Czemu na stronie nie ma możliwości anulowania zamówienia...... mam taki termin że wolę poczekać na porównania pro z pro max jeszcze mi kasy nie zabrali z konta a na stronie zamówienia piszą że anulować mogę dopiero za kilka godzin.....
iPhone 12 Pro/12 Pro Max – dyskusja.
#201
Napisano 16 października 2020 - 17:16
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#202
Napisano 16 października 2020 - 17:24
Czemu na stronie nie ma możliwości anulowania zamówienia...... mam taki termin że wolę poczekać na porównania pro z pro max jeszcze mi kasy nie zabrali z konta a na stronie zamówienia piszą że anulować mogę dopiero za kilka godzin.....
Apple mi powiedziało, żeby próbować wieczorem lub jutro rano. Bo mi zamówiło 4 IP PRo
iPhone 12 Pro 512 GB – grafitowy - Dotrze 26 Paź - 28 Paź — Wysyłka ekspresowa
- 5b46927ee6 lubi to
MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU) AirPods Max iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple
Apple Watch S7 45mm iPad Air 4 256 GB Apple AirPods Pro Apple TV 4K Magic Mouse White
#203
Napisano 16 października 2020 - 17:35
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#204
Napisano 16 października 2020 - 17:50
Ja się dodzwoniłem. Powiedzieli mi że zamówienia wpływają i na razie nie mogą ich zmieniać. Jutro rano.
MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU) AirPods Max iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple
Apple Watch S7 45mm iPad Air 4 256 GB Apple AirPods Pro Apple TV 4K Magic Mouse White
#205
Napisano 16 października 2020 - 17:54
Usunąłem posty o 'jak dostać fakturę', bo przecież https://myapple.pl/f...e-zadajemy-pytań-zasady/, a o fakturach jest zupełnie inny dział.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#206
Napisano 16 października 2020 - 18:13
Wystarczy wejść w aplikacji Apple Store do swoich zamówień, wejść w najnowsze zamówienie i na samej górze jest napisane, że póki co nie można niczego zmienić z informacją, żeby spróbować za kilka godzin.
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#207
Napisano 16 października 2020 - 18:28
- 5b46927ee6, Emej i PL95 lubią to
#208
Napisano 16 października 2020 - 19:24
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#209
Napisano 16 października 2020 - 19:54
Już można anulować. Anulowałem 3 iP 12 PRO 256 GB Pacific, zostawiłem tylko jednego iP 12 PRo 512 GB Graphite
MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU) AirPods Max iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple
Apple Watch S7 45mm iPad Air 4 256 GB Apple AirPods Pro Apple TV 4K Magic Mouse White
#210
Napisano 16 października 2020 - 20:13
- 6c1fb0760d i krystek82 lubią to
#211
Napisano 16 października 2020 - 20:15
- konio124 lubi to
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#212
Napisano 16 października 2020 - 20:24
Ja rozumiem że dla wielu z nas nowy telefon to emocje z nim związane ale proszę nie piszmy teraz kto jaki telefon zamówił i komu kiedy przyjdzie... Litości.. Jak już do Was dojdzie to wtedy piszcie swoje wrażenia itp.
- 5b46927ee6 i 6c1fb0760d lubią to
#213
Napisano 16 października 2020 - 20:59
Strasznie się przychylam do powyższej prośby, zdecydowanie.
To fajnie, że będziecie mieć nową zabawkę, sam się będę ekscytował i codziennie sprawdzał status po 6. listopada, ale no, nie musicie o tym ciągle pisać ;-)
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#214
Napisano 16 października 2020 - 21:20
#215
Napisano 16 października 2020 - 21:26
Czemu Cię to interesuje?
Jakbym miał zamawiać to tylko z Apple bezpośrednio.
#216
Napisano 16 października 2020 - 21:27
A przypadkiem nie jest tak, że w Apple Store można zdobyć telefon szybciej niż w jakimś sklepie z elektroniką?
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#217
Napisano 16 października 2020 - 21:35
Ja z filmami/zdjęciami przekroczyłem 400 GB (2 dzieci, dużo filmów), wiec nie ma sensu kupować więcej niż 64 GB. Zawsze brałem największe pojemności, nagle przekroczyło 256 GB i i tak wszystko szło w chmurę. Gdyby można było tak ustawić synchronizację tak, aby trzymał np. 200 GB ostatnich zdjęć, było by ok, ale miałem tak, że nawet filmy sprzed tygodnia zaczęło mi odciągać z neta, wiec posiadanie 256GB mijało się z celem.
Po jajach z ups w zeszłym roku nie powiedziałbym. 11 Pro w większych miastach były dostępne od ręki w piątek w dniu premiery. A kurierzy nie bardzo się spisali i sporo ludzi dopiero w poniedziałek dostało. Może być różnie.
Użytkownik Regiss edytował ten post 16 października 2020 - 21:41
iPhone 15 Pro
#218
Napisano 16 października 2020 - 21:38
#219
Napisano 16 października 2020 - 21:51
W tym roku weszliśmy na kolejny level. Informujemy caly swiat nie tylko o tym, jaki kolor zamówiliśmy i kiedy spodziewamy przesyłki, ale także o anulowanych zamówieniach. Dzięki! Piszcie o każdej zmianie statusu, żebyśmy wszyscy byli na bieżąco.Ja już anulowałem wiec jakby ktoś chciał.....
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 16 października 2020 - 21:52
- 5b46927ee6 i 6c1fb0760d lubią to
#220
Napisano 16 października 2020 - 21:53
Czemu tak masowo zamówicie z Apple strony a nie z media markt czy expert?
Bo to najlepsza opcja. Szybka reklamacja, wymiana na nowy, zwrot itp.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#221
Napisano 16 października 2020 - 22:03
Bo to najlepsza opcja. Szybka reklamacja, wymiana na nowy, zwrot itp.
Jest szybko i bezproblemowo to fakt. Ja u nich trzy razy zamawiałem i trzy razy dostałem niedziałające cegły
#222
Napisano 16 października 2020 - 22:32
W tym roku weszliśmy na kolejny level. Informujemy caly swiat nie tylko o tym, jaki kolor zamówiliśmy i kiedy spodziewamy przesyłki, ale także o anulowanych zamówieniach. Dzięki! Piszcie o każdej zmianie statusu, żebyśmy wszyscy byli na bieżąco.
Ja czekam jak co roku aż zaczną przychodzić pierwsze zamówione sztuki i analizy czy jest pyłek za obiektywem albo ramka gdzieś odstaję, to jest najlepsze
- 5b46927ee6 i PL95 lubią to
S10E
#223
Napisano 16 października 2020 - 22:37
I rozmyślenia na temat baterii.
iPhone 16 Pro Max iPad Pro 11“ Space Grey 256GB Apple Watch Series 7 45mm MacBook Pro 15“ 2019 AirPods Pro 2
#224
Napisano 16 października 2020 - 22:54
#225
Napisano 16 października 2020 - 22:56
Czy ktoś pomoże z odpowiedzią na mój poprzedni post?
Samemu pewnie nie, dzwoń na infolinię to może podmienią numer karty w jakiś sposób.
iPhone 15 Pro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych