Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zagraniczny sprzęt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrMind

MrMind
  • 58 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 14 października 2020 - 11:20

Cześć Wam, 

nie jestem pewny czy piszę w dobrym temacie więc uprzedzam moderatora zanim wyrzuci temat do kosza lub zamknie, żeby tego nie robił i podporządkował pod dobrą kategorię :) 

mam pytanie, zastanawiam się nad zakupem nowego iPhone i myślałem czy nie kupić go za granicą (na terytorium UE) głównie ze względu na korzystniejsze podatki od produktów.

Stąd moje pytanie, jak to wygląda z gwarancją i funkcjonowaniem takiego iPhone w Polsce? 

Czy miał ktoś podobne doświadczenie?

Mówię o nowym telefonie ze sprawdzonego źródła, nie żadna używka


 iPhone 12 Pro  MacBook Air 13' 2017  iPad 6th (WiFi)  Apple Watch 4 (GPS + Cell)  AirPods II


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 października 2020 - 11:22

Moderator "uprzedza", że wypada najpierw przejrzeć strukturę działów, a nie walnąć gdziekolwiek i 'niech se przenoszą'.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 14 października 2020 - 12:34

Na terenie Polski będziesz miał 12 miesięcy od daty zakupu ( a pewnie aktywacji w przypadku nowego modelu). Tracisz 2 rok ochrony w postaci rękojmi, chyba że dany kraj który bierzesz pod uwagę taką posiada. Ale wtedy trzeba go tam serwisować. Dla kilku stówek bez sensu według mnie.

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych