Cześć,
Od aktualizacji systemu do wersji iOS 14.0 (a później do 14.0.1 również) mam problem z powiadomieniami w IKO (PKO BP).
Dostaję je albo z lekkim opóźnieniem albo wcale. Z opóźnieniem przychodzi większość informacji o przelewach (mam jeszcze smsy które przychodzą od razu więc widzę kiedy naprawdę przelew wpłynął).
Wcale natomiast nie dostaje powiadomień gdy płacę kartą debetową (jedynie widać, że płacę bo pojawia się info z Apple Pay) w sklepie (nie wiem jeszcze jak w przypadku płatności internetowych)
lub co gorsza, nie dostaje informacji, że jakaś autoryzacja mobilna na mnie czeka, np. w przypadku logowania lub przelewu.
Dopiero po wejściu w aplikację pojawia się monit ale wewnątrz aplikacji, natomiast powiadomienie stricte z iOS przychodzi po chwili od wyjścia z aplikacji i jak już dawno coś jest zatwierdzone.
Czy ktoś jeszcze ma taki problem? Przeinstalowałem aplikacje, ale to nie pomogło. Zgłosiłem reklamacje do banku i czekam na informacje.