Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można uaktualnić iPhone’a. Wystąpił nieznany błąd (14).


Najlepsza odpowiedź cronopioverde , 28 maja 2020 - 16:56

https://support.appl...pl/HT204770#usb

 

Choć dziwne nieco są zestawienia stwierdzeń:

iPhone X […} zaktualizowany do najnowszej wersji

 

chciałem uaktualnić iPhone

 

 

oraz:

iMac zaktualizowany do najnowszej wersji

 

Podłączyłem iPhone do iTunes

 

 

Nadal używasz iTunes z Cataliną 10.15.5? To również może być jedną z przyczyn niepowodzenia aktualizacji do czegokolwiek, do czego chciałeś ten telefon zaktualizować. Generalnie – link podałem, choć prawdopodobnie Google również by go podało, gdyby ładnie poprosić. Powodzenia.

 

Edit:

PS. Ups! Dubel. :-) 

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 28 maja 2020 - 14:57

Posiadam iPhone X i iMac zaktualizowany do najnowszej wersji. Podłączyłem iPhone do iTunes i chciałem uaktualnić iPhone za pomocą iTunes. Pojawiła się informacja Nie można uaktualnić iPhone’a ,,iPhone’’. Wystąpił nieznany błąd (14). Próbowałem kilka razy ale bez skutku. Gdy wyłączam iPhone i włączam ponownie nic nie mogę zrobić bo iPhone zmusza mnie do podłączenia do iTunes, a potem znów mam ten sam błąd. Więc iPhone mam zablokowany i nic nie mogę zrobić. Mam też informacje Nie można uaktualnić iPhone’a. Musisz odtworzyć go z ustawieniami fabrycznymi. Jeśli backup tego iPhone'a został już utworzony, po zakończeniu procesu odtwarzania kliknij w Odtwórz backup. Niestety nic nie działa. Proszę o pomoc i wielkie dzięki.  


Użytkownik bielin edytował ten post 28 maja 2020 - 15:01


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 maja 2020 - 16:53

Piszesz, że masz 'najnowszą wersję', więc jakim cudem 'do iTunes', skoro w Catalinie robi się to Finderem?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 28 maja 2020 - 16:56   Najlepsza odpowiedź

https://support.appl...pl/HT204770#usb

 

Choć dziwne nieco są zestawienia stwierdzeń:

iPhone X […} zaktualizowany do najnowszej wersji

 

chciałem uaktualnić iPhone

 

 

oraz:

iMac zaktualizowany do najnowszej wersji

 

Podłączyłem iPhone do iTunes

 

 

Nadal używasz iTunes z Cataliną 10.15.5? To również może być jedną z przyczyn niepowodzenia aktualizacji do czegokolwiek, do czego chciałeś ten telefon zaktualizować. Generalnie – link podałem, choć prawdopodobnie Google również by go podało, gdyby ładnie poprosić. Powodzenia.

 

Edit:

PS. Ups! Dubel. :-) 


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#4 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 28 maja 2020 - 17:45

Piszesz, że masz 'najnowszą wersję', więc jakim cudem 'do iTunes', skoro w Catalinie robi się to Finderem?

 

Z przyzwyczajenia tak to nazwałem aby było jasne że nie aktualizowałem iPhone z poziomu telefonu ale z komputera, ale wiem że nie powinienem nazwać tego jak dotąd to miało miejsce, że chodziło o iTunes.  Pomimo błędu, zostawiłem telefon na kilka godzin, i okazało się że jednak rozwiązał się problem ale przywrócone zostały ustawienia fabryczne. Okazało się też że przed aktualizacją system w iMacu automatycznie zrobił archiwizację, więc przywróciłem wszystko jak było wcześniej, a następnym razem nie będę już nigdy aktualizował telefonu w iMacu. Wielkie dzięki.  


Użytkownik bielin edytował ten post 28 maja 2020 - 17:49


#5 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 09 stycznia 2021 - 17:48

Odgrzebię temat.

U mnie telefon samoistnie się wyłączył. Nie reagował na nic. Wprowadziłem więc w tryb awaryjny i próba odtworzenia - błąd 14.

Tryb DFU - błąd 14. 

 

Pacjent to iP 11 Pro. Są jakieś sposoby aby to naprawić? 

Próbowane na Windowsie i Macu. 

Mac - Big Sur.


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#6 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 09 stycznia 2021 - 18:00

Kabel oryginalny? Spróbuj inny jak masz żeby to wykluczyć. Można też spróbować 3utools, ja go często używam do pobierania i szybkiego wgrywania softu.

Użytkownik Regiss edytował ten post 09 stycznia 2021 - 18:09

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych