Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak lub opóźnione powiadomienia z aplikacji IKO (PKO BP) po aktualizacji do iOS 14


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 08 października 2020 - 07:26

Cześć,

 

Od aktualizacji systemu do wersji iOS 14.0 (a później do 14.0.1 również) mam problem z powiadomieniami w IKO (PKO BP).

Dostaję je albo z lekkim opóźnieniem albo wcale. Z opóźnieniem przychodzi większość informacji o przelewach (mam jeszcze smsy które przychodzą od razu więc widzę kiedy naprawdę przelew wpłynął).

Wcale natomiast nie dostaje powiadomień gdy płacę kartą debetową (jedynie widać, że płacę bo pojawia się info z Apple Pay) w sklepie (nie wiem jeszcze jak w przypadku płatności internetowych) 

lub co gorsza, nie dostaje informacji, że jakaś autoryzacja mobilna na mnie czeka, np. w przypadku logowania lub przelewu.

Dopiero po wejściu w aplikację pojawia się monit ale wewnątrz aplikacji, natomiast powiadomienie stricte z iOS przychodzi po chwili od wyjścia z aplikacji i jak już dawno coś jest zatwierdzone.

Czy ktoś jeszcze ma taki problem? Przeinstalowałem aplikacje, ale to nie pomogło. Zgłosiłem reklamacje do banku i czekam na informacje. 

 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 497 postów
  • Płeć:

Napisano 08 października 2020 - 09:02

Przeniosłem, ale na przyszłość proszę o bardziej przemyślany wybór działu. 


  • vBB lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 08 października 2020 - 09:45

Przeniosłem, ale na przyszłość proszę o bardziej przemyślany wybór działu. 

 

Dzięki, aczkolwiek mam wrażenie, że problem dotyczy nie tylko IKO ale też kilku innych aplikacji których używam. 

Tylko zapomniałem o tym całkiem napisać... 



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 799 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 października 2020 - 12:03

A my zapomnieliśmy szklanej kuli, żeby to wiedzieć... ;-)

 

Anyway, 'kilka innych aplikacji' to nadal 'aplikacje', a nie 'system ogólnie'.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 08 października 2020 - 13:23

A my zapomnieliśmy szklanej kuli, żeby to wiedzieć... ;-)

 

Anyway, 'kilka innych aplikacji' to nadal 'aplikacje', a nie 'system ogólnie'.

 

Zgodnie z Twoją logiką (tudzież jej brakiem w tym przypadku wg. mojej skromnej opinii), jeśli mam problem z 10 aplikacjami i to dokładnie po aktualizacji do iOS 14, to mam utworzyć 10 prawie identycznych tematów, zmieniając w tytule i treści tylko nazwę programu którego problem dotyczy? Wtedy będzie na pewno "czytelniej" i nie będę forum zaśmiecał? :)

Oczywiście mój błąd, że nie napisałem o tych "kilku innych aplikacjach".


Użytkownik vBB edytował ten post 08 października 2020 - 13:26


#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 799 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 października 2020 - 13:39

Zgodnie z moją logiką jeden temat z wymienionymi aplikacjami zupełnie wystarczy.

A tak w temacie, to może poczekaj zwyczajnie na aktualizację tychże?


  • vBB lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#7 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 08 października 2020 - 14:05

Nie będę miał chyba innego wyjścia niż poczekać na aktualizacje, tak jak mówisz.

Próbowałem się jednak dowiedzieć od różnych osób czy u nich jest tak samo czy może to jednak problem u mnie,

ale póki co nie dostałem żadnej informacji od nikogo, a bank twierdzi, ze u nich wszystko git i tyle. 



#8 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 799 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 października 2020 - 14:26

No ja nie pomogę, nie używam banku z XIX wieku. Na pocieszenie powiem Ci, że 'nowoczesny' mBank też do tej pory (mimo kilku aktualizacji) nie poradził sobie z kwestią tego, że w iOS 14 ich aplikacja czasami przy starcie zwisa i umiera 'bo tak'. Musimy czekać obaj, chociaż z różnych powodów ;-)

A możesz wymienić te 'inne aplikacje'? Może którejś używam, to powiem, jak to u mnie wygląda.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#9 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 08 października 2020 - 14:46

Mam również mBank i tam chociaż powiadomienia działają :) Aczkolwiek zdaje się, że od wersji iOS 11 czy 12 informacje o przelewach przychodzą z opóźnieniem, no i to wiem, że nie tylko u mnie :) 

Podobna historia z Millennium, które też mam, chociaż tutaj rzadko się to dzieje. Ale tam znowu są inne błędy :) 

 

Z innych aplikacji to: LinkedIn, Pepper, Twitter. Przy czym nie wiem czy to nie kwestia samej aplikacji tylko serwisów jako takich, bo od dwóch dni wszystko wygląda na sprawne.

Zaraz po aktualizacji do wersji 14 były jakieś dziwne problemy, które nie wiem skąd w ogóle się wzięły. 

 

PS. Czemu banku z XIX wieku? :) IKO to jedna z najlepszych aplikacji, moim skromnym zdaniem chyba nr 1 lub 2 obok mBanku, jeśli chodzi o przejrzystość i funkcjonalność. Podobnie jest z interfejsem www w tym banku, jest zdecydowanie jednym z lepszych jakie używałem (a miałem lub mam do czynienia z ING, mBank, Millennium, Santander, Nest Bank, BNP).



#10 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 799 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 października 2020 - 15:01

Nie wiem, pko i pekao tak mi się kojarzą, jako przedpotopowe banki dla starców. I w ogóle państwowe, meh. Moja żona ma PKO i jak przelewa na revoluta (przez kartę płatniczą), musi się gdzieś logować i autoryzować i wpisywać kody, co absolutnie przeczy idei 'szybkiego doładowania'. W bonusie ten interfejs logowania to malutki wycinek zwyczajnej strony www, gdzie nic nie widać i pola są maciupeńkie.

Skasowałem konto LinkedIn za spam od rekruterów 4 lata temu, do Twittera nie mogę się przekonać i zrozumieć sensu jego istnienia, Pepper to nie wiem nawet, co to. Nie pomogę, ale może ktoś inny, to popularne aplikacje (przynajmniej te dwie pierwsze).


  • vBB lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#11 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 08 października 2020 - 15:34

Rozumiem. Dzięki za wyjaśnienie bo byłem ciekaw.
Ja mam duży mentalny problem z mBankiem. Mieli masę wtop technicznych i nietechnicznym ostatnimi czasy:
- przypisywali innym klientom cudze konta
- testy na produkcji i robienie z tego marketingu (w banku? ładnie...)
- ignorowanie zgód marketingowych (wycofywałem chyba z 15 razy i to mam maile na to potwierdzające)
- braki w kompetencji i olewanie klientów w placówce oraz na infolinii i czacie
- nie działające jak należy powiadomienia na iOS (mówię o czasach jeszcze przed iOS 14, gdzie w innych bankowych aplikacjach działało to wzorowo)
- totalnie słaba obecna wersja interfejsu www (maksymalnej nastawiona na to żeby tylko wszędzie reklamy wcisnąć i różne oferty)

I jeszcze pewnie coś się znalazło, jednak to takie grubsze tematy powiedzmy. W PKO BO nie było nigdy takich problemów a ich aplikacja nie licząc drobnych braków względem mBanku jest moim zdaniem jedną z najlepszych jak wspomniałem.

W związku z powyższym sam widzisz jak to wygląda, bo chyba większości osób się PKO BP źle kojarzy ale wg. mnie są obecnie chyba najlepiej technicznie rozwiniętym bankiem. Nie licząc oczywiście kolejki starców w okienku żeby opłacić rachunki :)

Użytkownik vBB edytował ten post 08 października 2020 - 15:36


#12 andi4444

andi4444
  • 162 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2020 - 11:37

Cześć,

 

Od aktualizacji systemu do wersji iOS 14.0 (a później do 14.0.1 również) mam problem z powiadomieniami w IKO (PKO BP).

Dostaję je albo z lekkim opóźnieniem albo wcale. Z opóźnieniem przychodzi większość informacji o przelewach (mam jeszcze smsy które przychodzą od razu więc widzę kiedy naprawdę przelew wpłynął).

Wcale natomiast nie dostaje powiadomień gdy płacę kartą debetową (jedynie widać, że płacę bo pojawia się info z Apple Pay) w sklepie (nie wiem jeszcze jak w przypadku płatności internetowych) 

lub co gorsza, nie dostaje informacji, że jakaś autoryzacja mobilna na mnie czeka, np. w przypadku logowania lub przelewu.

Dopiero po wejściu w aplikację pojawia się monit ale wewnątrz aplikacji, natomiast powiadomienie stricte z iOS przychodzi po chwili od wyjścia z aplikacji i jak już dawno coś jest zatwierdzone.

Czy ktoś jeszcze ma taki problem? Przeinstalowałem aplikacje, ale to nie pomogło. Zgłosiłem reklamacje do banku i czekam na informacje. 

 

Potwierdzam, u mnie jest tak samo, nie dostaję powiadomień, albo przychodzą z opóźnieniem, co więcej mam ustawioną opcję autoryzacji iPKO poprzez aplikację IKO i czekam 2 min na pojawienie się komunikatu i autoryzacji i zonk, nie przychodzi. 

Jednym słowem na iOS14 apka IKO nie wysyła lub wysyła z opóźnieniem powiadomienia. Natomiast mam jeszcze jeden problem, płacąc np w sklepie kartą, telefonem czy zegarlkiem, otrzymuję 7 powiadomień o tej samej transakcji !!!


  • vBB lubi to

 iPhone 15 Pro Max 256 GB (titanium black)  Apple Watch Ultra  iPad Pro 11” (2021) 128GB   AirPods Pro


#13 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 13 października 2020 - 15:08

Potwierdzam, u mnie jest tak samo, nie dostaję powiadomień, albo przychodzą z opóźnieniem, co więcej mam ustawioną opcję autoryzacji iPKO poprzez aplikację IKO i czekam 2 min na pojawienie się komunikatu i autoryzacji i zonk, nie przychodzi. 

Jednym słowem na iOS14 apka IKO nie wysyła lub wysyła z opóźnieniem powiadomienia. Natomiast mam jeszcze jeden problem, płacąc np w sklepie kartą, telefonem czy zegarlkiem, otrzymuję 7 powiadomień o tej samej transakcji !!!

 

Pozostaje nam czekać na aktualizacje niestety... Oby szybko 



#14 barty96

barty96
  • 101 postów

Napisano 13 października 2020 - 17:11

Też mam ten problem, polecam także przez iPKO napisac reklamację dotyczącą tych powiadomień.

 

Oczywiście mam na myśli pozostałych użytkowników :)


Użytkownik barty96 edytował ten post 13 października 2020 - 17:15


#15 andi4444

andi4444
  • 162 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 października 2020 - 20:35

Panowie, w App pojawiła się nowa wersja IKO, jednocześnie jeśli ktoś używa betę 14.2 jest beta 3. I po wgraniu obu rzeczy powiadomienia pojawiły się, są natychmiastowe jak kiedyś. Zobaczymy co ze zdyblowanymi powiadomieniami,ale to dopiero jutro jak coś kupię 


Użytkownik andi4444 edytował ten post 13 października 2020 - 20:36

  • vBB lubi to

 iPhone 15 Pro Max 256 GB (titanium black)  Apple Watch Ultra  iPad Pro 11” (2021) 128GB   AirPods Pro


#16 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 13 października 2020 - 21:09

Ja mam iOS 14.0.1 i na tej wersji działają powiadomienia :) Zobaczę jak jutro z płatnościami będzie.



#17 vBB

vBB
  • 206 postów

Napisano 14 października 2020 - 06:52

No i dzisiaj przed chwilą sprawdziłem i powiadomienia przychodzą ale z kilkuminutowym opóźnieniem (sprawdziłem przelew przychodzący oraz płatności kartą). SMS jest od razu a aplikacja po kilku minutach. Jest lepiej ale do ideału z przed iOS14 to jeszcze brakuje... :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych