Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zagraniczny sprzęt


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 MrMind

MrMind
  • 58 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 14 October 2020 - 11:20

Cześć Wam, 

nie jestem pewny czy piszę w dobrym temacie więc uprzedzam moderatora zanim wyrzuci temat do kosza lub zamknie, żeby tego nie robił i podporządkował pod dobrą kategorię :) 

mam pytanie, zastanawiam się nad zakupem nowego iPhone i myślałem czy nie kupić go za granicą (na terytorium UE) głównie ze względu na korzystniejsze podatki od produktów.

Stąd moje pytanie, jak to wygląda z gwarancją i funkcjonowaniem takiego iPhone w Polsce? 

Czy miał ktoś podobne doświadczenie?

Mówię o nowym telefonie ze sprawdzonego źródła, nie żadna używka


 iPhone 12 Pro  MacBook Air 13' 2017  iPad 6th (WiFi)  Apple Watch 4 (GPS + Cell)  AirPods II


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24339 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 14 October 2020 - 11:22

Moderator "uprzedza", że wypada najpierw przejrzeć strukturę działów, a nie walnąć gdziekolwiek i 'niech se przenoszą'.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Regiss

Regiss
  • 2975 posts
  • SkądRadom

Posted 14 October 2020 - 12:34

Na terenie Polski będziesz miał 12 miesięcy od daty zakupu ( a pewnie aktywacji w przypadku nowego modelu). Tracisz 2 rok ochrony w postaci rękojmi, chyba że dany kraj który bierzesz pod uwagę taką posiada. Ale wtedy trzeba go tam serwisować. Dla kilku stówek bez sensu według mnie.

iPhone 15 Pro





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users