhone 15 Pro
#29
Posted 01 November 2020 - 20:38
#30
Posted 03 November 2020 - 15:21
#31
Posted 03 November 2020 - 17:19
Po co nam to piszesz, tak właściwie? Opisz rezultat, a nie każdego maila, co nas to obchodzi?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#32
Posted 04 November 2020 - 09:20
Hej,
w moim X bateria obecnie ma kondycje 83%. Zastanawiam sie nad wymianą. Cortland zyczy sobie 350 zł. Czy warto szukać alternatywy?
Czy wymiana w nie autoryzowanym serwisie niesie za sobą jakieś ryzyka w postaci błędów itp?
#33
Posted 04 November 2020 - 09:42
Poszukaj i popytaj, bo to trochę zbyt drogo.
Ważne, żeby to był porządny serwis, bo Janusz w piwnicy wsadzi byle co i dopiero będzie problem.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#34
Posted 04 November 2020 - 10:24
U nas wymiana baterii kosztuje 269 złotych i nawet przesyłki są za darmo i nie musisz się zastanawiać czy wszystko będzie w porządku.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#35
Posted 09 November 2020 - 16:34
#36
Posted 10 November 2020 - 20:56
#37
Posted 10 November 2020 - 21:03
Czy to prawda, że na reklamację mają 14 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji?
Owszem, maja. Oddawałem kilka razy „ipka” na reklamacje i zawsze tak wyglądała procedura. Plus jest taki, że jeśli masz informacje o pobycie w serwisie zagranicznym to raczej dostaniesz nowy egzemplarz. Same plusiki

#38
Posted 10 November 2020 - 21:12
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#39
Posted 11 November 2020 - 10:47
Owszem, maja. Oddawałem kilka razy „ipka” na reklamacje i zawsze tak wyglądała procedura. Plus jest taki, że jeśli masz informacje o pobycie w serwisie zagranicznym to raczej dostaniesz nowy egzemplarz. Same plusiki
Pobyt w serwisie zagranicznym wcale nie równa się nowy egzemplarz. Mój XS w tym roku z takiego serwisu wrócił niewymieniony (i nienaprawiony ale to inna kwestia).
iPhone 7 32 GB Silver | Apple Watch Series 3 GPS Silver (42 mm)
#40
Posted 11 November 2020 - 15:32
Czy nowy telefon należy najpierw 3-krotnie naładować do 100%, aby bateria się unormowała, jak miało to miejsce kiedyś? Jak zadbać o baterię na początku użytkowania, aby kondycja baterii była dobra ?
iPHONE XS
#41
Posted 11 November 2020 - 15:35
- MasterM likes this
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#42
Posted 11 November 2020 - 15:37
Takie rzeczy robiło się dawno temu. Przede wszystkim nie rozładowywać telefonu do 0. Ja staram się podłączać jak spadnie na 20%. Poza tym można ładować kiedy się chce i ile się chce w sensie że wiesz że będziesz za pół godzinki wychodził z domu więc podłączasz sobie żeby podładować jeśli tego chcesz.
#43
Posted 11 November 2020 - 16:08
To nie jest wątek o tym.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#44
Posted 12 November 2020 - 16:44
"
W tym momencie dysponujemy informacją, iż urządzenie zostało wymienione na nowe, wolne od wad, jednakże nie posiadamy jeszcze numeru listu przewozowego od producenta. Urządzenie powinno zostać dostarczone do naszego serwisu w najbliższych dniach, skąd przekażemy je do wysyłki"
#45
Posted 12 November 2020 - 16:54
Nie, nikogo poza Tobą to nie obchodzi. Dość.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users