Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5s po kilku minutach pracy wyłącxa się i włącza, zmienia się również stan baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sehnsucht

Sehnsucht
  • 2 postów

Napisano 30 czerwca 2020 - 20:55

Witam, od razu zaznaczę że kompletnie nie znam się na telefonach. Kupiłam używanego Iphone 5s, wadą miała być tylko pęknięta lekko szybka natomiast wyszły z nim inne problemy. Został naładowany do 100%. Używałam gp kilka minut, za chwilę wyłączył się i włączył. Bateria pokazywała 1%, za chwilę zrobiła się zielona i pokazywało 100%. I znów to samo. Chwila używania, telefon wyłącza się, włacza bateria pokazuje najpierw 1 a potem 100%. Myślicie że wystarczy tylko wymiana baterii czy jest tu większy problem?

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 647 postów
  • Płeć:

Napisano 01 lipca 2020 - 11:09

Zważywszy, że 5s to już blisko 7-letni, dawno nie wspierany model, nie inwestowałbym w niego ani złotówki.

#3 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 lipca 2020 - 11:39

Zgadzam się z Mikołajem. W ogóle co to za pomysł, w 2020 kupować 5s, w dodatku z wadą, skoro w byle Selgrosie można kupić nowego SE 2016 za 500 zł (pomijam już zasadność takiego zakupu, widać OP bardzo chciała mieć ajfona albo coś).


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#4 Sehnsucht

Sehnsucht
  • 2 postów

Napisano 01 lipca 2020 - 18:29

Chciałam kupić uzywanego iphone do 150 zł. Niestety nie stać mnie wydać 500zł na nowego. Lubię te telefony i tyle. Nie potrzebuję nie wiadomo jakiego sprzętu, tyle żeby dzwonic, pisać smsy, robić zdjęcia i jakieś aplikacje społecznościowe.