Cześć, mam Apple TV 4K. Kiedy korzystam z aplikacji Netflix, jest to w porządku przez pierwsze 2 minuty. Potem jakość spada, wygląda na rozdzielczość 240p. Próbowałem użyć Ethernetu, innego kabla HDMI, różnych ustawień wideo. Potem wypróbowałem aplikację Netflix na moim telewizorze Samsung Smart TV i wszystko działa świetnie, niesamowita jakość i wysoka rozdzielczość. Dlaczego występuje problem z Apple TV i aplikacją Netflix? Skonfigurowałem ATV na 4K SDR i automatycznie dopasowuję zakres dynamiczny. Nie wiem co powinienem zrobić.
Aplikacja Netflix ze straszną jakością
#1
Napisano 24 kwietnia 2020 - 15:12
- Kowal_86 lubi to
#2
Napisano 24 kwietnia 2020 - 15:58
Chyba jednak będziesz musiał się bardziej rozpisać.
EDIT: Dzień dobrego admina, przywracam. Podziękuj @cronopioverde, który zauważył usuniętą treść wpisu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 24 kwietnia 2020 - 16:56
Nie jesteś sam (https://myapple.pl/f...lix-na-atv4k/ - ten wątek nie ma żadnych rozwiązań i został zamknięty ze względu na arogancję autorki, tak tylko go wrzucam, żeby pokazać).
Pamiętajmy, że Netflix (i wszystkie inne platformy) ucięły strasznie jakość z okazji COVID i 'oszczędzaniu łącz' - może to ma jakiś wpływ? Chociaż ja u siebie (odpalam z LG webOS) nie zauważyłem jakiegoś spadku...
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#4
Napisano 25 maja 2020 - 03:43
Jest bardzo prawdopodobne, że problem stanowi połączenie internetowe. Nie ma to nic wspólnego z telewizją, ponieważ inni twierdzą, że dzieje się tak z serwisem Netflix i dostawcą Internetu
Use facebook video downloader - pl.savefrom.net/9-how-to-download-facebook-video.html
#5
Napisano 25 maja 2020 - 07:41
#6
Napisano 25 maja 2020 - 11:32
Zaloguj się na konto przez przeglądarkę i tam masz ustawienia co do jakości/prędkości łącza.
https://help.netflix.com/pl/node/11559 > Zmień ustawienia odtwarzania w serwisie Netflix
Oby pomogło.
Użytkownik angelares edytował ten post 25 maja 2020 - 11:32
#7
Napisano 27 marca 2021 - 05:46
Jest bardzo prawdopodobne, że problem stanowi połączenie internetowe.
#8
Napisano 02 kwietnia 2021 - 21:04
Ja też bym obstawiał operatora internetu. Zrób prosty test - zestaw sobie hotspota z telefonu (najlepiej na parapecie na oknie go połóż), zaloguj się do tej sieci hotspot na appleTV i sprawdź zachowanie jakości.
Może być tak, że masz wolnego neta. A może być tak, że adres IP jaki posiadasz jest z puli, który na serwerach Netflix sklasyfikowany jest jako gorszy sort (są już nawet takie czasy). Za pierwszym razem jak wbijasz w usługę zasysa Ci np 100mb co daje 2 minuty początkowe filmu w dobre jakości, a potem transfer siada i zaciąga mniej danych z netflix = zmniejsza się jakość obrazu aby tylko podtrzymać usługę za jaką płacisz abonament czyli możliwość obejrzenia filmu 1h30’
Jeszcze bym szukał po stronie routera w ustawieniach ratunku. Może podepnij appleTV po skrętce RJ45 bezpośrednio do routera/switcha z pominięciem WiFi. Albo odkop na jakim porcie Netflix działa i sprawdź na routerzy czy masz go dodanego do otwartych bo może router sobie nie radzi z nim ale to by chyba cała łączność z netflixem siadła... pokombinuj wyjście jakieś musi być
there's no day off for heroes
A1181 | A1342 | A1502
#9
Napisano 30 stycznia 2023 - 13:20
Odkopuje temat, ale mam ten sam problem na moim AppleTV 4K 2022. Na wszystkich platformach VOD (Amazon, HBO, CDA) jakość obrazu jest super, tylko na netflix na niektórych odcinkach serialu lub filmach jakość spada dramatycznie, wyglądaj jak 360p. Na stronie zmieniłem na jakość najwyższą dla danego profilu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze można zmienić? prędkość internetu oczywiście sprawdzona, podłączenie po kablu - stałe 600 MB
#10
Napisano 30 stycznia 2023 - 13:39
To problem aplikacji - czy niższa jakość jest jak oglądasz kolejny odcinek a przy pierwszym włączeniu aplikacji obraz jest idealny?
Jeśli tak to jest całe mnóstwo postów na forach Apple.
#11
Napisano 30 stycznia 2023 - 14:03
To problem aplikacji - czy niższa jakość jest jak oglądasz kolejny odcinek a przy pierwszym włączeniu aplikacji obraz jest idealny?
Jeśli tak to jest całe mnóstwo postów na forach Apple.
Raz jest tak jak piszesz, a raz od razu jest słaba jakość...
#12
Napisano 05 lutego 2023 - 13:07
Raz jest tak jak piszesz, a raz od razu jest słaba jakość...
Mam tak samo. Posiadam Apple TV 4K i na Netflix (w sumie dotyczy to coraz większej ilości filmów i nie tylko Netflix) na urządzeniach z ustawioną rozdzielczością Full HD jest żenująca słaba jakość np. 240p 360p ogromne piksele i rozmazane tło. Kiedy ustawi się rozdzielczość 4K na urządzeniu od razu jakość jest super. Żyleta i obraz ostry. Po ustawieniu rozdzielczości na HD gdzie nadal obraz powinien być super, jakość na Apple TV spada i jest żenująco zła. Mają na Apple TV źle coś skonfigurowane dla urządzeń HD bo strasznie obcina jakość. Sieć internetowa tu nie ma nic do rzeczy. Problem nie występuje na np. Chromecast 4, 5 razy tańszy a jakość na HD w tym samym momencie jest super.
#13
Napisano 06 lutego 2023 - 11:48
W ogóle aplikacja Netflix na Apple TV to chyba dawno nie była aktualizowana, chodzi Topornie, wczytuje sie powoli. Na moim Fire TV działa błyskawicznie. Porażka ze Apple na To pozwala.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych