Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mulący Netflix na ATV4k


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 14 kwietnia 2020 - 21:30

Ostatnio mam trochę dziwne problemy z ATV4k. Wyłącznie apka do Netflixa strasznie muli - inne działają normalnie póki co. Jak go przeinstaluje to raz czy drugi się uruchomi normalnie a potem znowu... tak jest od kilku tygodni i juz nie wiem czy do serwisu z tym nie pójść. Czy ktoś z Was ma podobny problem?


Użytkownik a.s edytował ten post 14 kwietnia 2020 - 21:32

MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#2 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 15 kwietnia 2020 - 08:13

Działa wszystko wyśmienicie ATV 4K a co lepsze to chyba HBO poprawiło jakość nadawanej treści. Tak przynajmniej mi się wydaje.
  • a.s-6704ce448e lubi to

  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#3 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 826 postów

Napisano 15 kwietnia 2020 - 09:30

U mnie też Netflix działa bez uwag na tym ATV4k. Sprawdzałeś jakie masz opóźnienia? Może masz dziwne DNSy? Ogólnie coś z siecią. Łączysz się WiFi? To sprawdź Ethernet.  Chodzi o to, że podczas streamingu liczą się inne parametry sieci, niż podczas przeglądania aplikacji i dlatego może ładnie grać, a lagować odciąganie obrazków czy wyszukiwanie. 


  • a.s-6704ce448e lubi to

#4 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 15 kwietnia 2020 - 10:01

U mnie też Netflix działa bez uwag na tym ATV4k. Sprawdzałeś jakie masz opóźnienia? Może masz dziwne DNSy? Ogólnie coś z siecią. Łączysz się WiFi? To sprawdź Ethernet.  Chodzi o to, że podczas streamingu liczą się inne parametry sieci, niż podczas przeglądania aplikacji i dlatego może ładnie grać, a lagować odciąganie obrazków czy wyszukiwanie. 

dzięki za podpowiedź, zweryfikuję, ale trochę dziwne że tylko Netflix... inne apki np. hbo czy filmbox działaja bez problemu...


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#5 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 826 postów

Napisano 15 kwietnia 2020 - 16:49

dzięki za podpowiedź, zweryfikuję, ale trochę dziwne że tylko Netflix... inne apki np. hbo czy filmbox działaja bez problemu...

Aplikacje mają gdzieś swój backend i cdn. I Twój dostawca internetu, albo konfiguracja sieci może mieć problem z tym konkretnym. Jakieś wąskie gardło. 



#6 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 15 kwietnia 2020 - 21:59

Mam ten sam problem. Czasami nie idzie nic zrobić bo cały interfejs klatkuje.  Zamknięcie apliakcji pomaga na krótką chwilę. 



#7 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 16 kwietnia 2020 - 17:15

Mam ten sam problem. Czasami nie idzie nic zrobić bo cały interfejs klatkuje.  Zamknięcie apliakcji pomaga na krótką chwilę. 

 i co próbowałes walczyć...? ja po raz kolejny przeinstalowałam wszystko, ale to działa na krótko. Apple odesłało nie do Netflixa, Netflix umywa ręce i zwala winę na operatora netu a operator twierdzi, że u niego wszytko gra... bezsensu...


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#8 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 16 kwietnia 2020 - 18:27

Zmień router na próbę do tego podepnij kabel zobacz jak będzie lepiej. Może w routerze masz jakieś dziwactwa ustawione.  


  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#9 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 16 kwietnia 2020 - 19:49

Zmień router na próbę do tego podepnij kabel zobacz jak będzie lepiej. Może w routerze masz jakieś dziwactwa ustawione.  

no routera to nie zmienię, bo to UPC ... natomiast kabel tez nic nie daje... poza tym to tylko jedna apka ... jeśli problem bylby w routerze to  chyba podobnie działoby hbogo, appletv+ i inne, a tak nie jest... moim zdaniem to apka jest winna..., ale netflix ma to gdzieś... w sumie wytrzymam jeszcze do maja a potem zrezygnuję... 


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#10 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 16 kwietnia 2020 - 21:46

Mam ten sam problem. Czasami nie idzie nic zrobić bo cały interfejs klatkuje.  Zamknięcie apliakcji pomaga na krótką chwilę. 

Ja mam najnowszy Airport. Muliło w PL na światłowodzie, muli we IT na światłowodzie. 



#11 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 17 kwietnia 2020 - 03:55

To nie mam pojęcia co jest u was nie tak. Ale to raczej nie jest wina aplikacji. Gdyby faktycznie masę ludzie zaczęło zgłaszać problem to można podejrzewać problem z aplikacją. To tylko moje zdanie.

  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#12 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 20 kwietnia 2020 - 18:12

Mam jedno pytanie. Jak to jest że połączam internet po kablu i na ATV4k mam 95mb a na MB12 (po kablu przez przejściówkę i adapter portu Ethernet ) 35 mb.? Ktoś wie?


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#13 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 20 kwietnia 2020 - 18:28

W sumie nie w temacie te pytanie ale wina pewnie leży w cudownym adapterze portu na lan. 


  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#14 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 20 kwietnia 2020 - 20:44

W sumie nie w temacie te pytanie ale wina pewnie leży w cudownym adapterze portu na lan. 

 

trochę jednak w temacie, bo próbuje rozgryźć skąd te problemy i trafiłam na takie rozbieżności. Zastanawiam się o co chodzi, bo może coś z routerem faktycznie nie tak... natomiast adapter faktycznie troszkę wiekowy, ale "przeżuwa" 100mb., więc powinno być lepiej hmm...


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#15 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 21 kwietnia 2020 - 15:24

Nie znam się na tym UPC ale może jest możliwość zamiany ich routera na inny. Możesz kupić w sklepie internetowym, potestować czy będzie lepiej czy gorzej może tak samo. Zawsze masz możliwość oddania sprzętu do 2 tygodni. Przejściówka to na 100 % problemy z transferem. 


  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#16 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 175 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 kwietnia 2020 - 16:05

Ale Ty mówisz o megabajtach na sekundę, czy megabitach? Jak masz przejściówkę Fast Ethernet, czyli 'setkową' (tak wnioskuję z posta #14), to ona pchnie maksymalnie 12 megaBAJTÓW na sekundę (czyli sto megaBITÓW (tak, wiem, 96 konkretnie, ale nie bawmy się w ułamki)).

Generalnie: zacznij używać konkretnej, uznanej i rozumianej terminologii, jeśli chcesz pomocy, bo pisanie 'mb.' (jeszcze z tą nieszczęsną kropką) może znaczyć dla Ciebie wszystko, a nam mówi sumie nic.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#17 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 21 kwietnia 2020 - 17:43

Ale Ty mówisz o megabajtach na sekundę, czy megabitach? Jak masz przejściówkę Fast Ethernet, czyli 'setkową' (tak wnioskuję z posta #14), to ona pchnie maksymalnie 12 megaBAJTÓW na sekundę (czyli sto megaBITÓW (tak, wiem, 96 konkretnie, ale nie bawmy się w ułamki)).

Generalnie: zacznij używać konkretnej, uznanej i rozumianej terminologii, jeśli chcesz pomocy, bo pisanie 'mb.' (jeszcze z tą nieszczęsną kropką) może znaczyć dla Ciebie wszystko, a nam mówi sumie nic.

:lol:  :lol:  :lol:  moderator z ciebie wybitny........


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#18 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 175 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 kwietnia 2020 - 17:46

Ok, to radź sobie sama. Powodzenia.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych