Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
885 odpowiedzi w tym temacie

#701 Pudełkobezładowarki

Pudełkobezładowarki
  • 8 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 13:50

A kiedy zamawialiście w Play jeśli można wiedzieć? Od razu po starcie przedsprzedaży? Ja płaciłem we wtorek i póki co ani maila od DHL, DPD ani nikogo ;)

Ja zamówiłem tel w zasadzie minute po starcie przedsprzedaży, czyli około 14:10 w piątek 6.11. Mam za to lepsze informacje, doczytalem mail od kuriera bo zasugerowałem się tym co napisał Play. Play podaje informacje, że moje zamówienie zostało wysłane, natomiast kurier podaje informacje, że paczka została zarejestrowana ale nie została im przekazana - gdy zostanie przekazana to podadzą orientacyjny termin dostarczenia paczki. Prawdopodobnie dziś jednak tego nie wyślą. Porażka xd



#702 kubson022

kubson022
  • 8 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 13:52

A kiedy zamawialiście w Play jeśli można wiedzieć? Od razu po starcie przedsprzedaży? Ja płaciłem we wtorek i póki co ani maila od DHL, DPD ani nikogo ;)

Piątek 6.11 od 14:00 siedziałem na stronie Playa i odświeżałem nałogowo. Od razu jak się pojawił to zamówiłem.


Użytkownik kubson022 edytował ten post 13 listopada 2020 - 13:55


#703 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 13 listopada 2020 - 13:56

A kiedy zamawialiście w Play jeśli można wiedzieć? Od razu po starcie przedsprzedaży? Ja płaciłem we wtorek i póki co ani maila od DHL, DPD ani nikogo ;)

To oczywiscie moje prywatne zdanie, ale już kilka razy miałem wrazenie, ze telekomy i sklepy internetowe olewają cie jak zaplacisz z gory.

Jak wezmiesz za pobraniem to sie sprężają bo kazda zwloka moze spowodowac Twoją irytację i nie podjęcie paczki lub anulację zamówinienia.

Strata kasy na przesyłce, zamrozony towar na kilka dobrych dni i ryzyko, ze sie zgubi badz uszkodzi w transporcie.


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#704 kubson022

kubson022
  • 8 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 14:08

To oczywiscie moje prywatne zdanie, ale już kilka razy miałem wrazenie, ze telekomy i sklepy internetowe olewają cie jak zaplacisz z gory.

Jak wezmiesz za pobraniem to sie sprężają bo kazda zwloka moze spowodowac Twoją irytację i nie podjęcie paczki lub anulację zamówinienia.

Strata kasy na przesyłce, zamrozony towar na kilka dobrych dni i ryzyko, ze sie zgubi badz uszkodzi w transporcie.

W moim przypadku płacę przy odbiorzę, lecz niestety martwię się, że i to fioletowego gluta niewiele obchodzi. Z testowania dzisiaj Maxa raczej nici. Rzeczywiście w śledzeniu przesyłki DPD widnieje tylko napis, że zarejestrowali dane przesyłki. Logistycznie nie pokrywa się to z tym, co miła pani z infolinii mi powiedziała, jakoby miałby ten telefon przyjść do mnie w piątek. Tłumaczyła się, że skoro mieszkam w Warszawie, a magazyn z którego wysyłają znajduje się w tym samym mieście, to na pewno przyjdzie tego samego dnia. Troche xd


Użytkownik kubson022 edytował ten post 13 listopada 2020 - 14:10


#705 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 13 listopada 2020 - 14:18

W moim przypadku płacę przy odbiorzę, lecz niestety martwię się, że i to fioletowego gluta niewiele obchodzi. Z testowania dzisiaj Maxa raczej nici. Rzeczywiście w śledzeniu przesyłki DPD widnieje tylko napis, że zarejestrowali dane przesyłki. Logistycznie nie pokrywa się to z tym, co miła pani z infolinii mi powiedziała, jakoby miałby ten telefon przyjść do mnie w piątek. Tłumaczyła się, że skoro mieszkam w Warszawie, a magazyn z którego wysyłają znajduje się w tym samym mieście, to na pewno przyjdzie tego samego dnia. Troche xd

Ściemniają i tyle bo co mają Ci powiedzieć. Z pewnością dziś go nie dostaniesz, bo kurier nie podjął paczki. Zarejestrowanie danych przesyłki oznacza, ze wygenerowali list przewozowy ale samej paczki nie nadali. Wątpie w to, ze przyjdzie tego samego dnia, skoro paczka nawet nie została nadana. Play zapewne nie nadaje tych paczek w trybie ciągłym, tylko pewnie nadają o jakieś porze w ciagu dnia pulę tych paczek. Zapewne guzik z testowania. Jak paczka bedzie nadana dzis to trafi do Ciebie w poniedzialek - glut chyba nie wysyla z opcją dostawy na sobotę. Ale trzymam kciuki - może pani konsultatka jednak nie bajerowała ;-)


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#706 Pudełkobezładowarki

Pudełkobezładowarki
  • 8 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 14:43

Kontaktowałem się przed chwilą z Playem - dostałem informację, że paczki zostały wysłane, ale kurierzy nie mają aktualnych danych xD Oni zaczynają już ocierać się o pewne działania kabaretowe. Nie mam słów jak oni ściemniają klienta.



#707 MrMind

MrMind
  • 58 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 listopada 2020 - 14:49

Moje zamówienie w ME też zmieniło status na "w trakcie kompletacji" IP 12 pro zamówiony 18.10. Czy ktoś się orientuje za jaki czas ME wysyła po zmianie statusu na w/w?

No właśnie miałem o to samo pytać. Ktoś ma jakieś info? 


 iPhone 12 Pro  MacBook Air 13' 2017  iPad 6th (WiFi)  Apple Watch 4 (GPS + Cell)  AirPods II


#708 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 13 listopada 2020 - 14:50

Kontaktowałem się przed chwilą z Playem - dostałem informację, że paczki zostały wysłane, ale kurierzy nie mają aktualnych danych xD Oni zaczynają już ocierać się o pewne działania kabaretowe. Nie mam słów jak oni ściemniają klienta.

Tak, rzeczywiscie może tak być i statuś może się odświeżyć dopiero póżnym wieczorem. Nie mniej jednak paczek nie ma zapewne wciąż na sortowni wiec dziś nikt Ci tego bezpośrednio nie przywiezie. Muszą to przepuścić (przeprocesować) przez sortownię. 

 

Mój update: ja też mam podobną sytuację - właśnie zmienił się status mojego Pro na "wysłano". Oczywiscie zostal nadany numer listu przewozowego UPS, ale numeru jeszcze nie ma w systemie UPS. Po prostu paczka albo jeszcze nie wyszła z magazynu Apple albo wyszła a status odświeży się dopiero wieczorem. I paczka zapewne na poniedziałek bo Apple chyba tez na sobotę nie nadaje.


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#709 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 14:53

A to moja odpowiedź, którą dostałem od Play gdy spytałem kiedy maksymalnie mogę spodziewać się realizacji zamówienia:

 

 

 

Dzień dobry,

maksymalnie do 30 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Pozdrawiamy
Dział Obsługi Zamówień Play

 

Jednym słowem - porażka :)


Użytkownik dawsze edytował ten post 13 listopada 2020 - 14:54


#710 peter08

peter08
  • 45 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 14:55

Do mnie wczoraj wysłany 12 Pro Max,dzis na stronie UPS "w doręczeniu - do końca dnia" ale jak narazie brak,niby to express ale pewnie dojdzie w poniedziałek....:(



#711 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 13 listopada 2020 - 15:01

Ostatnio ciężko z czasem na popisanie czy choćby poczytanie forum, ale tej drobnej przyjemności w nie najlżejszych czasach nie mogłem sobie odmówić, bo podjarałem się, jakby mi z 20 (co najmniej) jednostek w latach i samokrytyce ubyło. :D
 
Maleństwo dotarło, czas brać się za konfigurację. Czego i Wam życzę.
 

https://i.imgur.com/jV5Wjuy.jpg

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#712 burton70

burton70
  • 145 postów
  • SkądCzeski Cieszyn, CZ

Napisano 13 listopada 2020 - 15:06

12 Pro zamówiony 31.10 w App Store właśnie wysłany UPS. Dostawa na 16-go. Może przez weekend się uporają z tą okrężną drogą. Ciekawym czy doszedł by szybciej, gdybym podał swój adres w Czechach. Sprawdzę następnym razem. Za rok...?

Użytkownik burton70 edytował ten post 13 listopada 2020 - 15:09

MacBook Pro 14" M3, 24 GB RAM, 1 TB | iPhone 16 Pro 256 GB l AirPods 4


#713 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 15:19

Pro Max wlasnie przyszedl, troche jeszcze zajmie set-up bo przychodzi z ios 14.1 :)
Wyglada idealnie


Rzeczywiście jednak nie miał najnowszego softu, ale szybko uporał się ze ściągnięciem, także nie miałem problemu z przeniesieniwm danych.

#714 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 13 listopada 2020 - 15:22

A to moja odpowiedź, którą dostałem od Play gdy spytałem kiedy maksymalnie mogę spodziewać się realizacji zamówienia:

 

 

Jednym słowem - porażka :)

Dostałeś wklejkę z regulaminu. Ja też raz od nich dostałem taką odpowiedź na czacie. Wyprowadzili mnie tym nieźle z równowagi. Niestety nic nie zdziałałem - w Playu konsultanci nie maja najmniejszej wiedzy na temat tego ile dostali telefonow, kiedy nastapi lub nastapiła wysyłka itd. Wszystko co wiedzą to mozesz sprawdzic sam po odświeżeniu kolejnego statusu z firmy kurierskiej.


12 Pro zamówiony 31.10 w App Store właśnie wysłany UPS. Dostawa na 16-go. Może przez weekend się uporają z tą okrężną drogą. Ciekawym czy doszedł by szybciej, gdybym podał swój adres w Czechach. Sprawdzę następnym razem. Za rok...?

Ja zamówiony 1.11 w App Store - także UPS i także na 16-go. Zobaczymy czy się wyrobią :)

 

Akcesoria moglem tez zamowic przez App Store. x-kom - głucho - przez telefon powiedzieli mi we wtorek, ze wysyłka w najbliższym dniu (zakładam, że roboczym bo wypadł 11 listopada). Do dziś status - "w realizacji". Zapewne szybciej przyjdzie iPhone niż ładowarka i etui do niego. Na wiadomosci x-kom odpowiada skopiowanymi formułkami. 


Użytkownik radzion edytował ten post 13 listopada 2020 - 15:35

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#715 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 15:39

No nic. Pozostaje mi czekać. Mam jeszcze złożone zamówienia z odbiorem własnym w Komputronik i Media Expert, ale na nich to nie liczę ;) Jakby ktoś widział złote Maxy w jakimś sklepie online niech da znać :) 



#716 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 13 listopada 2020 - 15:58

No nic. Pozostaje mi czekać. Mam jeszcze złożone zamówienia z odbiorem własnym w Komputronik i Media Expert, ale na nich to nie liczę ;) Jakby ktoś widział złote Maxy w jakimś sklepie online niech da znać :)

 

Zalezy kiedy tam zlozyles zamowienie, ale podejrzewam, ze takie sklepy jak mediaexpert, euro, komputronik, ispot czy x-kom to mozesz czekac, brzydko mowiac do usranej smierci, bo tam to Ci w ogole nie podadza zadnej konkretnej daty. Dlatego ja anulowalem z x-komu po tym jak dwukrotnie dostałem formułkę na maila oraz dwukrotnie odczytaną przez telefon. W x-kom zamowilem z samego rana jak status pojawil sie jako "dostepny". A oni i tak nie gwarantują, kiedy wogole dostaniesz.


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#717 MrMind

MrMind
  • 58 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 listopada 2020 - 15:59

Moje zamówienie w ME też zmieniło status na "w trakcie kompletacji" IP 12 pro zamówiony 18.10. Czy ktoś się orientuje za jaki czas ME wysyła po zmianie statusu na w/w?

Dostałem kolejną aktualizację "Gotowe do wysyłki" i mam nr paczki więc myślę, że w poniedziałek będzie  :wub:


 iPhone 12 Pro  MacBook Air 13' 2017  iPad 6th (WiFi)  Apple Watch 4 (GPS + Cell)  AirPods II


#718 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 16:04

Zalezy kiedy tam zlozyles zamowienie, ale podejrzewam, ze takie sklepy jak mediaexpert, euro, komputronik, ispot czy x-kom to mozesz czekac, brzydko mowiac do usranej smierci, bo tam to Ci w ogole nie podadza zadnej konkretnej daty. Dlatego ja anulowalem z x-komu po tym jak dwukrotnie dostałem formułkę na maila oraz dwukrotnie odczytaną przez telefon. W x-kom zamowilem z samego rana jak status pojawil sie jako "dostepny". A oni i tak nie gwarantują, kiedy wogole dostaniesz.

 

Na przedsprzedaż w AOS nie byłem jeszcze pewien. Zdecydowałem się w weekend i wiedziałem o sprzedaży w Orange, która rusza w poniedziałek. Jak na złość nie wrzucili tam złotych to potem zamówiłem tam gdzie jeszcze była taka możliwość :D Niepotrzebnie Playowi tylko zapłaciłem. :) 



#719 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 16:05

Ja dostałem swojego Maxa 256 grafitowego chwilę po 14, już skonfigurowany i rozmiar dla mnie jest super :) 



#720 rytek

rytek
  • 3 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 16:28

Zalezy kiedy tam zlozyles zamowienie, ale podejrzewam, ze takie sklepy jak mediaexpert, euro, komputronik, ispot czy x-kom to mozesz czekac, brzydko mowiac do usranej smierci, bo tam to Ci w ogole nie podadza zadnej konkretnej daty. Dlatego ja anulowalem z x-komu po tym jak dwukrotnie dostałem formułkę na maila oraz dwukrotnie odczytaną przez telefon. W x-kom zamowilem z samego rana jak status pojawil sie jako "dostepny". A oni i tak nie gwarantują, kiedy wogole dostaniesz.

Ja zamówiłem w x-kom 16.10 i nadal zwodzą, że mają problemy, i że nie są w stanie określić daty dostawy. Biję się z myślami, czy może lepiej będzie anulować i spróbować gdzie indziej, ale znając moje szczęście będę czekał do stycznia tak czy siak...



#721 dawsze

dawsze
  • 195 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 16:46

Z płatnością przy odbiorze/w sklepie możesz zamówić gdzie się da. Najwyżej anulujesz zamówienie albo nie przyjmiesz paczki. 



#722 mleczarzyk

mleczarzyk
  • 12 postów

Napisano 13 listopada 2020 - 16:58

Dostałem kolejną aktualizację "Gotowe do wysyłki" i mam nr paczki więc myślę, że w poniedziałek będzie  :wub:

Spoko, ja zamówiłem z odbiorem osobistym w sklepie. Czyli ogólnie to już nie długo.....jak na blisko m-c czekania...



#723 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 13 listopada 2020 - 17:31

Ja zamówiłem w x-kom 16.10 i nadal zwodzą, że mają problemy, i że nie są w stanie określić daty dostawy. Biję się z myślami, czy może lepiej będzie anulować i spróbować gdzie indziej, ale znając moje szczęście będę czekał do stycznia tak czy siak...

Uuu, kolego to długo czekasz. W sumie to nawet nie wiem co Ci doradzić bo sam bym się wahał. Skoro czekasz już tak długo, to może już niebawem dostaniesz. Z drugiej jednak strony starsznie wkurza ten bliżej nieokreślony czas - nikt nie jest w stanie powiedzieć Ci ile będziesz musiał czekać. Nie wiem czy raczej nie skłaniałbym się w kierunku anulowania tego zamówienia i wybrania opcji Apple Store. Tam przynajmniej od razu otrzymasz konkretną, maksymalną datę do której będziesz musiał czekać. Wiem, że czasami zdarzały się obsuwy, ale ja wszystkie swoje zamówienia miałem szybciej niż podana data. Raczej się nie spóźnią a możesz się miło zaskoczyć - tak jak teraz ja - zamówienie w Apple Store 01.11 z datą realizacji do 25 listopada. Dziś już mam potwierdzenie, że iPhone został wysłany. Wiec 12 dni. W x-kom nie wiadomo ile jeszcze poczekasz.

 

Mój dzisiejszy update z x-komu dot. akcesoriów - otrzymałem telefon od miłej pani, która potwierdziła, metodę wysyłki paczki oraz powiedziała, że już odnotowują i będą wysyłać. Podejrzewam, ze to tylko kolejna informacja dla uspokojenia skołatanego serca - oczywiscie do teraz status na stronie x-kom sie nie zmienil. Okazało się z MM mają ładowarkę dostepną od ręki z odbiorem w punkcie - jesli jeszcze mieliby blisko etui, ktore chcę i szybkę, anulowałbym także i to zamówienie z x-komu. Ale dam im szanse do poniedziałku - jeśli ładowarka nie wyjedzie od nich w poniedziałek - kierunek MM.


 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#724 kyuzo87

kyuzo87
  • 83 postów

Napisano 14 listopada 2020 - 08:02

U mnie wczoraj wieczorem pobrało już kase za tel i status przygotowanie do wysyłki, termin dalej 16-19 ciekawe na kiedy bedzie

#725 kubson022

kubson022
  • 8 postów

Napisano 14 listopada 2020 - 08:10

Wczoraj o 16 kurier DPD odebrał przesyłkę z magazynu Play. Telefon do poniedziałku będzie leżał u firmy kurierskiej. No nic, przynajmniej okazało się, że te telefony w jakiejś tam części mają. Mam nadzieję, że po drodze nic nie wypadnie, lubią testować moją cierpliwość :)

Użytkownik kubson022 edytował ten post 14 listopada 2020 - 08:11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych